Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolouden huippu ovat nämä jo kolme-nelikymppiset miehet jotka kulkevat hupparissa ja verkkareissa niin että se hiton huppu on vielä päässä. Ei voi olla tyhmempää näkyä kuin mies hupparin huppu päässä.
Kun saavuttaa tietyn iän, n.35-40, niin silloin yksinkertaisesti lakkaa kiinnostamasta se, mitä muut ajattelee. Nuorelle on tärkeää se, että muut pitää hyvännäköisenä. Minä, 43-vuotias en tavoittele enää muuta kuin terveyttä ja onnellisuutta.
Minä kuljen hupparin lisäksi sukat lahkeiden päällä. Joskus olisin pitänyt sitä nolona, mutta nyt en tiedä mikä siinä on noloa ja mitä tapahtuisi, jos joku pitäisi sitä nolona.
Minäää, minääääää, miinääääääääää! Yhteiskunnan moraalisilla standardeilla ei ole sinulle mitään väliä? Kyllä monet itsensäpaljastajatkin liikkuisivat varmasti paljon paljastavammin, koska "eivät välitä siitä mitä muut ajattelee". Onneksi kuitenkin vielä jotain moraalisia standardeja tästä yhteiskunnasta löytyy, vaikka pahalta näyttää.
Hypistele nyt niitä helmiä vielä vähän lisää, jos joku huppari on sinulle moraalisen standardin rappio! :D
Vierailija kirjoitti:
On. Seuraava kysymys.
Onko sulla housut polovesta rikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolouden huippu ovat nämä jo kolme-nelikymppiset miehet jotka kulkevat hupparissa ja verkkareissa niin että se hiton huppu on vielä päässä. Ei voi olla tyhmempää näkyä kuin mies hupparin huppu päässä.
Kun saavuttaa tietyn iän, n.35-40, niin silloin yksinkertaisesti lakkaa kiinnostamasta se, mitä muut ajattelee. Nuorelle on tärkeää se, että muut pitää hyvännäköisenä. Minä, 43-vuotias en tavoittele enää muuta kuin terveyttä ja onnellisuutta.
Minä kuljen hupparin lisäksi sukat lahkeiden päällä. Joskus olisin pitänyt sitä nolona, mutta nyt en tiedä mikä siinä on noloa ja mitä tapahtuisi, jos joku pitäisi sitä nolona.
Minäää, minääääää, miinääääääääää! Yhteiskunnan moraalisilla standardeilla ei ole sinulle mitään väliä? Kyllä monet itsensäpaljastajatkin liikkuisivat varmasti paljon paljastavammin, koska "eivät välitä siitä mitä muut ajattelee". Onneksi kuitenkin vielä jotain moraalisia standardeja tästä yhteiskunnasta löytyy, vaikka pahalta näyttää.
🤣 Hupparit rikkoo moraalisia standardeja 🤣
Jopa äitini käyttää takki mallista hupparia ja hän on yli 70. Ite käytän vallan töissä hupparia, sopivan rento asu omaan työyhteisöön, tuntus hölmöltä vetää raksalla "hienommissa vaatteissa", etenkin runkovaiheessa.
"Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun huppari ei näytä hyvältä päälläni...."
Minä. Kaapissa on kaksi Nanson hupparia vuodelta yksi ja kaksi.
Huppari on arkojen ja itsetunnottomien turvavaate. Kun muuta ei keksi ja haluaa sulautua massaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jotkut tapaavat katsoa peiliin ennen kuin lähtevät ihmisten ilmoille. Sinä kaiketi et vaivaudu. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.[/quote
Eri, mutta huppari on minun mielestäni perusarkivaate tai urheilu/ulkoiluvaate. Jopa herttuatar Catherine on hupparissa nähty..Prinsessa Diana oli tyyli-ikoni ja käytti collegepaitoja jotka voisi rinnastaa huppareihin. Harva väittäisi että nuo naiset eivät peiliin katso.
Enemmän ihmettelen jos joku EI omista edes yhtä hupparia.
Urheiluvaate ja kuntoiluvaate huppari onkin. Kesämökilläkin ihan ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin kauheesti ulkoile ap?
Asun Helsingin keskustassa, täällä ei huppareita käytä kun narkkarit, ma mut, ja teinit.
ap
Lähinnä tarkoitin siltä kannalta, että se on kerrospukeutumiseen tosi kätevä ja lämmin. Eli toisin sanoen et ulkoile, ok.
Ulkoilen lähikaupan ja kodin väliä, silloinkin laittaudun hyvin ja pukeudun siisteihin vaatteisiin eli en huppareihin
ap
Mun huppari on niin siisti, että pukeudun siihen myös kauppaan mennessä. En tiennytkään että mua pidetään nistinä sen takia. Pitääkö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun huppari ei näytä hyvältä päälläni...."
Tästä on hyvä esimerkki "somevaikuttaja" Vieruska.
Jos hän tulee vaikka talon kulman takaa niin ensin tulee tissit ja sitten loppu Veera.
Olen 60v.N huppari, lenkkari, farkut melkein joka päivä. Käytännöllisiä ja mukavia, miksi en käyttäisi. Pitäisikö kulkea kynähameessa ja bleiserissä, korkkarit jaloissa?
Vierailija kirjoitti:
Huppari on arkojen ja itsetunnottomien turvavaate. Kun muuta ei keksi ja haluaa sulautua massaan.
Yhtä lailla valitatte jos joku pukeutuu alt-tyylisesti että wöö toi hakee huomiota. :D
Jaa, mulle huppari on aina ollut normaali vaate muiden joukossa. Aina ollut käytössä muutama erilainen ja on edelleenkin 51-vuotiaana. Että nuorison ja narkkarien vaate? Ok.
Näyttää mun mielestä hyvältä ja nuorekkaalta. Ite käytän paljon esim. Superdryn huppareita. Pillifarkkujen ja tennareiden kanssa aika cool ja aina luullaan tosi paljon nuoremmaks.
N44
Ei kai se mitenkään voi ikuisesti olla lasten ja teinien vaate, kun kaikki muukin muoti muuttuu lopulta täti- tai mummovaatteiksi? :D Minulla huppari on suorastaan vaatekaapin perusta ja aina mukana, kesät talvet.
Mulle tulee herkästi kylmä tai kuuma, joten kiva kun yläosan saa vetoketjulla auki tai kiinni juuri sen verran kuin haluaa. En käytä talvella päähineitä, koska pääni on hankalan muotoinen eivätkä ne pysy, joten takin pukiessani vedän ensin päähän hupparin hupun ja sen päälle takin hupun, jolloin huppari siellä välissä mukavasti estää vetoa käymästä mitään kautta niskaan.
Mutta kukapa laittaa koltun päälleen suoraan pesukoneesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hypistele nyt niitä helmiä vielä vähän lisää, jos joku huppari on sinulle moraalisen standardin rappio! :D
Jou jou jee, kuuntele sinä vaan sitä joujoujeehuumebisseneekeriräppiäs :D Minä alan kohta katsomaan Paulon sellokilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin kauheesti ulkoile ap?
Asun Helsingin keskustassa, täällä ei huppareita käytä kun narkkarit, ma mut, ja teinit.
ap
Asun myös Helsingissä ja ihan kaikenlaisilla ihmisillä nähny huppareita. Samoin kaikilla luettelemillasi ryhmillä nähny monenlaista muutakin vaatetusta kuin huppari. En kuulu mihinkään noista ryhmistä ja käytän hupparia arkivaatteena.
On. Seuraava kysymys.