Naisen nuoleminen seksin jälkeen
Kuinka naiset suhtautuisivat jos mies haluaisi nuolla paikat puhtaaksi seksin jälkeen?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
N31. kirjoitti:
mää on joskus pihdanut ja sitten luvanut seksiä jos hoitaa puhdistuksen jos laukea. Kiihotaa aivan sikana pakotaa mies nuoleman omat spermat =).
Tekisipä omakin vaimo joskus näin. Kiihottaisi aivan hulluna.
Parasta ja pervointa on että tiedän pihtauksesta että lasti on mahtava kun se lähtee =).
N31.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31. kirjoitti:
mää on joskus pihdanut ja sitten luvanut seksiä jos hoitaa puhdistuksen jos laukea. Kiihotaa aivan sikana pakotaa mies nuoleman omat spermat =).
Parasta ja pervointa on että tiedän pihtauksesta että lasti on mahtava kun se lähtee =).
N31.
Annatko myös miehesi laueta suuhusi kun imuttelet sen kalua. Tuntuuko sekin sinusta kiihoittavalta.
M. Suuseksistä nauttiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31. kirjoitti:
N31.
Antaisitko vieraan miehen nuolla sinut puhtaaksi?
Vaimo on muutaman kerran laukeamiseni jälkeen kivunnut naamalleni ja lähes käskenyt nuolemaan. Ekalla kerralla oli mielestäni vastenmielistä nuolla omia sooseja, mut nyt se kiihottaa ehkä jo myös mua. Vaimo saa ihan tolkuttoman orkun, on kuulemma tuhman oloista ja häntä kiihottaa ajatus että mies nuolee spermojaan. Ei se enää ole niin paha, pääasia että vaimo nauttii ja saa myöskin. Teen hänelle ja hänen vuokseen lähes mitä vaan, kakkaleikit ei kyllä kiinnosta mut melki kaikki muu nykyään käy.
Meillä se tapahtuu seuraavana aamuna riettaan yön jälkeen. Puolin ja toisin millä fiiliksillä ollaan. Ollaan myös saudeltu suu sexin jälkeen puolin ja toisin. Kun on kunnon kiimassa ajattelee vain miten voi tuottaa toiselle lisää nautintoa. Ja aamulla herättyä kerta kiellon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on muutaman kerran laukeamiseni jälkeen kivunnut naamalleni ja lähes käskenyt nuolemaan. Ekalla kerralla oli mielestäni vastenmielistä nuolla omia sooseja, mut nyt se kiihottaa ehkä jo myös mua. Vaimo saa ihan tolkuttoman orkun, on kuulemma tuhman oloista ja häntä kiihottaa ajatus että mies nuolee spermojaan. Ei se enää ole niin paha, pääasia että vaimo nauttii ja saa myöskin. Teen hänelle ja hänen vuokseen lähes mitä vaan, kakkaleikit ei kyllä kiinnosta mut melki kaikki muu nykyään käy.
