Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Ai huppareissakin on nykyään ikäraja? Jos ei ole, mikä ongelma ja miksi?
Ei ole millään mitään ikärajaa. Kuka vaan voi käyttää mitä vaan. Aikuinenkin voi vetäistä vaikka vaipat hupparin kaveriksi illallisravintolaan.
Juu käytän lasteni vanhoja vaatteita. Isoksi kasvaneita poikia kun ovat, niin mahdun heidän vanhoihin vaatteisiinsa. Mitä nyt turhaa pois heittämään. Töissä tietty laitan omat vaatteet.
käytän lähes joka päivä. 1 on sisälle näin kun ei ole vielä lämmitys päällä. Toinen on eteisessä ja kun lähden ulos niin vedän sen päälle ja takki sit sen päälle. Muutama muukin on. Käytän ainoastaan vetoketjullisia huppareita. Ihan jo siitäkin syystä, että jos tulee kaupassa liian kuuma, voi sillä jo helpottua, kun avaa vetskarin. On mulla myös Kuomat talveksi. On lisäksi hyvät kumisaappaatkin. Ihan ovat aikuisten vaatteita.
N 52
Varmaan kaikki muut käyttää paitsi sinä. Niin no eipä ole vähään aikaa huppareita ollut muodissa niin muoti orjat on vierotettu huppareista
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Sekä minä että mieheni, 54 ja 56 vuotiaat käppänät. :)
Mä 59 ja vaimo 61, kyllä käytetään tuota siis lastenvaatetta.
Vierailija kirjoitti:
47 v. ja vakiovaatetus on huppari, farkut ja tennarit. Kesällä ja talvella tietysti sään mukainen vaatetus.
Sama vakiovaatetus, mutta ikää kaksi vuotta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
https://www.cellbes.fi/naiset/loungewear-3/veluurijakku-musta-2
Cellbesin veluuri hupparit ovat aivan ihania ja käytän välitakkina.
Oli ihan kiva. Suuresti aina harmittaa noi cellbesin koot, kun olen ihan täysin kokoa 36 tai 38 tai 36/38.
Mutta noilla on 32/34 joka on pieni ja sitten 38/40 joka on iso.
Tärkeämpää kuin vaatteet on että on puhdas, ei haise ja on ystävällinen muille. Huppari on yksi käytännöllisimmistä vaatteista. Niitä on joka hintaan. Kalliimmat todella hienoja.
Mustat maiharit, mustat trikoot ja musta hupparimekko. Hiukset poninhännällä. Näin tänään. Ikää 50 vuotta. En tiennytkään, että hupparin pitämiselle on olemassa joku ikäraja.
Oho, mulla on mennyt ihan ohi, että huppareissa on joku ikäraja. En ole noudattanut, joten seuraako tästä joku rangaistus? Mikä laki ja mikä pykälä se olikaan, jossa säädetään huppareiden käytön yläikärajasta, voisko ap muistuttaa?
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai huppareissakin on nykyään ikäraja? Jos ei ole, mikä ongelma ja miksi?
Ei ole millään mitään ikärajaa. Kuka vaan voi käyttää mitä vaan. Aikuinenkin voi vetäistä vaikka vaipat hupparin kaveriksi illallisravintolaan.
No hihhih ootpa hauska. Tiesitkö, että jotkut aikuiset ja vanhat ihmiset joutuvat käyttämään myös vaippoja? Rinnastat tavallisen vaatekappaleen terveysongelmaan? Ei kannata olla kateellinen sille että jotkut nyt näyttää ja pysyy muutenkin nuorekkaampina, eikä siirry mummolookiin 40-vuotiaina.
Kyllä. Minäkin käytän pojan vanhaa hupparia, on suosikkihupparini. Tai oikeastaan minulla on niitä kaksi. Mieskin käyttää huppareita, hänellä on niitä useampi. Olemme keski-ikäisiä ja aiomme käyttää huppareita vielä kauan. Ei mitään rajaa keski-ikäisten röyhkeydellä.
"No sehän on sinun asiasi. Minä voin aivan hyvin mennä jopa lähikauppaan hupparissani. Olen muuten mennyt jopa crocseissakin! Kauhistu ja pyörry."
heh, tää aika hyvä vaan se riippunee missä päin asuu. Minulla menee kyllä se raja että Crocseilla en täällä pohjolassa käytä(kotona kyllä). Sekä jotkut autoilee noissa. Se on ihan "kiva" sit kun sellainen liukuu hikisen tossun ja toisella jalalla yrittää löytää asettaa ajossa.
Jossain lähikaupassa, en kyllä lähtisi päivittäiseen vaaterumbaan jos jotain maitotölkkiä kahviapakettia louna pitää esim. työvaatteet ulkona käyttää.
Aikuisten hupparit ovat teini-ikään jämähtäneiden, rikollisten ja narkomaanien pukineita. Ja tietysti käytännöllisyyden ennen kaikkea nostavien, muutenkin todella epäsiistien ihmisten suosikkeja.
Hupparijunttien maassa rikkinäiseen kauluspaitaan pukeutunut näyttää kuninkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minäkin käytän pojan vanhaa hupparia, on suosikkihupparini. Tai oikeastaan minulla on niitä kaksi. Mieskin käyttää huppareita, hänellä on niitä useampi. Olemme keski-ikäisiä ja aiomme käyttää huppareita vielä kauan. Ei mitään rajaa keski-ikäisten röyhkeydellä.
Niin minäkin, pieni ongelma on että olen perheen pisin, sääli(M57, hoikka) nähdä lähes käyttämätön vaate jäänyt, vaan nuorilla ne omat favoriittit, joita käyttäneet vuosikaudet. Meillä ne ylijäämät menee sit kierrätykseen.
Kyllä, käytän huppareita, mutta vieläkin enemmän hupparimekkoja, joita pystyn käyttämään töissä ja kotona. Nytkin on Pikku Myy-hupparimekko päällä. Lämmin, käytännöllinen ja kätevä asu, jossa on usein taskut, jonne saa työvälineitä, kännykän, avaimet jne.
N43
Omistan yhden neulehupparin ja on ollut syksyllä kätevä. Mieluiten hankin myös takit hupullisena, jotta kylmän yllättäessä voo laittaa pään suojaan.
Ikää kohta 40
Noloo. Nelikymppine ei näytä nuorekkaalta vaikka olis neljä hupparii päällekkäin ja tutti suussa
"Mutta inhoan sitä huppua takin alla.
Se painaa ja "töröttää" jos sen jättää takin sisäpuolelle."
^¨onhan tuo totta, vaan käytän niin 5sek homma asettuu. Se on sitä kerrospukutuemista kun menee ulos viimaan ja tuiskeeseen. Se on niin hyvä ottaa esiin kun tuuli yllättää.