Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?

Vierailija
06.10.2023 |

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.

Kommentit (267)

Vierailija
41/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolouden huippu ovat nämä jo kolme-nelikymppiset  miehet jotka kulkevat hupparissa ja verkkareissa niin että se hiton huppu on vielä päässä. Ei voi olla tyhmempää näkyä kuin mies hupparin huppu päässä.

Mitä noloa siinä on, jos suojaa niskaansa ja päätään? Sillä hupulla on ihan funktio.

N54

Näyttää tyhmältä ja siltä että on jotain salattavaa, miksi et sitten kulje kommando pipo päässä? Se suojaa paremmin ja yhtä tyhmän näköistä.

Sinulla taitaa nyt olla itsetunto-ongelmia. Älä huoli, se helpottaa kun kasvat aikuiseksi. Silloin sitä ei enää mieti niin kovasti muiden mielipiteitä.

N54

Tai sitten kaikki ei ole niin juntteja että ei huolehdi omasta ulkonäöstä, tähän ei ikä vaikuta mitenkään.

-eri

Vierailija
42/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin kauheesti ulkoile ap?

Asun Helsingin keskustassa, täällä ei huppareita käytä kun narkkarit, ma mut, ja teinit.

ap

Lähinnä tarkoitin siltä kannalta, että se on kerrospukeutumiseen tosi kätevä ja lämmin. Eli toisin sanoen et ulkoile, ok.

Ulkoilen lähikaupan ja kodin väliä, silloinkin laittaudun hyvin ja pukeudun siisteihin vaatteisiin eli en huppareihin

ap

No sehän on sinun asiasi. Minä voin aivan hyvin mennä jopa lähikauppaan hupparissani. Olen muuten mennyt jopa crocseissakin! Kauhistu ja pyörry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari on hyvä Suomen säässä olipa minkä ikäinen tahansa.

Vierailija
44/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolouden huippu ovat nämä jo kolme-nelikymppiset  miehet jotka kulkevat hupparissa ja verkkareissa niin että se hiton huppu on vielä päässä. Ei voi olla tyhmempää näkyä kuin mies hupparin huppu päässä.

Mitä noloa siinä on, jos suojaa niskaansa ja päätään? Sillä hupulla on ihan funktio.

N54

Näyttää tyhmältä ja siltä että on jotain salattavaa, miksi et sitten kulje kommando pipo päässä? Se suojaa paremmin ja yhtä tyhmän näköistä.

Sinulla taitaa nyt olla itsetunto-ongelmia. Älä huoli, se helpottaa kun kasvat aikuiseksi. Silloin sitä ei enää mieti niin kovasti muiden mielipiteitä.

N54

Tai sitten kaikki ei ole niin juntteja että ei huolehdi omasta ulkonäöstä, tähän ei ikä vaikuta mitenkään.

-eri

Ei minua haittaa olla juntti. Olen vissiin luonnonkaunis, sillä rumat ne vaatteilla koreilee :D

Vierailija
45/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole, mulla on merinovillainen yksivärinen. N51

Vierailija
46/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on huppari. N54

Vierailija
47/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa olen viimeksi käyttänyt. Nykyään käytän vain kauluspaitoja ja neuleita. Mutta olenkin tällainen kiltimpi mies, kyllä noilla hupparijoujounhljäkisjoujeemiehillä (+lippis päässä) näyttää naisia riittävän, vaikka naiset niin kovasti tuntuvat painottavan siistin pukeutumisen tärkeyttä...

Vierailija
48/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin kauheesti ulkoile ap?

Asun Helsingin keskustassa, täällä ei huppareita käytä kun narkkarit, ma mut, ja teinit.

ap

Lähinnä tarkoitin siltä kannalta, että se on kerrospukeutumiseen tosi kätevä ja lämmin. Eli toisin sanoen et ulkoile, ok.

Ulkoilen lähikaupan ja kodin väliä, silloinkin laittaudun hyvin ja pukeudun siisteihin vaatteisiin eli en huppareihin

ap

No sehän on sinun asiasi. Minä voin aivan hyvin mennä jopa lähikauppaan hupparissani. Olen muuten mennyt jopa crocseissakin! Kauhistu ja pyörry.

