Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sisustus/värikysymys

Vierailija
27.12.2006 |

Olemme remontoimassa huonetta, jossa on punatiilinen takka ja se vaikuttaa väreihin aika ratkaisevasti. Takka jää siis punatiiliseksi. En oikein tiedä, millaiset värit huoneeseen sopisi. Olen ajatellut viininpunaista. Käykö se punatiilen kanssa? Mitä muita värejä voisi käyttää, ettei huoneesta tulisi liian tumma ja pimeä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okra ja punainen, on tosi hyvä yhdistelmä.

Vierailija
2/16 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain raikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en missään nimessä käyttäisi tummia värejä, takka jää piiloon.

Maalaisin ehkä ihan pehmeällä valkoisella tai haalealla beessillä, näyttävät jalkalistat ja tummat kalusteet.

Vierailija
4/16 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone on noin 25 neliötä. Lattia on pyökin väristä laminaattia. Se on aika vasta uusittu ja jää siis sellaiseksi. En ainakaan hirveästi halua tuoda takkaa esille.

Vierailija
5/16 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan tekisin huoneesta mahdollisimman vaalean. Vaaleat seinät, vaaleat tekstiilit, hiukan jotain lempiväriäni (vaaleansinistä-turkoosia). Kotivinkki-lehdessä on välillä upeita tanskalaisia sisustuksia. Jos olisin rikas, toteuttaisin niitä ideoita.

Mielestäni se takka voi olla ainoa punainen juttu huoneessa. Jotenkin se tila menee tukkoon, jos siellä on liikaa tummia värejä.

Vierailija
6/16 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin ilon irti noin isosta huoneesta ja edelleen ehdotan vaaleita sävyjä :)

Miksei takka saa tulla esille? Kiva yksityiskohta mielestäni.

t. 5

Vierailija
7/16 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä maalaisin sen takan... En yksinkertaisesti voi sietää niitä möykkyjä...

Vierailija
8/16 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin paljon pidä takasta (siksi en halua sitä kovasti esille). Olisin halunnut maalata sen. Minulla oli hieno idea maalatun takan kanssa, mutta mies vastusti sitä jyrkästi. Otettiin yhteen sen takan takia ja tuntui, että hän voi joustaa monessa asiassa, mutta ei takassa. Se siis jää punaiseksi ja suunnitelmani meni uusiksi.

Teidän kannustuksesta taidan siis valita jotain vaaleaa ja hylätä sen viininpunaisen kokonaan. Olisin alunperin halunnut huoneeseen sinisen tai violetin sävyjä, mutta sen punatiilen kanssa se ei kyllä toimi. Vai mitä.

Vierailija
9/16 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaksi / divaaniksi valitsisin mustan tai ruskean. Omaan kotiin en luonnon valkoista sohvaa ottaisi ikinä mutta voisi sekin olla mukava vaihtoehto.

Tekstiileihin voisi sitten valita jotain piristävää, jos rohkea on niin vaikka vähän sitä viininpunaista =)

Vierailija
10/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt monta kertaa vastata, mutta aina tulee, että ei saa linkittää, vaikken mitään linkitäkään.

Vierailija
11/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun vastaamaan näin monessa otsikossa, kun ei hyväksy tekstiäni tähän viestikenttään.

Vierailija
12/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.punaista käyttäisin matossa, verhoissa ja/tai koristetyynyissä.

Vierailija
13/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitettiin päälle värillinen rappaus ja tuli tosi ihana. Värivaihtoehtoja oli paljon.

Vierailija
14/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perinteistä tummaa harmaata). Lattia erittäin tummaa pähkinää. Matot vaaleita (valkoista, ei liian valkoista tosin) karvaisia ja muu tekstiili myös vaaleaa/harmaata.

Vierailija
15/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita myös jotain muuta takan väristä esim. koristetyynytjä tai kappa verhoihin

Vierailija
16/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalean sohvan ja esim. itämäisen maton punasävyisenä.