Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin kauheesti ulkoile ap?
Asun Helsingin keskustassa, täällä ei huppareita käytä kun narkkarit, ma mut, ja teinit.
ap
Lähinnä tarkoitin siltä kannalta, että se on kerrospukeutumiseen tosi kätevä ja lämmin. Eli toisin sanoen et ulkoile, ok.
Ulkoilen lähikaupan ja kodin väliä, silloinkin laittaudun hyvin ja pukeudun siisteihin vaatteisiin eli en huppareihin
ap
No sehän on sinun asiasi. Minä voin aivan hyvin mennä jopa lähikauppaan hupparissani. Olen muuten mennyt jopa crocseissakin! Kauhistu ja pyörry.
Huppari on hyvä Suomen säässä olipa minkä ikäinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolouden huippu ovat nämä jo kolme-nelikymppiset miehet jotka kulkevat hupparissa ja verkkareissa niin että se hiton huppu on vielä päässä. Ei voi olla tyhmempää näkyä kuin mies hupparin huppu päässä.
Mitä noloa siinä on, jos suojaa niskaansa ja päätään? Sillä hupulla on ihan funktio.
N54
Näyttää tyhmältä ja siltä että on jotain salattavaa, miksi et sitten kulje kommando pipo päässä? Se suojaa paremmin ja yhtä tyhmän näköistä.
Sinulla taitaa nyt olla itsetunto-ongelmia. Älä huoli, se helpottaa kun kasvat aikuiseksi. Silloin sitä ei enää mieti niin kovasti muiden mielipiteitä.
N54
Tai sitten kaikki ei ole niin juntteja että ei huolehdi omasta ulkonäöstä, tähän ei ikä vaikuta mitenkään.
-eri
Ei minua haittaa olla juntti. Olen vissiin luonnonkaunis, sillä rumat ne vaatteilla koreilee :D
Miehellä ei ole, mulla on merinovillainen yksivärinen. N51
Lukiossa olen viimeksi käyttänyt. Nykyään käytän vain kauluspaitoja ja neuleita. Mutta olenkin tällainen kiltimpi mies, kyllä noilla hupparijoujounhljäkisjoujeemiehillä (+lippis päässä) näyttää naisia riittävän, vaikka naiset niin kovasti tuntuvat painottavan siistin pukeutumisen tärkeyttä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin kauheesti ulkoile ap?
Asun Helsingin keskustassa, täällä ei huppareita käytä kun narkkarit, ma mut, ja teinit.
ap
Lähinnä tarkoitin siltä kannalta, että se on kerrospukeutumiseen tosi kätevä ja lämmin. Eli toisin sanoen et ulkoile, ok.
Ulkoilen lähikaupan ja kodin väliä, silloinkin laittaudun hyvin ja pukeudun siisteihin vaatteisiin eli en huppareihin
ap
No sehän on sinun asiasi. Minä voin aivan hyvin mennä jopa lähikauppaan hupparissani. Olen muuten mennyt jopa crocseissakin! Kauhistu ja pyörry.
Sehän on vain hyvä, että kaltaisiasi crocsisankareita ja huppariheikkejä heiluu tuolla. Heidän rinnallaan tyylikkäämmin pukeutuvat näyttävätkin todella tyylikkäiltä.
Kyllä voi, nimittäin nainen hupparin huppu päässä :D
Erittäin hyvä sateella. Missä on kirjoitettu,, että se ainoastaan nuorwmpien juttu on? Oman pään keksimä?
Vierailija kirjoitti:
Nolouden huippu ovat nämä jo kolme-nelikymppiset miehet jotka kulkevat hupparissa ja verkkareissa niin että se hiton huppu on vielä päässä. Ei voi olla tyhmempää näkyä kuin mies hupparin huppu päässä.
Kun saavuttaa tietyn iän, n.35-40, niin silloin yksinkertaisesti lakkaa kiinnostamasta se, mitä muut ajattelee. Nuorelle on tärkeää se, että muut pitää hyvännäköisenä. Minä, 43-vuotias en tavoittele enää muuta kuin terveyttä ja onnellisuutta.
Minä kuljen hupparin lisäksi sukat lahkeiden päällä. Joskus olisin pitänyt sitä nolona, mutta nyt en tiedä mikä siinä on noloa ja mitä tapahtuisi, jos joku pitäisi sitä nolona.
Aika ahdasmielinen saa olla jos tuollaisia miettii :D Mutta tämä onkin yksi palstan ikuisuusprovoista..
Mä oon pitäny hupparia jo kun ap on ollut isänsä pusseissa, enkä aio siitä luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun saavuttaa tietyn iän, n.35-40, niin silloin yksinkertaisesti lakkaa kiinnostamasta se, mitä muut ajattelee. Nuorelle on tärkeää se, että muut pitää hyvännäköisenä. Minä, 43-vuotias en tavoittele enää muuta kuin terveyttä ja onnellisuutta.
Minä kuljen hupparin lisäksi sukat lahkeiden päällä. Joskus olisin pitänyt sitä nolona, mutta nyt en tiedä mikä siinä on noloa ja mitä tapahtuisi, jos joku pitäisi sitä nolona.
Niin. Jotkut tapaavat katsoa peiliin ennen kuin lähtevät ihmisten ilmoille. Sinä kaiketi et vaivaudu. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä sateella. Missä on kirjoitettu,, että se ainoastaan nuorwmpien juttu on? Oman pään keksimä?
Oli joku instavideo hiljattain, missä nainen naureskeli että ei aikuiset voi käyttää reppua enää. Joillain on vaan omituisia mielipiteitä, joita he pitävät faktana.
Rikolliset käyttää niitä peittääkseen kasvonsa oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäää, minääääää, miinääääääääää! Yhteiskunnan moraalisilla standardeilla ei ole sinulle mitään väliä? Kyllä monet itsensäpaljastajatkin liikkuisivat varmasti paljon paljastavammin, koska "eivät välitä siitä mitä muut ajattelee". Onneksi kuitenkin vielä jotain moraalisia standardeja tästä yhteiskunnasta löytyy, vaikka pahalta näyttää.
Kyllä. Minulla on mökillä aito 90-luvulla ostettu Teneriffa-huppari edelleen päivittäisessä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jotkut tapaavat katsoa peiliin ennen kuin lähtevät ihmisten ilmoille. Sinä kaiketi et vaivaudu. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.[/quote
Eri, mutta huppari on minun mielestäni perusarkivaate tai urheilu/ulkoiluvaate. Jopa herttuatar Catherine on hupparissa nähty..Prinsessa Diana oli tyyli-ikoni ja käytti collegepaitoja jotka voisi rinnastaa huppareihin. Harva väittäisi että nuo naiset eivät peiliin katso.
Enemmän ihmettelen jos joku EI omista edes yhtä hupparia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minulla on mökillä aito 90-luvulla ostettu Teneriffa-huppari edelleen päivittäisessä käytössä.
👍 Olet muodin aallonharjalla.
Tai sitten kaikki ei ole niin juntteja että ei huolehdi omasta ulkonäöstä, tähän ei ikä vaikuta mitenkään.
-eri