Sehän on vain hyvä, että kaltaisiasi crocsisankareita ja huppariheikkejä heiluu tuolla. Heidän rinnallaan tyylikkäämmin pukeutuvat näyttävätkin todella tyylikkäiltä.

Vierailija
49/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, nimittäin nainen hupparin huppu päässä :D

Vierailija
50/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä sateella. Missä on kirjoitettu,, että se ainoastaan nuorwmpien juttu on? Oman pään keksimä?

Vierailija
51/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saavuttaa tietyn iän, n.35-40, niin silloin yksinkertaisesti lakkaa kiinnostamasta se, mitä muut ajattelee. Nuorelle on tärkeää se, että muut pitää hyvännäköisenä. Minä, 43-vuotias en tavoittele enää muuta kuin terveyttä ja onnellisuutta.

Minä kuljen hupparin lisäksi sukat lahkeiden päällä. Joskus olisin pitänyt sitä nolona, mutta nyt en tiedä mikä siinä on noloa ja mitä tapahtuisi, jos joku pitäisi sitä nolona.

Vierailija
52/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ahdasmielinen  saa olla jos tuollaisia miettii :D Mutta tämä onkin yksi palstan ikuisuusprovoista..

Vierailija
53/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitäny hupparia jo kun ap on ollut isänsä pusseissa, enkä aio siitä luopua.

Vierailija
54/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saavuttaa tietyn iän, n.35-40, niin silloin yksinkertaisesti lakkaa kiinnostamasta se, mitä muut ajattelee. Nuorelle on tärkeää se, että muut pitää hyvännäköisenä. Minä, 43-vuotias en tavoittele enää muuta kuin terveyttä ja onnellisuutta.

Minä kuljen hupparin lisäksi sukat lahkeiden päällä. Joskus olisin pitänyt sitä nolona, mutta nyt en tiedä mikä siinä on noloa ja mitä tapahtuisi, jos joku pitäisi sitä nolona.

Niin. Jotkut tapaavat katsoa peiliin ennen kuin lähtevät ihmisten ilmoille. Sinä kaiketi et vaivaudu. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

Vierailija
55/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä sateella. Missä on kirjoitettu,, että se ainoastaan nuorwmpien juttu on? Oman pään keksimä?

Oli joku instavideo hiljattain, missä nainen naureskeli että ei aikuiset voi käyttää reppua enää. Joillain on vaan omituisia mielipiteitä, joita he pitävät faktana.

Vierailija
56/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikolliset käyttää niitä peittääkseen kasvonsa oikeudessa.

Vierailija
57/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäää, minääääää, miinääääääääää! Yhteiskunnan moraalisilla standardeilla ei ole sinulle mitään väliä? Kyllä monet itsensäpaljastajatkin liikkuisivat varmasti paljon paljastavammin, koska "eivät välitä siitä mitä muut ajattelee". Onneksi kuitenkin vielä jotain moraalisia standardeja tästä yhteiskunnasta löytyy, vaikka pahalta näyttää.

Vierailija
58/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla on mökillä aito 90-luvulla ostettu Teneriffa-huppari edelleen päivittäisessä käytössä.

Vierailija
59/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jotkut tapaavat katsoa peiliin ennen kuin lähtevät ihmisten ilmoille. Sinä kaiketi et vaivaudu. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.[/quote

Eri, mutta huppari on minun mielestäni perusarkivaate tai urheilu/ulkoiluvaate. Jopa herttuatar Catherine on hupparissa nähty..Prinsessa Diana oli tyyli-ikoni ja käytti collegepaitoja jotka voisi rinnastaa huppareihin. Harva väittäisi että nuo naiset eivät peiliin katso.

Enemmän ihmettelen jos joku EI omista edes yhtä hupparia.

Vierailija
60/267 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Minulla on mökillä aito 90-luvulla ostettu Teneriffa-huppari edelleen päivittäisessä käytössä.

👍 Olet muodin aallonharjalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi