Vähän äimänä Prisman alen Lassietec-haalarista...
Prismassa oli Lassietec alessa hintaan 39,90. Minä sen sieltä kiireesti hakemaan, kun on hyviä kokemuksia Lassietecin hinta-laatusuhteesta aiemmin. Olin tosi tyytyväinen kun värikin miellytti, tummansininen ja kivaa limenvihreää.
Nyt hieman olen äimänä, nimittäin haalarin yläosa on sitä Lassietec-kangasta ja rinnassa Lassietec- merkki niinkuin pitääkin. Mutta vasta kotona tajusin, että housuosa (takaa vyötäröltä alaspäin ja edestä reiden puolivälistä alaspäin) onkin supratechiä! Ja lahkeessa on supratech- merkki. Haalariin kiinnitetyt laput kuitenkin mainostavat lassietecin ominaisuuksia. Mietin nyt vaan tässä, että onko supratechillä samat vedenpitävyysominaisuudet kuin lassietecillä? Mikä tämä tämmöinen haalari on? Olen kahden vaiheilla viedäkö se takaisin kauppaan, mitä mieltä te olette tämmöisestä haalarista? Aika outo juttu vai mitä.
Kommentit (7)
haalari mistä kirjoitat,viime vuonna tosin ostettu,ostimme sen kakkospuvuksi Reimatecin lisäksi ja se on ollut kyllä loistava.
Puku tuntuu ainakin olevat Reimatecia lämpöisempi eikä ole päästänyt kosteillakaan keleillä yhtään vettä sisään mistään,ja meidän poika on tosi kova menemään ja touhuamaan. Ostimme pukumme alennuksesta ja on ollut hintansa väärti täysin.
Että pidä puku vaan hyvillä mielin!
Ja muuten olen ollut tyytyväinen, mutta kun tyttö ensimmäisen kerran peuhasi lumihnagessa kastui puku alhaalta edestä. Eli siitä kohtaa mihin suprafil loppuu en sitten tiedä onko tuo teidän puku parempi jos siinä on maininta lassietecistä eli silloinhan ei varmaan haittaa vaikka suprafil loppuukin liian aikaisin.
Meidän puku on ostettua prismasta viime keväänä. Lämmin ja hyvä puku. Nyt ei ole tuo kastuminenkaan haitannut kun ei ole enää lunta ;)
en ole nyt varma osaanko vastata kysymykseesi, mutta viime vuonna näin alennusmyyntiaikaan kyselin myös prisman myyjältä noista Lassietec haalareista, lähinnä vissiin ihmettelin miten he voivat myydä niitä niin edullisesti muihin liikkeisiin nähden. Myyjä kertoi, että heille tulee Lassielta vartavasten erä alennushaalareita, jotka tehdään kaikenlaisista " jämä" kankaista. Elikkä värit eivät välttämättä samoja, kuin esim. sen vuoden alkutalven malleissa. Myyjä kuitenkin vakuutti, että haalari on ihan yhtä hyvä laatuinen kuin ns. kalliimpi haalarikin.
Meille on vielä tänä talvena mahtunut edellisen talven haalari, joten käyttökokemusta tuosta ale haalarista ei ole.
Ostin tollasen haalarin alku" talvesta" hintaan 39,90, Prismasta, niin missä se alennus oli? Jäikö multa jotain huomaamatta ap:n viestistä? Täysin mahdollista, mulla menossa kolmen tonttutanssirumbaa...
Pidän sen haalarin, se on hyvännäköinen ja jos kerran siitä oli kokemusta että myös tuo supratech pitää kosteutta, niin homma hyvä. Hinta kohdallaan kosteussuojahaalarille.
Jos on kyse jämäpalasista ommellusta haalarista, niin minun makuuni nämä nimenomaiset jämäpalat ovat silmää miellyttävämmät kuin talvimalliston lassietecit ;-) (Heh, pojaltahan ei tietenkään kysytä...)
Ja se on Lassietec haalari,joka on kosteussuojattu,mutta sen lisäksi alaosaan on käytetty myös vahvempaa supratech materiaalia.
Näin minä sen olen ymmärtänyt.
On siis parempi kuin pelkkä supratech haalari,minkä joku oli alkutalvesta ostanut. Lassietecin normaali hinta on n.60-79¿.
Eli kyllä tässä kampanja haalarissa oli alennusta aika hyvin.
Tässä se mitä Lassien sivuilla sanotaan noista materiaaleista:
" Lassietec on Lassietec on Lassien vastaus ns. teknisempään ulkoiluvaatetukseen. Lassietec on Lassien paras ulkoiluvaatemateriaali, joka on sekä hengittävä että vedenpitävä. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että materiaali suojaa tuulelta ja kosteudelta, mutta ei ole hiostava. Nämä ominaisuudet takaa reipas Ottoman-sidos, polyuretaani-kosteussuojakalvo kankaan nurjalla puolella ja Teflon-viimeistys kankaan pinnassa. Teflon tekee kankaan pinnan vettä ja likaa hylkiväksi, joten tuote on myös helppo pitää puhtaana.
Lassietec-tuotteiden tärkeimmät saumat on teipattu vedenpitäviksi.
Supratech on Lassie-tuotteiden vahvikemateriaali. Supratech-materiaalia käytetään tuotteen niissä osissa, missä tarvitaan erityisen vahvaa ja suojaavaa kangasta, kuten polvissa ja takamuksessa. Supratech on erinomaisesti kulutusta kestävää ja hyvin vettä pitävää kangasta. Supratech-kangas on Teflon-viimeistelty. Kankaan nurjalla puolella on polyuretaani-kosteussuojakalvo"
käy lukemassa ne materiaali tiedot täältä: http://www.lassie.fi/index.htm
(löytyy osiosta pukeutumisen abc -> materiaalit)