Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?

Vierailija
06.10.2023 |

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.

Kommentit (267)

Vierailija
81/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun huppari ei näytä hyvältä päälläni...."

Tästä on hyvä esimerkki "somevaikuttaja" Vieruska.

Jos hän tulee vaikka talon kulman takaa niin ensin tulee tissit ja sitten loppu Veera.

Hän kyllä kernaasti mainostaa instassaan kaipaavansa parisuhdetta. Lisää myös tunnollisesti alastonkuvia ja esittelee rintaliivejä.

Vierailija
82/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60v.N huppari, lenkkari, farkut melkein joka päivä. Käytännöllisiä ja mukavia, miksi en käyttäisi. Pitäisikö kulkea kynähameessa ja bleiserissä, korkkarit jaloissa?

Voisi näyttää paremmalta se bleiserityyli. Huppari ei ole tyylikäs, vaikka mukavalta voikin tuntua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60v.N huppari, lenkkari, farkut melkein joka päivä. Käytännöllisiä ja mukavia, miksi en käyttäisi. Pitäisikö kulkea kynähameessa ja bleiserissä, korkkarit jaloissa?

Lähi-saleen pitää mennä hakemaan sitä maitopurkkia ehtottomasti korkokenkissä ja meikissä. Minkkiturkki niskaan, niin kyllä mennöö kassaneiti polovilleen 

Ei mittää huppariloita sivistyneet immeiset käyttele. Itteki aina verkkosukissa ja nahkuhammeessa niinku paremmoissai piirilöissä 

Vierailija
84/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolouden huippu ovat nämä jo kolme-nelikymppiset  miehet jotka kulkevat hupparissa ja verkkareissa niin että se hiton huppu on vielä päässä. Ei voi olla tyhmempää näkyä kuin mies hupparin huppu päässä.

Kun se nyt sattuu olemaan vain vaatekappale. Jos on jotain teinitekstejä tai logoja, niin sitten huvittaa.

Mun ukolla todella hyvä kroppa, ulkoilee paljon, ja pitää mustaa hupparia mustien farkkujen kanssa, ikää 65v ;D

Vierailija
85/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että lukiossa useilla opettajilla oli monesti huppari päällä, niin nais- kuin miesopettajillakin. Ihan yhtä asiallisia olivat, oli päällä huppari tai jokin muu paita. Terveisin nuori.

Vierailija
86/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi näyttää paremmalta se bleiserityyli. Huppari ei ole tyylikäs, vaikka mukavalta voikin tuntua.

Miksi, oi, miksi, pitäisi näyttää paremmalta. Näin on mukavaa, se riittää minulle. Ihan sama mitä muut ajattelee.

Vierailija
87/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolouden huippu ovat nämä jo kolme-nelikymppiset  miehet jotka kulkevat hupparissa ja verkkareissa niin että se hiton huppu on vielä päässä. Ei voi olla tyhmempää näkyä kuin mies hupparin huppu päässä.

Kun saavuttaa tietyn iän, n.35-40, niin silloin yksinkertaisesti lakkaa kiinnostamasta se, mitä muut ajattelee. Nuorelle on tärkeää se, että muut pitää hyvännäköisenä. Minä, 43-vuotias en tavoittele enää muuta kuin terveyttä ja onnellisuutta.

Minä kuljen hupparin lisäksi sukat lahkeiden päällä. Joskus olisin pitänyt sitä nolona, mutta nyt en tiedä mikä siinä on noloa ja mitä tapahtuisi, jos joku pitäisi sitä nolona.

Niin. Jotkut tapaavat katsoa peiliin ennen kuin lähtevät ihmisten ilmoille. Sinä kaiketi et vaivaudu. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

Elämäni ei ole enää kiinni siitä peilikuvasta. Punkkeja en halua ja melkein aina ulos lähtiessä teen jonkun lenkin, niin varmuuden vuoksi laitan sukat lahkeiden päälle. Matti Nykästä muistellen! (Ai mutta jonnet ei muista..)

Vierailija
88/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan että lukiossa useilla opettajilla oli monesti huppari päällä, niin nais- kuin miesopettajillakin. Ihan yhtä asiallisia olivat, oli päällä huppari tai jokin muu paita. Terveisin nuori.

