Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia joita ei kiinnosta seksi parisuhteessa?

Vierailija
04.10.2023 |

Olen 27-vuotias ja olemme olleet mieheni kanssa 8 vuotta yhdessä. Parisuhteemme on tosi hyvä ja rakastan miestäni, mutta mua ei voisi yhtään kiinnostaa seksi hänen kanssaan. Alkuaikoina seksi oli ihan kivaa, mutta nyt kun katson taaksepäin niin en oikeasti tiedä olenko koskaan varsinaisesti nauttinut seksistä kenenkään kanssa. Mietin onko minussa jotain vikaa, mutta ajattelen myös että ei minun kenenkään muunkaan kanssa tekisi mieli. Voisin ihan hyvin elää ilman seksiä ja joskus ehkä satunnaisesti tyydyttää itseäni (koska en ikinä tule pelkässä yhdynnässä). Onko muita jotka kokee näin? On jotenkin huono fiilis tästä, koska mies on usein halukas 😔

Kommentit (428)

Vierailija
101/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä? Se saattaa viedä halut miinukselle.

Tämä! Miksei mies voi hoitaa ehkäisyä?

Niinpä... siitähän se itku ja marina tulee, jos joutuu kerran pari käyttämään kortsua. Isot miehet vollottavat, että seksi ei tunnu miltään kortsun kanssa ja siksi nainen saa luvan käyttää kaikkia terveydelle vahingollisia mömmöjä, jotka vievät halutkin pois kokonaan. Se naisen haluttomuus on kuitenkin ihan se ja sama näille sankarimiehille, eihän se heitä koske oikeastaan.

Vierailija
102/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein päätyy eroon tai pettämiseen, jos kotona ei tyydytetä tarpeita.

Voi tulla ajanjaksoja, jolloin jompaa kumpaa ei kiinnosta, mutta jos vuosia jatkuu niin ei hyvältä näytä.

Entä jos haluttomuus johtuu sairaudesta tai esim. jonkin leikkauksen takia kykenemätön? Siitä vaan sitten akka tai ukko vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella kiinnostus seksiin on aluksi suurta mutta vähenee parisuhteen vanhenessa. Tämä on hyvin turhauttavaa kaltaiselleni miehelle, jonka libido on hyvin vakaa.

Olisi hyvä, jos naiset voisivat rehellisesti kertoa tapailun alussa, minkälaiset halut heillä oli vaikkapa edellisen suhteensa viidentenä vuonna. Tässä 30+ ikäluokassa deittaillessa aika monella on kuitenkin jo tämän verran parisuhdekokemusta.

Tästä syystä mitään isoja taloudellisia tai sosiaalisia panostuksia ei kannata tehdä suhteen alkuvaiheessa. Kannattaa miettiä, onko ylipäätään syytä muuttaa yhteen. Yhteinen talous tekee epäsovivaksi paljastuneen kumppanin jättämisestä hankalampaa ja voi itsessäänkin  vähentää seksin määrää.

Vierailija
104/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla ajanjaksoja, jolloin jompaa kumpaa ei kiinnosta, mutta jos vuosia jatkuu niin ei hyvältä näytä.

Entä jos haluttomuus johtuu sairaudesta tai esim. jonkin leikkauksen takia kykenemätön? Siitä vaan sitten akka tai ukko vaihtoon.

On muitakin vaihtoehtoa.

Itse en haluaisi kieltää rakkaalta kumppanilta seksiä vain siksi, etten itse pysty tai halua. Ehdottaisin suhteen avaamista, jos näin kävisi.

Vierailija
105/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaudet ovat usein joko lyhytkestoisia tai kroonisia. Aika monet ovat valmiita jättämään seksin sivuun pariksi kuukaudeksi etenkin, jos on muutenkin paha terveysstressi päällä. Jos on syytä olettaa, että seksielämä ei palaa koskaan tyydyttävälle tasolle, sitten kannattaa totta kai harkita eroa.

Itse en jää kroonisesti seksittömään suhteeseen, koska romanttinen kiinnostukseni ei säily ilman vahvaa seksuaalista yhteyttä, ja kämppis- tai kaverisuhteet eivät kiinnosta.

