säälin vaimoja joilla ei mitään aavistustakaan siitä mitä mies puuhaa!
Näin lähes itseteossa erään tuttavamiehen toisen naisen kanssa. Vaimo ei osaa edes kuvitellakaan että mies tekisi mitään. Heillä 2 pientä lasta ja nämä muut yleiset jutut.
Uskon että tämäkin vaimo on yksi täällä miestään luotettavaksi ja ihanaksi perheenisäksi, joka ei koskaan pettäisi häntä, kehuva.
Itse olen käynyt tämän läpi, enkä ole mikään kakkosnainen...
Kommentit (6)
Mutta ei silti voi jatkuvassa epäluulossa elää... Vainoharhaiseksihan siitä tulisi ja suhde kariutuisi sairaalloiseen mustasukkaisuuteen. Joskus se pettäminen sitten paljastuu ehkä, mutta sitä mitä ei tiedä (vielä) niin ei se vielä satuta.
on varmasti miljoona kerta amukavampi olla tietämättä, varsinkin kun kenenkään tietämättömän kohdalla ei varmuudella tai edes todennäköisyydellä mitään tiedettävää olisikaan.
Silti elämä jatkuu, eikä koko ajan voi pelätä!
Niistä joka neljännestä, jotka pettää - suurin osa monta kertaa avioliiton aikana. (joku suuri seksigallup joskus)
Parillisten kirjoitusten kirjoittajien ukko tulee lähtemään jossain välissä tai kirjoittaja itse ottaa lapset kainaloon ja lähtee lasten kanssa äidille.
4. ja 8. miehet pettävät niitä!
hihi!
Jos saisin tietää että pettää minua olisi se sellainen järkytys josta en varmasti selviäisi. Tosin nykyään seksiä harrastetaan ehkä kerran kk tai harvemmin joten eihän tuo ihme olisi jos naapurin 60v mummokin alkaisi näyttämään seksikkäältä=)
eroottisia viestejä. Mies kielsi kaiken ja oli pyyhkinyt myös viestit.
Nyt tässä sitten joulun olen paininut eri vaihtoehtojen kanssa. Lukeuduin varmaan vaimoihin, joiden miehet ei petä, mutta nyt tuntuu ettei maa kanna päällään yhtään luotettavaa miestä! Pas...ja kaikki