Mistähän maaseudun lukiosta olet? Kyllä opettajalla on puku päällä, pikkutakki vähintään.

Vierailija
89/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, oi, miksi, pitäisi näyttää paremmalta. Näin on mukavaa, se riittää minulle. Ihan sama mitä muut ajattelee.

Sinulle on ihan sama. Onneksi kaikille ei ole.

Vierailija
90/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari eripaksuista villahupparia. Hyvä vaate retkeilyssä ja ulkoilussa, ja kotiasuna.

Vierailija
91/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M58, käytän huppareita tilanteen mukaan, vaan ohan täälläkin muutakin vaatekappaletta riittämiin joita tulee käytettyä tilanteen mukaan. Tänään aamusellla menin collegepöksyissä ruokauppoihin, se ei tosin ole montaa kertaa ollut tapana.

Vierailija
92/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on mukavaa käydä lähikaupassa päälläni pelkät paskaiset jarruraitakalsarit. Näin on mukavaa, se riittää minulle. Ihan sama mitä muut ajattelee.

- M56

Vierailija
93/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin oikein hyvin pitää huppareita ( olen 68v).

Mutta inhoan sitä huppua takin alla.

Se painaa ja "töröttää" jos sen jättää takin sisäpuolelle.

Takin päälle en halua sitä laittaa, minun tyyliini se ei sovi niin.

Se on epäkäytännöllinen kaikenkaikkiaan.

Vähän ihmetyttää kun perus College puseroita ilman huppua on tosi vähän myynnissä.

College pusero on paras arki/kotivaate.

Vierailija
94/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vielä nolompikin näky. Se on vatsakas ja punakka aikamies, jolla ikää reilusti yli 40v. ja joka sujuvasti suihkii sähköskuutilla menemään liikenteessä. Omasta mielestään varmasti nuorekas. Kertoo luonteesta tuo skuutin käyttö sen verran ettei ihminen halua kävellä eikä muutenkaan pitää huolta kunnostaan millään tavalla.

Vierailija
95/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huppari on arkojen ja itsetunnottomien turvavaate. Kun muuta ei keksi ja haluaa sulautua massaan.

Pikemminkin toisin päin. Eli tyylikästä vaatetusta korostavat ihmiset ovat todellisuudessa arkoja  ja itsetunnottomia ihmisiä, jotka ovat kyllä kovia soittamaan suutansa. Mutta sitten muuttuvat ihan hiireksi kun joutuvat oikeasti vaikeisiin/vaarallisiin tilanteisiin.

Vierailija
96/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman off topic, vaikka olisi kuinka tunnettu merkki, jos on vetoketju mallinen huppari(joita minä käytän, sehän prakaa ekana. En käytä pään yli vedettävää umpihupparia, vaikka ovatkin ns hyviä olkapäiden venyttäjiä  :) ).

Vierailija
97/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huppari on arkojen ja itsetunnottomien turvavaate. Kun muuta ei keksi ja haluaa sulautua massaan.

Pikemminkin toisin päin. Eli tyylikästä vaatetusta korostavat ihmiset ovat todellisuudessa arkoja  ja itsetunnottomia ihmisiä, jotka ovat kyllä kovia soittamaan suutansa. Mutta sitten muuttuvat ihan hiireksi kun joutuvat oikeasti vaikeisiin/vaarallisiin tilanteisiin.

Ei pidä paikkaansa, tyylikkäästi pukeutuneet ovat itsevarmoja ja parempia ihmisiä kuin verkkari hupppari pellet.

Vierailija
98/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, mulla on ainaski 4 hupparia, pari mustaa, sininen, lohenpunainen. Ihania näin syksyllä, kun ei viel takkia tarvi

N62

Vierailija
99/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi, mulla on ainaski 4 hupparia, pari mustaa, sininen, lohenpunainen. Ihania näin syksyllä, kun ei viel takkia tarvi

N62

Asteet melkein nollassa jopa Helsingissä ja sinä kuljet pelkällä hupparilla?

Vierailija
100/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai huppareissakin on nykyään ikäraja? Jos ei ole, mikä ongelma ja miksi?