Vierailija
106/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muitakin vaihtoehtoa.

Itse en haluaisi kieltää rakkaalta kumppanilta seksiä vain siksi, etten itse pysty tai halua. Ehdottaisin suhteen avaamista, jos näin kävisi.

Suhteen avaaminen harvoin ratkaisee tätä ongelmaa etenkään, jos kumppanisi on mies. Ei nimittäin ole olemassa mitään ei-monogaamisten naisten varastoa, joka vain odottaa päästä harrastamaan seksiä naimisissa olevan keski-ikäisen miehen kanssa. Miehesi joutuisi kilpailemaan huomattavasti viehättävämpien miesten ja naisten kanssa tilanteessa, jossa hänellä on hyvin vähän tarjottavaa. 639

Vierailija
107/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ollut toisinpäin. Ollaan juteltu paljon ja onneksi mies on kuitenkin suostunut pitämään seksielämäämme yllä, nyt jo 27.aviovuosi menossa. Tässä vaiheessa kerran viikossa tai parissa riittää mainiosti minullekin.

Vierailija
108/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman kumppanin kanssa se vaan toistaa samaa kaavaa ja mikään ei tule enää uutena jolloin se suurin hohto katoaa kun rakastumisen hormonit ovat siinä 1-3v paikkeilla kaikonneet.

Seksihän paranee vaan ajan myötä kun kumpikin oppii mistä toinen tykkää. Jos haluaa jatkuvasti vaihtelua, ei sovellu pitkiin suhteisiin.

Vierailija
109/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta homma muuttuu tylsäksi kun vuosia ollaan yhdessä. Kun näkee toisen enimmäkseen kulahtaneissa kotivaatteissa ja kuulee piereskelyä, niin ei vaan innostu toisesta samalla tavalla kuin alkuaikoina.

Muuten meillä menee hyvin ja kemia sinänsä toimii. En jää vaille mitään ja mies on ns. hyvä sängyssä (olen opettanut, mistä tykkään). Kaikki hullaantumisen tunteet kuitenkin puuttuu ja minulle ne on tärkeitä. En ole ihminen joka nauttii tutusta ja turvallisesta menosta. Tähän ei tarvitse tulla kommentoimaan, että hae joku jännis. En tarkoita sellaista. Uuden ihmisen kanssa vaan on se ihana, kutkuttava jännitys ja uuden viehätys. Sitä kaipaan, mutta tässä pysyn, koska elämä on muutakin ja huonomminkin voisi olla.

Mulla myös halut ovat ainoastaan alussa. Sitten toinen tulee tutuksi ja on mukavampaa olla muuten vain lähekkäin. Eivät ne halut tässä vaiheessa suuntaudu kehenkään muuhunkaan tai itsetyydytykselle ole tarvetta, minusta tulee vain epäseksuaalinen ihminen. Ja sellaisena parisuhde olisi minulle täydellinen, mutta miehilläpä ei homma toimikaan samoin. :|

Vierailija
110/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaudet ovat usein joko lyhytkestoisia tai kroonisia. Aika monet ovat valmiita jättämään seksin sivuun pariksi kuukaudeksi etenkin, jos on muutenkin paha terveysstressi päällä. Jos on syytä olettaa, että seksielämä ei palaa koskaan tyydyttävälle tasolle, sitten kannattaa totta kai harkita eroa.

Itse en jää kroonisesti seksittömään suhteeseen, koska romanttinen kiinnostukseni ei säily ilman vahvaa seksuaalista yhteyttä, ja kämppis- tai kaverisuhteet eivät kiinnosta.

Okei, eli jos sinulle tulisi vaikka joku syöpä tai joutuisit auto-onnrttomuuteen, jossa alakerta olisi pois pelistä toistaiseksi tai ainakin enemmän kuin pariksi kuukaudeksi, niin puolisosi voisi erota? Hyvä juttu, toivottavasti olet kertonut tämän ilouutisen hänelle. Rakkaudesta ja pitkästä yhteisestä historiasta viis, kunhan munaa/piltsua saa!

Vierailija
111/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä moniko teistä on sanonut jo alussa kumppanilleen että seksi ei sitten kiinnosta?

Jättänyt kieron "pelaamisen" pois?

Minä olen kyllä kertonut miehille, että alussa tykkään harrastaa seksiä mutta että se loppuu pian, ja että aiemmat suhteet ovat päättyneet tämän vuoksi. Mutta he ovat kai jostakin syystä kuvitelleet olevansa poikkeus.

Vierailija
112/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Vaimoa ei ole kiinnostanut vuosiin. Harrastetaan seksiä n.5 kertaa vuodessa juhlapäivinä ja sekin on muuttunut mekaaniseksi jyystöksi. Ei auta hieronnat, ei kylpylälomat. Sanoo vaan että ei kiinnosta. Ehdotin jotain avoimempaa mallia pari vuotta sitten, mutta sekään ei kelpaa.

Aika harmillista kun ikää vasta päälle 30v ja oltu yhdessä 12v.

Muuten suhde on hyvä, mutta itse kaipaisin paljon lisää seksiä.

Hieronta vain ärsyttää, jos haluja ei ole, samoin joku ällö kylpyläloma.

Aika oudolta kuulostaa, että hemmottelu ällöttää.

Toinen selvästi yrittää parhaansa ja toista ei vain kiinnosta. Ei edes se, että yrittää.

Jos hieronnasta tai muusta hemmottelusta paistaa läpi, että sillä pyritään saamaan seksiä, niin kyllä se ällöttää.

Vierailija
113/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muitakin vaihtoehtoa.

Minä taas en jäisi suhteeseen, jossa toinen ehdottaisi sen avaamista. Tai ainakin lähtisin silloin omaan asuntooni ja olisin enää kaveri jo yhteisten lastenkin takia. Vihamiestä toisesta ei tulisi, mutta ei hän enää olisi kuin se ex.

En ymmärrä miksi pitää roikkua toisessa kuin joku läheisriippuvainen, jos yhdessä eivät asiat onnistu.

Vierailija
114/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muitakin vaihtoehtoa.

Suhteen avaaminen harvoin ratkaisee tätä ongelmaa etenkään, jos kumppanisi on mies. Ei nimittäin ole olemassa mitään ei-monogaamisten naisten varastoa, joka vain odottaa päästä harrastamaan seksiä naimisissa olevan keski-ikäisen miehen kanssa. Miehesi joutuisi kilpailemaan huomattavasti viehättävämpien miesten ja naisten kanssa tilanteessa, jossa hänellä on hyvin vähän tarjottavaa. 639

Minä en kuitenkaan olisi este hänen seksielämälleen.

Miten polyamoria voisikaan muuttaa sitä perusasiaa, että muuhun kuin sooloseksiin tarvitaan aina vähintään kaksi suostuvaista, täysivaltaista aikuista? Jokainen meistä on tämän tosiasian edessä.

Vierailija
115/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan suominainen halua seksiä, paitsi jonkun etelänmatkalla tavatun tikotikon kanssa jolloin asiat vain tapahtuu.

Kannattaisko suomimiehen sitten ottaa vaikutteita niiltä tikotikoilta eikä ulista av:lla. Sen sijaan että röhnöttää sohvalla pieruverkkareissa naisen passattavana niin ehkä veisi vaikka naisensa joskus ravintolaan syömään. Ai niin, mutta se lasku, kun se täytyy jakaa tasan puoliksi. Noh, vaikka piknikeväät kaupasta ja viltti oman olohuoneen lattialle. Jotain pientä vaivan näköä toisen eteen välittämisen merkiksi.

Ihan hyviä pointteja, ja kuitenkin trendi on päinvastainen eli miesten kiinnostus parisuhteeseen on vähentynyt. Miksi?

Ehkäpä miesten kiinnostus naisiin on lopahtanut koska naiset taantuvat parisuhteessa lapsen tasolle ja naisten ulkonäkökin on mennyt kuvottavaan suuntaan.

Se on ihan selvää ettei isoa osaa miehistä enää parisuhde kiinnosta, kun ei enää saakaan olla pelkästään saamapuolella vaan joutuu itsekin tekemään jotain.

