Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?

Vierailija
06.10.2023 |

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.

Kommentit (267)

Vierailija
121/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkalleen, mikä on huppari....mulle se on kaikki takit joissa on huppu. Ikinä en osta takkia jossa sitä ei ole, koska en halua mitään hattuja ja huiveja käyttää jos on kylmä, alkaa tuulla tai sataa.

Vierailija
122/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule johonkin IT-firmaan kattomaan, että kuinka monta aikuista siellä on huppareissa :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule johonkin IT-firmaan kattomaan, että kuinka monta aikuista siellä on huppareissa :D 

IT-firmoille kaikki kunnia, mutta en pukeutumisvinkkejä sieltä suosittelisi kyselemään.

Vierailija
124/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muuta käytäkkään kun huppareita. Tietenkin myös hemasevia työvaatteita. M31

Vierailija
125/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Kyllä se on myös aikuisten vaate. Sekä mitä väliä muiden mielipiteillä on? Kyllä minä pukeudun kuten haluan eikä mua kiinnosta muiden mielipiteet.

Vierailija
126/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti aikuisia jotka kyselee noin tyhmiä?

Vierailija
127/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat maiharit, mustat trikoot ja musta hupparimekko. Hiukset poninhännällä. Näin tänään. Ikää 50 vuotta. En tiennytkään, että hupparin pitämiselle on olemassa joku ikäraja.

Viestisi alusta ajatelin, että olisit noin 14-17 -vuotias :D

Vierailija
128/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Viimeksi tänään oli hevostallilla huppari päällä. Ihana vaate <3

Vierailija
129/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuitton hoodie minulla usein käytössä

Vierailija
130/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus kuopusta ajatellen maastokuosihupparin, jossa vetoketju. Ja toisen, jossa vatsan päällä tasku, ei vetoketjua. Sain molemmat itselleni, kun eivät olleet kuopuksen mieleen. Nyt hän on 30v ja käyttää edelleen hupparia(kin). Ennen tuota en ymmärtänyt hupun olemassaoloa; sehän tekee vain "kyttyrän" takin alle.

Vierailija
131/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en asu Helsingin keskustassa. Voin käyttää hupparia ilman paheksuntaa. N60

Vierailija
132/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppu ei tee kyttyrää takin alla kun pitää sitä takin päällä. Vaikka kaksi huppua päällekkäin. Näyttää hyvältä minusta, on nuorekasta. Bleiseriporukka on tylsännäköistä. Hienostelu ei ole persoonallista vaan tylsää.

Vierailija
133/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katevä välikauden välivaate. Talvella sitten paksumpaa takkia jne

m57

Vierailija
134/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voi laittaa hupparin takaperin päälle ja hupun naamalle, niin ei toisten pukeutuminen häiritse.

Vierailija
135/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joskus hupparia. En ole oikeasti aikuinen, vaikka niin moni saattaisi luulla. Oikeasti olen Jonne 10 v.

Vierailija
136/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkalleen, mikä on huppari....mulle se on kaikki takit joissa on huppu. Ikinä en osta takkia jossa sitä ei ole, koska en halua mitään hattuja ja huiveja käyttää jos on kylmä, alkaa tuulla tai sataa.

Huppari on vaate mitä voit pitää myös sisällä paitana ja niin sitä pääsääntöisesti käytetään. Yleensä siinä ei ole vetoketjua vaan se vedetään päänyli, mutta on olemassa myös takkimaisia huppareita. Hupparissa on huppu.

Vierailija
137/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja kipuilen päivittäin sen kanssa, että joko on hiki tai palelen vähän väliä. Hupparissa saa kylmällä sen hupun päähän ja svetarimallisessa hupparissa vetoketjunkin auki. Olen 37 enkä yhtään tiedä mihin hiton neuleeseen ja kauluspaitaan sitä sitten "pitäisi" pukeutua.

Työni on fyysistä, lenkkeilen päivittäin ja asun lähiössä niin en keksi, että miten tuohon soveltuisi joku siisti toimistolook. Nykyään kun urheilurintaliivit näyttävät melkein topeilta ja monella merkillä on kivoja urheilutrikoita sporttityyli näyttää hyvältä. Jollekin jolla on täysin eri elämäntyyli sopinee erilainen lookikin.

Vierailija
138/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis Vuitton hoodie minulla usein käytössä

Ei se logo tee hupparistasi yhtään tyylikkäämpää. 

Vierailija
139/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hupparia vain ulkoillessa tai joskus kotona löhöillessä. Tyylikäs vaate se ei ole. N

Vierailija
140/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huppu ei tee kyttyrää takin alla kun pitää sitä takin päällä. Vaikka kaksi huppua päällekkäin. Näyttää hyvältä minusta, on nuorekasta. Bleiseriporukka on tylsännäköistä. Hienostelu ei ole persoonallista vaan tylsää.

Ai bleiserit on ihan hienostelua? Ja että bleiserin ja hupparin välillä ei ole muita vaihtoehtoja? Ok. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän