Työpaikan tiedon odottelu
Kävin haastattelussa tällä viikolla. Haastattelija sanoi, että olisin oikein sopiva tehtävään. Tiedän, että hän on voinut muillekin sanoa näin. Lupasi ilmoittaa alkuviikosta. Nyt haluaisin vain tietää ja tekisi mieli laittaa viestiä, että voisiko hän kertoa jo viikon loppuun mennessä vai kannattaako olla vain hiljaa...
Kommentit (44)
Sama sanotaan kaikille ja jos siellä virallisen päätöksen tekee joku muu, niin ilmoitella ei etukäteen voi, vaikka vastauksen tietäisi.
Jos on sovittu, että ilmoittaa alkuviikosta ja etukäteen hätistelet niin se on huono juttu. Jos vaikka olisitkin hyvä ehdokas niin voi tuollainen olla syy jättää valitsematta. Sovittu on sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Jos on sovittu, että ilmoittaa alkuviikosta ja etukäteen hätistelet niin se on huono juttu. Jos vaikka olisitkin hyvä ehdokas niin voi tuollainen olla syy jättää valitsematta. Sovittu on sovittu.
Ok. Sitten vain odotellaan kiltisti. Olen sopinut tekeväni pari keikkavuoroa ensi viikolla ja niiden töiden esimies kovasti haluaisi suunnitella mulle lisää ja lisää... olen joutunut vähän toppuuttelemaan, koska jos kävisi onnellisesti ja saisin tuon toisen paikan, siellä voisi aloittaa miltei heti
Vierailija kirjoitti:
Sama sanotaan kaikille ja jos siellä virallisen päätöksen tekee joku muu, niin ilmoitella ei etukäteen voi, vaikka vastauksen tietäisi.
Niin joku joka ei edes näe hakijoita tekee päätöksen? :o
Vierailija kirjoitti:
Jos näin sovittu, kannattaa vain odottaa sinne ensi viikolle. Itse olen kerran kysynyt perään, koska oltiin epämääräisesti kerrottu, että vielä seuraava viikko haastatellaan. Laittelin sitten sitä seuraavalla viikolla viestiä menemään
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku muu tekee päätöksen?
Roikottavat useampia varalla, ellei valittu ota paikkaa vastaan. Itse olen valituksi tultuani saanut aina tiedon viimeistään seuraavana päivänä. Usein jo heti haastattelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Roikottavat useampia varalla, ellei valittu ota paikkaa vastaan. Itse olen valituksi tultuani saanut aina tiedon viimeistään seuraavana päivänä. Usein jo heti haastattelun jälkeen.
Ei voida sanoa haastattelun jälkeen jos on sovittu vielä muista haastatteluista
Joskus kestää tosi kauan saada vastausta. Välillä olen ottanut yhteyttä. Jos ei ensi viikolla kuulu, niin sitten ottaisin
Haastatteluja ei kuulemma enää pidetä. Miksi ei voitaisi vain ilmoittaa jo huomenna. Tympeää odotella ensi viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Sitten vain odotellaan kiltisti. Olen sopinut tekeväni pari keikkavuoroa ensi viikolla ja niiden töiden esimies kovasti haluaisi suunnitella mulle lisää ja lisää... olen joutunut vähän toppuuttelemaan, koska jos kävisi onnellisesti ja saisin tuon toisen paikan, siellä voisi aloittaa miltei heti
Tuskin se työ kaatuu vaikka et eka päivänä pääsisi aloittamaan. Jos et mihinkään pidempään sitoudu niin tuskinpa on ongelma.
Kannattaa muutenkin opetella olemaan hermoilematta sellaiseta johon et voi vaikuttaa. Palat äkkiä loppuun töissä vielä.
Täälläkin piinallinen odotus... päättyy kohta. On kyllä sellainen tunne että se paikka olisi minulle tarkoitettu, on aito kiinnostus ja motivaatio
Laita vaan