Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan tiedon odottelu

Vierailija
05.10.2023 |

Kävin haastattelussa tällä viikolla. Haastattelija sanoi, että olisin oikein sopiva tehtävään. Tiedän, että hän on voinut muillekin sanoa näin. Lupasi ilmoittaa alkuviikosta. Nyt haluaisin vain tietää ja tekisi mieli laittaa viestiä, että voisiko hän kertoa jo viikon loppuun mennessä vai kannattaako olla vain hiljaa...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tsemppiä kaikille jotka saavat kielteisen vastauksen haastattelun jälkeen! Minulle kävi sama tänään.

Oletteko muuten saaneet palautetta näiden ilmoitusten yhteydessä itsestänne? Tai onko rekrytoijilla/haastattelijoilla tapana antaa palautetta, esim. Että piti teitä kuitenkin hyvänä kandidaattina työhön tms.

No itselläni oli siihen s-postiin lisätty, että saako hän (rekrytoija) pitää minua heillä työnhakijana vuoden loppuun, jos vaikka avautuisi sopivia paikkoja. Vastasin siihen tietenkin myöntävästi.

Vierailija
42/44 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kertoi kerran haastattelija, että hän on todella tehokkaasti karsinut pois hakijoista niitä, joita ei edes haastatella. Itse kävin haastattelussa keskiviikkona ja hän kertoi, että hän on sopinut enää yhden haastattelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty keskittymään viikonloppuun, kun odotan vain tietoa..

Vierailija
44/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jännät paikat... Tänään pitäisi saada tieto...