Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen nuoleminen seksin jälkeen

Vierailija
05.10.2023 |

Kuinka naiset suhtautuisivat jos mies haluaisi nuolla paikat puhtaaksi seksin jälkeen?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras jälkkäri ja jälkkärikastike kun naiseni kanssa tunnin verran telminyt ja hänen nesteensä sekoittuvat omiini kun saan hänen sisäänn. Sitten aloitan hellästi nuollen hänen pimpsan jälkihoitona, joka monesti sytyttää meidät uuteen leikkiin

Vierailija
22/75 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin usein nuolen spermaisen pimpsan. Kun laukeaa nopeesti joskus, niin pitäähän naisenkin saada. Ihana maku sekoitus sperma ja naisen maut. Olis kyllä kiimaista nuolla toisen miehen jälkeenkin. 332

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityksesi puhtaudesta on virheellinen. 

Suusta ne suurimmat bakteerit tulee. 

Plus jos olisin jo saanut orgasmin en todellakaan halua että klitorikseen kosketaan enää 

Vierailija
24/75 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset useinkin suutelee miestä saamansa suuseksin jälkeenkin, jotkut jopa ottavat miehen koko lastin suuhunsa, mutta miehet ei pysty nuolemaan oman alapäänsä tuotoksia?

Vierailija
25/75 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen? Mitäs tuo nuoleminen sitten on, jos ei seksiä.

Vai pidättekö vain sitä yhdyntää seksinä?

Vierailija
26/75 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä minäkin usein nuolen spermaisen pimpsan. Kun laukeaa nopeesti joskus, niin pitäähän naisenkin saada. Ihana maku sekoitus sperma ja naisen maut. Olis kyllä kiimaista nuolla toisen miehen jälkeenkin. 332

Tämä. Haaveena saada monta miestä laskemaan vaimoni sisään ja sitten ”joutua” nuolemaan tuo mahlavirta omaan suuhun ja nielemään.

Vierailija
27/75 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naiset useinkin suutelee miestä saamansa suuseksin jälkeenkin, jotkut jopa ottavat miehen koko lastin suuhunsa, mutta miehet ei pysty nuolemaan oman alapäänsä tuotoksia?

Naiset useinkin myös kieltäytyvät suutelemasta saamansa suuseksin jälkeen. Eikö täällä useampikin mies ole sanonut nuolevansa omiakin tuotoksiaan?

Vierailija
28/75 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokusen kerran nuollut sisälle laukeamisen jälkeen, on ollut molempien mielestä kiihottavaa. Myös touhutippoja levitellään molempien huulille.

Välillä jos itsetyydytän laukean omille huulilleni tai suuhuni.

Vierailija
29/75 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Ei ole nuolemista edes ennen panemista. Suihinotto miehelle riittää, näin hän on sanonut.

Vierailija
30/75 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäät haisee,etennii akoilla. ne valkovuodot,joita on er koostumuksia kierron mukaan,er hajuisia. on venyvää sitkeää valkkaria varsinkin ovulaation tienoilla,kirkasta. sitten muuna aikana ummehtunutta ja verta hiuka seassa,ei siis menkkaa enää,mutta jälkimöhnää. naisen värkki haisee, siinä hiki, pierut, virtsa. peräaukko haisee ,tihnuaa hajua vaikka ei olisi juuri ulostanut tai pieraissut. pika huitaisu pelkkä vesi pytyn päällä ei puhdista kuin ensiapuna päivällä. persvako haisee. Miehillä helpompi pitää kalu puhtaana, ei mitään syväonkaloita joissa muhii liettet ja parinkin pv sperman jätökset yhdistettynä omiin yök möhniin.

Vierailija
31/75 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän halua. Enkä halua minäkään. Kun on naitu kunnolla niin on raukea olo. Ollaan vain ja silitellään. 

Vierailija
32/75 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kiitokseksi hyvästä seksistä vaimo nueluttaa itsensä ja antaa piiskaa.  

Vierailija
33/75 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta kun sain vierasta kullia,ja vieläpä kahta vierasta miestä. Koin sen että mua nuoltii kun eka mies oli lauennut pilluun. Se oli jotenkin outoa ja yritin päästä irti otteesta  ja sanoin että nai mua. Nuori mies oli vaan niin innoissaan kun pääsi ensimmäistä kertaa naisen jalkojen väliin. Huomasin että aloin todella pitämään että herkkää pillua nuoltiin. Taisin olla aika äänekäs ja tarjosin pillua nuoltavaksi. Sain orkun melkein heti ja kun mies nousi päälleni ja alkoi työntämään kovaa sisälleni . Takuulla oli hankalaa pysyä päälläni mutta hetki päättyi aika kovaan voihkintaan kun mun sisään ruiskahti tosi iso lasti ja kiemurtelin orkussa melkein tajuttomana.

Sen nainnin jälkeen mieheni nuoli minut eka kerran yhdynnän jäljiltä. Ja olin valmis seuraavaan yhdyntään.

Vierailija
34/75 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne siitä tykkää ja haluaakin myös , parasta on jos ne vaan pyytää

Vierailija
35/75 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

alapäät haisee,etennii akoilla. ne valkovuodot,joita on er koostumuksia kierron mukaan,er hajuisia. on venyvää sitkeää valkkaria varsinkin ovulaation tienoilla,kirkasta. sitten muuna aikana ummehtunutta ja verta hiuka seassa,ei siis menkkaa enää,mutta jälkimöhnää. naisen värkki haisee, siinä hiki, pierut, virtsa. peräaukko haisee ,tihnuaa hajua vaikka ei olisi juuri ulostanut tai pieraissut. pika huitaisu pelkkä vesi pytyn päällä ei puhdista kuin ensiapuna päivällä. persvako haisee. Miehillä helpompi pitää kalu puhtaana, ei mitään syväonkaloita joissa muhii liettet ja parinkin pv sperman jätökset yhdistettynä omiin yök möhniin.

Osuit todella asian ytimeen. Onnittelut!

Vierailija
36/75 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex avokki tykkäs tulla kasvoille putsattavaks. Oli ihanan kiimasta maistella molempien makua ja katsoa kun sperma valui ulos pillusta

Vierailija
37/75 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kiihottavaa. Alkaa uudelleen seisoo kun nainen tulee istumaan kasvoille pillu spermaa valuen

Vierailija
38/75 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen nuollut kaverin spermat rouvan pillusta. Syötiin saunan jälkeen makkarat ja juotiin oluet, ollaan ennenkin oltu kolmistaan, sanoin rouvalle et ottaa kaverilta makkaraa sisään ja sinä nuolet sinapit lopuksi hän tokaisi. Kaveri otti rouvaa makkarallaan takaapäin ja minä noulin pillun puhtaaksi sinapista. 

Vierailija
39/75 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu meillä bdsm-leikkeihin. Se on jännää miten miehiä inhottaa omat spermat, joten jos hän laukeaa mun sisääni, silloin kyllä saa suullaan myös siivota sotkunsa. Parasta on mennä kasvoille istumaan ja valuttaa ne hänen naamalleen ja suuhun, mutta olen kyllä määrännyt hänet nuolemaan ne mun iholtanikin😆. On kuulemma subille pahin rangaistus.

Vierailija
40/75 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen siitä että pääsisin nuolemaan naisen puhtaaksi miehen tai useampien miesten jäljiltä.

Alistuisin vaikka jollekin pariskunnalle että pääsisin nuolemaan ja putsaamaan.