Vierailija
116/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Vaimoa ei ole kiinnostanut vuosiin. Harrastetaan seksiä n.5 kertaa vuodessa juhlapäivinä ja sekin on muuttunut mekaaniseksi jyystöksi. Ei auta hieronnat, ei kylpylälomat. Sanoo vaan että ei kiinnosta. Ehdotin jotain avoimempaa mallia pari vuotta sitten, mutta sekään ei kelpaa.

Toinen selvästi yrittää parhaansa ja toista ei vain kiinnosta. Ei edes se, että yrittää.

Jos hieronnasta tai muusta hemmottelusta paistaa läpi, että sillä pyritään saamaan seksiä, niin kyllä se ällöttää.

Juuri näin. Jostakin "kylpylähemmottelusta" tulisi vain olo, että olisi joku maksettu nainen ja velvollinen seksiin, kun toinen on tästä ihan maksanut rahaa!

Ja hieronta sitten. En tarvitse hierontoja ja ainakaan sellaisia, jonka jälkeen mies olettaa saavansa pesää.

Vierailija
117/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä moniko teistä on sanonut jo alussa kumppanilleen että seksi ei sitten kiinnosta?

Jättänyt kieron "pelaamisen" pois?

Ei sitä välttämättä tiedä itsekään, jos on kokematon. Sen huomaa sitten vasta suhteessa, että en näköjään ole hirveästi seksin perään. Eikä sitten eron jälkeen varmaan näekään syytä enää hakeutua parisuhteeseen. Voi myös olla kyse siitä ettei vain ole sitä yhteistä kemiaa. Seksi voi olla ihanaa sitten jonkun muun kanssa, jonka kanssa sitä kemiaa on. Mutta ei sellaista välttämättä koskaan löydä.

Vierailija
118/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti joku hemmotteluloma on ihana. Mutta jos kuvittelen itseni tuollaiseen suhteeseen, jossa vain juhlapäivien "kunniaksi" on se k siä, niin sen hemmotteluloman päällekin laskeutuu se sek siin painostuksen tunne.

-eri

Samaistun tähän, mulla kävi edellisessä parisuhteessa just näin. En kokenut miestäni kohtaan haluja enää 10 vuoden jälkeen ja ahdisti lähteä minnekään lomalle tms., koska taustalla painosti koko ajan tietoisuus siitä, että nyt ainakin sitä seksiä on "pakko" harrastaa. No, erosimme lopulta ja löysin seksin ilon uudelleen, mutta muistan tuon ahdistuksen tunteen, kun ei voinut vastata toisen tarpeisiin, vaikka kuinka olisi halunnut.

Vierailija
119/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muitakin vaihtoehtoa.

Minä taas en jäisi suhteeseen, jossa toinen ehdottaisi sen avaamista. Tai ainakin lähtisin silloin omaan asuntooni ja olisin enää kaveri jo yhteisten lastenkin takia. Vihamiestä toisesta ei tulisi, mutta ei hän enää olisi kuin se ex.

En ymmärrä miksi pitää roikkua toisessa kuin joku läheisriippuvainen, jos yhdessä eivät asiat onnistu.

On sellainenkin asia kuin rakkaus.

Seksistä ja yksinoikeudesta siihen ihmiset selvästi ajattelevat monin eri tavoin.

Vierailija
120/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluni menivät nolliin kun miehellä seisokki katoaa aina kun pitäisi ryhtyä tositoimiin. Kaikki menee hyvin mutta sitten kun haluaa yhdyntää tulee pelko että lurpahtaako vehje, ja näin käy joka kerta. Asia on otettu esille ja tuloksena on se että mies syyllistää minua kun en osaa tehdä oikein, ole oikeassa asennossa, olen liian kuiva (olen aina kyllä kostea) tai jännitän paikkoja niin ettei pääse sisälle(??) ja siksi seisokki häviää. En usko tähän että syyllinen olen minä sillä aiemmissa suhteissa ei vastaavaa ongelmaa ole ollut. Toki tätä en miehelle ole sanonut enkä muutenkaan ole laittanut seisokin häviämistä tapetille, mies on ottanut asian itse esille.

Muuten aivan ihana mies mutta sänkyhommat ei toimi, enää. Alussa kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi