Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, jotka olen oppinut Vauva-palstalta

Vierailija
06.10.2023 |

Oletko oppinut jotain täällä vai meneekö miinuksen puolelle?

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on olemassa hyvin paljon nais- ja miesvihaa. Omaa pahaa oloa puretaan täällä todella paljon ja syytetään omasta pahasta olosta vastakkaista sukupuolta.

Se on hyvin surullista, varsinkin jos ei kykene ollenkaan näkemään naisia/miehiä yksilöinä ja erilaisina persoonina. Kaikissa meissä on jotain hyvää ja huonoa.

Vierailija
122/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että on olemassa miehiä joilla on todella vääristynyt kuva parisuhteista ja naisista. Heitä varmaan kävisi sääliksi, elleivät olisi niin pakkomielteisen harhaisia ja negatiivisia kostofantasioineen.

Olen myös oppinut, että osa miehistä käyttäytyy parisuhteissa kammottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta palsta oli ihan erilainen vielä vaikka 10 vuotta sitten. Googlasit sitten mitä tahansa, vaikka vw golffin katalysaattorihankintaa, niin vauvapalstalta löytyi vastaus. Eksyin tänne kun lapsilla oli vesirokko ja hain apuja kutinaan. Silloin keskustelijat keskustelivat, tukivat toisiaan, olivat kiinnostavia, humoristisia, taitavia. Silloin pystyi oikeasti kysymään neuvoa. Kun se uutinen rämemajavaketjusta tuli, palsta meni pilalle. Tänne tuli kaiken maailman uunot jauhamaan skeidaa. Nyt tämä on persu vs vihervassari solvauspaskalaari. Tulee vaan paha mieli, oikeastaan pitäisi lopettaa ja käyttää arvokkaat elämän minuutit johonkin oikeaan. 

Vierailija
124/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä lukemaan joku oikeasti vanha ketju ja verratkaa sitä sävyä tähän päivään. Surullista on. Välillä sai nauraa ihan vedet silmissä ja pissi housussa, tämä oli ennen hyvä ja viihdyttävä paikka. 

Vierailija
125/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin keväällä pitkästä parisuhteesta ja käyn täällä viikoittain, aina kun läheisyyden ja miehen kaipuu käy turhan suureksi. Puoli tuntia palstalla riittää sammuttamaan kaipauksen. Hyviä miehiä ei riitä kaikille. Harmi, etten ole yksi heistä joille miehen aito rakkaus ja oikea välittäminen kohdistui. 

Vierailija
126/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Erosin keväällä pitkästä parisuhteesta ja käyn täällä viikoittain, aina kun läheisyyden ja miehen kaipuu käy turhan suureksi. Puoli tuntia palstalla riittää sammuttamaan kaipauksen. Hyviä miehiä ei riitä kaikille. Harmi, etten ole yksi heistä joille miehen aito rakkaus ja oikea välittäminen kohdistui. 

..että nykyään tänne ei voi lähettää minkäänlaista kommenttia:(

Vierailija
127/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava uusi ominaisuus palstalla löytyi nyt ihan vahingossa. Olin kopioinut leikepöydälle toisen viestin, jonka aioin tähän lisätä, mutta sieltä tulikin tuo edellisen kirjoittamani viestin #122 kopio.

Tämähän helpottaa suuresti bittiavaruuteen katoavien viestien uudelleen lähettämistä, jos "lainaa" -toiminto tai sensuuri hävittää tähän kirjoitetun pitkänkin tekstin muuten, mutta kirjoituslaatikko "muistaa". Varmaan korjataan tämäkin "bugi" kohta kun siitä mainitsee... Epäkäytännöllisyys ja asiakaskarkoittelsuus kun on Vauvan uusi musta.

-winner-

Vierailija
128/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut että Suomessa asustaa todella ilkeitä ihmisiä, jotka ehkä näyttelevät hyvää perheilleen. Tulevat tänne sitten oksentamaan kaiken pahan olonsa heikompiosaisten päälle. Kyllä itselle tulee joskus paha olo kun lukee kommentteja. Todella matalamielisiä ja sairaita. Ehkä ovat jotain nuoria tai sitten mt-ongelmaisia. Mistä sitä tietää? Pidänkin välillä pitkiä taukoja ettei tarvitse lukea sontaa. Mitään tärkeää en ole oppinut.

Vierailija
129/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään

Vierailija
130/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen oppinut, että on olemassa miehiä joilla on todella vääristynyt kuva parisuhteista ja naisista. Heitä varmaan kävisi sääliksi, elleivät olisi niin pakkomielteisen harhaisia ja negatiivisia kostofantasioineen.

Olen myös oppinut, että osa miehistä käyttäytyy parisuhteissa kammottavasti.

Jep, saman olen oppinut naisista ja osaan nyt kiertää ne jatkossa kaukaa.

Vierailija
131/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että kiusaajat kiusaa. Aloittavat hiekkalaatikolla ja jatkavat Terhokotiin asti. Foorumit vain vaihtelevat, milloin se on koulun vessa, työpaikan kahvihuone tai sukujuhlat. Nyymipalstat vasta hyviä ovatkin, kun näillä voi täysin ilman mitään vastuuta huudella mitä sylki suuhun tuo. Ihminen on ihmiselle susi ja itse asiassa tämän sanominen loukkaa susia.

Vierailija
132/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla voi käydä eurooppalaista kriiittistä keskustelua sananvapauden parhaassa hengessä. 

Vierailija
133/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia käsitteitä kuin WT, kouvolatukka, kananpersetukka. Ja persujen ja incelien erityissanastoa. 

Vierailija
134/140 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sen, että uudistus ei välttämättä ole parannus. Ja miten ihmeellisesti voidaan saada toimimaan vastaa ja lainaa -toiminnot, lisäksi se, että voidaan laittaa täysin asiallisia kommentteja tarkistukseen, en tiedä liittyykö tämä miten asiattomaksi ilmoittamiseen, koska itselläni ainakin tulee viesti, ilmoitus asiattomasta sisällöstä lisätty, viestisi tarkistetaan ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen. Ja tämä saattaa tapahtua täysin randomisti...

Vierailija
135/140 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä jotka joko pelkäävät hysteerisesti kristinuskon tarttuvan muutamien lauseiden perusteella, ja siksi ne äkkiä pitää saada häviämään, tai ovat äärialllergisia Jumalan hyvyydelle?  Mikä lie. Kun kuitenkin meitä on paljon, olisi kiva jutella hyvässä hengessä kaikenlaisten ihmisten kanssa, ilman että saa p**tä niskaansa ja sitten häviää taivaan tuuliin (kommentti / ketjut siis).

Vierailija
136/140 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On ihmisiä jotka joko pelkäävät hysteerisesti kristinuskon tarttuvan muutamien lauseiden perusteella, ja siksi ne äkkiä pitää saada häviämään, tai ovat äärialllergisia Jumalan hyvyydelle?  Mikä lie. Kun kuitenkin meitä on paljon, olisi kiva jutella hyvässä hengessä kaikenlaisten ihmisten kanssa, ilman että saa p**tä niskaansa ja sitten häviää taivaan tuuliin (kommentti / ketjut siis).

On kristittyjä, joiden mielestä vauvapalstalla kirjoittelijoiden argumentit ovat niin vakava uhka ihmisten uskolle, että niitä pitää ilmoitella asiattomiksi. Jos on lyhyt ketju lähtee koko ketju, jos on pitkä ketju lähtee ateistien viestit.

Lukemattomien ketjujen kokemuksella.

Vierailija
137/140 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että ihmiset ovat uskomattoman pahansuopia.

Vierailija
138/140 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että kaikki tahtoisivat lyhyitä ohjelmia pesukoneeseen, harvalla vain on.  Myös että pitäviä pohjia talvikenkiin on vaikea löytää.

Vierailija
139/140 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihan oikeasti uskovat tasoihin pariutumisessa ja myös pisteyttävät naisia? Itse uskon leikkimielisesti, mutta en aivan tosissani.

Minä uskon tasoihin, enkä voisi ikinä ottaa itseäni alempitasoista naista itselleni riesaksi.

Nim: 8 tason mies

Minä en usko tasoihin. Palstalla naisia syyllistetään siitä, että he haluavat omaa tasoaan paremman miehen. Naisia myös kehotetaan laskemaan rimaa ja ottamaan itseään alempitasoinen mies. Tänne ei ole koskaan linkitetty listaa, josta voisi laskea oman tasonsa, joten sinunkin taso 8 on vain pelkkää mutua.

Vierailija
140/140 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihan oikeasti uskovat tasoihin pariutumisessa ja myös pisteyttävät naisia? Itse uskon leikkimielisesti, mutta en aivan tosissani.

Minä uskon tasoihin, enkä voisi ikinä ottaa itseäni alempitasoista naista itselleni riesaksi.

Nim: 8 tason mies

Minä en usko tasoihin. Palstalla naisia syyllistetään siitä, että he haluavat omaa tasoaan paremman miehen. Naisia myös kehotetaan laskemaan rimaa ja ottamaan itseään alempitasoinen mies. Tänne ei ole koskaan linkitetty listaa, josta voisi laskea oman tasonsa, joten sinunkin taso 8 on vain pelkkää mutua.

Joo +11 tason tyypit ei laske tasoja