Mitä teet jos av muuttuu palstauudistuksen myötä maksulliseksi?
Kommentit (60)
Alan vihdoin käyttää aikani johonkin viisaampaan. Please, muuttakaa tää maksulliseksi, en näytä muuten pääsevän irti.
Toivottavasti muuttuu maksulliseksi. Pääsisi eroon tästäkin typeryydestä.
Se jälkeen tänne kirjoittelee vain puoluetoimiston avustelijat. Hyvää kehitystä
Uskoisin, että vaikka olemmekin hulluja, niin emme sentään niin hulluja, että maksaisimme vielä sanomaoylle, että saamme kirjoitella tänne ja lukea näitä aivopierujamme. Minä olen vielä kaiken lisäksi niin nuuka, etten varmasti maksa tästäkään yhtään mitään.
Palaisin varmaan takaisin Kaksplussalle
Saattaisi olla hyväkin asia, pakollinen rekisteröityminen poistaisi turhan shaissen täältä. Itse en tänne enää vaivautuisi tulemaan, sama pätee kaikkiin sosiaalisiin alustoihin jotka maksullisia.
Lähtisin ulos katsomaan maailmaa. Ehkä törmäisin mieheen ja perustaisin perheen...
Kaikkien kelkasta siinä vaiheessa pois jäävien äö ja moraalitaso nousee.
Aluksi seuraisin vähän aikaa jäljelle jääneiden kirjoittajien tasoa. Kummankin.
Nykyään vietän suurimman osa päivästä tällä palstalla. Silloin tosiaan tekisin jotain järkevämpää.
Lopettaisin kokonaan. En mä nyt sentään niin hullu ole, että alan maksamaan siitä, että kirjoituksia sensuroidaan ylihysteerisesti ja hauskat, humoristiset ja viihdyttävät, ketjut mode poistaa jo ennen kuin niihin ehtii edes kirjoittaa.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Palaisin varmaan takaisin Kaksplussalle
Kiitos erinomaisesta ideasta, olinkin jo kerennyt unohtaa kaksplussan!
Vaikkapa pelailisin pasianssia tabletilla. Nyt kun sen sanoin, niin ihmettelen miksen tee sitä nytkin.
Ai maksaisin että saan kirjoittaa white trash palstalle ? Buahhahaaa........