Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moonkidswear

12.09.2007 |

Oletko tilannut kyseistä vaatemerkkiä jostain muualta kuin Suomesta? Täällä on niin onneton valikoima. Saako ruotsista tai tanskasta tilattua jostain?

Kalamami

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tulossa http://www.wilmis.com . Itse tilasin jo :) Ja kannattaa aina kysyä, jos tekevät lisätilausta, niin varmasti saa tilauksestakin jotain mitä ei ole valikoimassa.

Itse tykkään tilata kotimaasta, mahdollisten reklamaatioiden tai vaihtojen takia. Ja onhan ne postikulutkin pienemmät kuin ulkomailta tilattaessa.

Vierailija
2/9 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain luki, että ovat niukkoja mitoitukseltaan ja kannattaa ottaa isompi koko... Vauvalle meinasin haalaria 62/68 mutta onko liian pieni 64 cm vauvalle? 74/80 kuullostaa todella isolta.

Ja entä sit 96cm pitkälle pojalle samettihaalari. 98/104 kuullostaa niin isolta myös mutta edellinen koko on 86/92 ja se on varmasti liian pieni vaikka pääasiassa vielä 92 cm vaatteita käyttääkin.

Kiitos jos viitsitte vastata vielä tähänkin.

Kalamami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole vielä tätä käyttänyt, mutta ylipäätään valikoima hyvä.

www.filabel.dk

täältä olen tilannut, mutta nyt niiden sivuilla jotain häikkää, kun kuvat ei näy www.litenpalandet.se

postikuluista: yleensä minusta nuo postikulut on aikalailla samaa luokkaa kun suomesta tilaisi, jos uskaltaa ottaa lähetyksen kirjeenä(siis omalla riskillä, jos toimitus katoaa).näin olen toiminut ja tilaukset on löytäneet perille.kop kop.

hinnat ovat usein paljon edullisempia kuin suomen nettiputiikeissa. varsinkin aleaikana alennus on kunnollinen. tuntuu että suomalaiset nettikaupat myy näitä tanskalaisia ja ruotsalaisia merkkejä täyteen hintaan sesongista toiseen, kun taas ulkomaisissa myydään alessa kauden vaatteet ulos.

Vierailija
4/9 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ymmärtänyt, että näissä on aika normaalikoot. Kaverin pojalla on nuo v-jeansit koossa 110/116cm ja pojalla pituutta reilu 110cm, ja edelleen on lahkeessa kasvunvaraa.

Ja nuo haalarit taitaa kaikki olla joustofroteisia, joten antavat periksikin.

Kannattaa varmaan kysyä kokoneuvoja myyjältä vielä.

Vierailija
5/9 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat ovat kyllä nykyään näillä merkeillä aika samoja, olivat sitten tanskalaista, suomalaista tai ruotsalaista putiikkia. Taitaa valmistaja määritellä ulosmyyntihinnan, näin ainakin kuulin IdaT: vaatteista.

Vierailija
6/9 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden koosta vaan sen verran, että myyjä suositteli minua tilaamaan n.75cm pojalle froteiset haalarihousut koossa 86/92cm, koska edellinen koko olisi liian pieni... Vielä odottelen housuja saapuvaksi.

Vierailija
7/9 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 92cm ja 10,9kg käyttää koko 86/92. Ovat " just sopivia" eli kasvunvaraa niissä ei juurikaan ole. Itse olen kyllä sitä mieltä, että sellasia retrotyylisten vaatteiden tulee juuri ollakin :)

Vierailija
8/9 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin suunnilleen samassa tilanteessa pojalleni pähkäilyjen jälkeen isomman koon froteehaalarista ja ajattelin jo mielessäni, että on sitten " varastossa" odottamassa.

Pestyäni haalarin se oli ihan sopivan kokoinen. Eli varmasti se 62/68 olisi teille liian pieni ainakin hyvin pian.

Toki retrot pitää olla " istuvia" , mutta pitää lahkeessa olla riittävästi pituutta. Pojallani on kyllä varsin pitkät jalat. Se vihreä on muuten ihanan raikas väri. Ei liian retrohenkinen minun makuuni.

Vierailija
9/9 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia froteehousun tapaisia olekin etsinyt! Meillä yhdet Girandolan oranssit vastaavanlaiset ja tykästyin kovin. Nyt kun osaisi päättää, että mitä väriä, tahtoisin nuo kaikki :o)