Itseä aina kiihottanut ajatis tästä mutta tulemisen jälkeen ei sitten ole houkuttanut kunnes uskaltauduin sanomaan puolisolle että tulee istumaan kasvoilleni sen jälkeen kun olen lauennut hänen sisään vaikka kieltäytyisin. Ratsasti ensin spermat sisäänsä ja nousi kasvoilleni ja sain nuolla tuoretta spermaa hänen pillusta. Oli niin kiihottavaa että kulli oli kovempana kuin naidessa. Nuoletti itsellään orgasmin ja istui uudestaan munan päälle. Sittemmin maistellut useamminkin spermaista pillua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä aina kiihottanut ajatis tästä mutta tulemisen jälkeen ei sitten ole houkuttanut kunnes uskaltauduin sanomaan puolisolle että tulee istumaan kasvoilleni sen jälkeen kun olen lauennut hänen sisään vaikka kieltäytyisin. Ratsasti ensin spermat sisäänsä ja nousi kasvoilleni ja sain nuolla tuoretta spermaa hänen pillusta. Oli niin kiihottavaa että kulli oli kovempana kuin naidess
Tota haluaisin kans kokeilla mut vaimo on niin haluton kokeilemaan mitään uutta saati noinkaan "pervoa" joten ei taida toteutua. En tosin tiedä että pystyisinkö myöskään nuolemaan oman laukeamisen jälkeen, etukäteen kiihottuneena olis valmis mihin vaan, lopussa taitaa mennä vaan mielenkiinto tuohon. Vaimon tarttis ehkä pakottaa mut tohon mut tuskin toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä aina kiihottanut ajatis tästä mutta tulemisen jälkeen ei sitten ole houkuttanut kunnes uskaltauduin sanomaan puolisolle että tulee istumaan kasvoilleni sen jälkeen kun olen lauennut hänen sisään vaikka kieltäytyisin. Ratsasti ensin spermat sisäänsä ja nousi kasvoilleni ja sain nuolla tuoretta spermaa hänen pillusta. Oli nii
Rohkeasti kokeilemaan vaan. Itse ehdotin ekaa kertaa puolisolle tulemiseni jälkeen että haluaisin hänenkin tulevan ja voisin nuolla hänelle orgasmin. Sanoi että menee pesuille niin kerroin ettei tarvitse. Ihmetteli että hänellä valuu spermaa niin kerroin että hänkin on ottanut monesti minulta suihin vaikka olen ollut hänen sisällään. Hieman ujosti alkuun mutta loppujen lopuksi molemmat nauttivat
On tullut myös suudeltua naisen kanssa suuseksin jälkeen kun hänellä vielä mällit suussa niin miksen nuolisi pilluakin rakastelun jälkeen.
Tasa-arvoisesti kumpikin nuolee kummankin ennen ja jälkeen (ja joskus jopa aikana).
Vierailija kirjoitti:
alapäät haisee,etennii akoilla. ne valkovuodot,joita on er koostumuksia kierron mukaan,er hajuisia. on venyvää sitkeää valkkaria varsinkin ovulaation tienoilla,kirkasta. sitten muuna aikana ummehtunutta ja verta hiuka seassa,ei siis menkkaa enää,mutta jälkimöhnää. naisen värkki haisee, siinä hiki, pierut, virtsa. peräaukko haisee ,tihnuaa hajua vaikka ei olisi juuri ulostanut tai pieraissut. pika huitaisu pelkkä vesi pytyn päällä ei puhdista kuin ensiapuna päivällä. persvako haisee. Miehillä helpompi pitää kalu puhtaana, ei mitään syväonkaloita joissa muhii liettet ja parinkin pv sperman jätökset yhdistettynä omiin yök möhniin.
HÅMÅ. Tylsimys.
Mun miestä kiihottaa nuolla spermat mun huulilta. kummulta tai pakaroiden välistä, ja laukeaa usein aktin jälkeen ei niinkään sisään vaan nuoltavaksi
Miehen biologia on jostain syystä kehittynyt sellaiseksi, että laukeamisensa jälkeen seksuaalinen into on nollilla ainakin 30 min. Koska naisen sikiönaikainen kehittyminen jää vajaaksi/kesken, nainen voi helposti ryhtyä uudelle kierrokselle heti laukeamisensa perään.
Muutaman kerran nuollu. Ekalla kerralla puoliso makasi selällään joten enimmät valui lakanalle. Toisella kerralla ratsastuksen jälkeen tuli naamalle istumaan ja nuolin kiitolliseksi ja puhdistin paikat. Oli se omalla tavalla kiihottavaa ja alostavaa eikä se lopulta edes maistunu oikein miltään
En innostuisi. Miettisin vain koko ajan että miksi ihmeessä se tekee noin ja kohta varmaan oksentaa...
Omat spermani nuolen, mutta en vieraita. Vieraiden jälkeen voin kyllä naida liukkailla, mutta silloin en nuole.
Todella vastenmielistä.