Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia joita ei kiinnosta seksi parisuhteessa?

Vierailija
04.10.2023 |

Olen 27-vuotias ja olemme olleet mieheni kanssa 8 vuotta yhdessä. Parisuhteemme on tosi hyvä ja rakastan miestäni, mutta mua ei voisi yhtään kiinnostaa seksi hänen kanssaan. Alkuaikoina seksi oli ihan kivaa, mutta nyt kun katson taaksepäin niin en oikeasti tiedä olenko koskaan varsinaisesti nauttinut seksistä kenenkään kanssa. Mietin onko minussa jotain vikaa, mutta ajattelen myös että ei minun kenenkään muunkaan kanssa tekisi mieli. Voisin ihan hyvin elää ilman seksiä ja joskus ehkä satunnaisesti tyydyttää itseäni (koska en ikinä tule pelkässä yhdynnässä). Onko muita jotka kokee näin? On jotenkin huono fiilis tästä, koska mies on usein halukas 😔

Kommentit (428)

Vierailija
21/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
22/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle, 35-vuotiaalle naiselle, erotiikka/intohimo/romantiikka/seksi ovat tärkeitä.

Arki tekee asioista välillä vaikeita, vaikka olemme olleet yhdessä alle 2 vuotta. Jos toinen vain välttelee vastuuta, väsyneenä röhnöttää sohvalla ja tuijottaa puhelinta, ei minun tee mieli alkaa touhuamaan nukkumaanmennessä sängyssä. Samoin jos itse olen stressaantunut töistä, väsynyt tms, ei vaan enää tässä iässä jaksa olla niin addikti että koittaisi paikata muita vajauksia seksillä. Mieskin on pari kertaa kieltäytynyt :P

Seksi ei ole parhainta, mies on laiska ja hieman itsekeskeinen, mutta kuitenkin se on pääasiassa tyydyttävää, ja meillä on avoin suhde, joten seuraa voi hakea muualtakin, JOS tässä pääsuhteessa on kaikki kunnossa. Eli ei niin että toinen on tyytymätön, kotityöt hunningolla, sovitut asiat vintallaan ja sitten vaan suhataan muiden luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle, 35-vuotiaalle naiselle, erotiikka/intohimo/romantiikka/seksi ovat tärkeitä.

Arki tekee asioista välillä vaikeita, vaikka olemme olleet yhdessä alle 2 vuotta. Jos toinen vain välttelee vastuuta, väsyneenä röhnöttää sohvalla ja tuijottaa puhelinta, ei minun tee mieli alkaa touhuamaan nukkumaanmennessä sängyssä. Samoin jos itse olen stressaantunut töistä, väsynyt tms, ei vaan enää tässä iässä jaksa olla niin addikti että koittaisi paikata muita vajauksia seksillä. Mieskin on pari kertaa kieltäytynyt :P

Seksi ei ole parhainta, mies on laiska ja hieman itsekeskeinen, mutta kuitenkin se on pääasiassa tyydyttävää, ja meillä on avoin suhde, joten seuraa voi hakea muualtakin, JOS tässä pääsuhteessa on kaikki kunnossa. Eli ei niin että toinen on tyytymätön, kotityöt hunningolla, sovitut asiat vintallaan ja sitten vaan suhataan muiden luona.

Niin mikä tuossa suhteessasi nyt sitten onkaan hyvää?

T. Myös avoimessa suhteessa

Vierailija
24/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä huonoja kokemuksia avoimesta suhteesta. Ensin sain itse suhteen ulkopuolelta parempaa seksiä ja se selvästi latisti omaa intoa suhteen sisäisessä seksissä. Hetken päästä tilanne oli toisinpäin.

Vierailija
25/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä? Se saattaa viedä halut miinukselle.

Synnytyksen jälkeen vuosi sitten laitatutin hormonikierukan ja sitä ennen söin pillereitä. En ole miettinytkään että ehkäisy voisi aiheuttaa haluttomuutta, mutta koska ehkäisyä on melkeinpä pakko käyttää kun sterilisaatio ei ole ehkä ihan vielä ajankohtainen..

Kuparikierukka. Soita heti asiasta ja pyydä se. Jos se ei auta, niin sitten en tiedä.

Itse käytin ennen lapsia, lasten välissä ja jälkeen hormonaalista ehkäisyä ja halut olivat täysin miinuksella. Kun sain ne pois steriloinnin myötä, niin halut tulivat takaisin muutamassa päivässä ja mies sai sen jälkeen pistellä parastaan, sillä minua halutti suurinpiirtein koko ajan. Olen toitottanut täälläkin asiaa tuhat kertaa.

Vierailija
26/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Vaimoa ei ole kiinnostanut vuosiin. Harrastetaan seksiä n.5 kertaa vuodessa juhlapäivinä ja sekin on muuttunut mekaaniseksi jyystöksi. Ei auta hieronnat, ei kylpylälomat. Sanoo vaan että ei kiinnosta. Ehdotin jotain avoimempaa mallia pari vuotta sitten, mutta sekään ei kelpaa.

Aika harmillista kun ikää vasta päälle 30v ja oltu yhdessä 12v.

Muuten suhde on hyvä, mutta itse kaipaisin paljon lisää seksiä.

Hieronta vain ärsyttää, jos haluja ei ole, samoin joku ällö kylpyläloma.

Vierailija
27/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että se on enemmän säätö kuin poikkeus, että pitkässä suhteessa halut vähenee. Varsinkin naisilta. Tämä ei koske kaikkia, mutta hyvin yleistä se on.

Vierailija
28/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Vaimoa ei ole kiinnostanut vuosiin. Harrastetaan seksiä n.5 kertaa vuodessa juhlapäivinä ja sekin on muuttunut mekaaniseksi jyystöksi. Ei auta hieronnat, ei kylpylälomat. Sanoo vaan että ei kiinnosta. Ehdotin jotain avoimempaa mallia pari vuotta sitten, mutta sekään ei kelpaa.

No sitten ei auta kuin laittaa lusikat jakoon.

En vain oikeasti jaksa ymmärtää ihmisiä, jotka voivat VUOSIA pahoin seksittömässä suhteessa, joka ei mistään yrityksestä huolimatta parane. MIKSI ei tuollainen mies tajua lähteä??? Itse olisin lähtenyt tuollaisesta suhteesta vuosia sitten. Ei se yksinolo mukavaa ole, mutta selkeästi parempi vaihtoehto tuollaiselle "parisuhteelle".

Vierailija
29/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika oudolta kuulostaa, että hemmottelu ällöttää.

Toinen selvästi yrittää parhaansa ja toista ei vain kiinnosta. Ei edes se, että yrittää.

Vierailija
30/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vähän vanhempi (49) ja tuttua ja turvallista parisuhdetta takana 28 vuotta.

Viimeiset 4 vuotta olen ollut täysin haluton. En halua miestäni enkä todellakaan halua seksiä kenenkään muunkaan kanssa. Olen muuten ikäiseksini nuorekas eikä vaihdevuodetkaan ole vielä päällä, mutta jostain syystä seksuaalinen halukkuus on täysin kadoksissa. Ei seksi nyt huonoltakaan tunnu, parhaimmillaan tuntuu hyvältä (silloin tällöin kun siihen mieheni vuoksi ryhdyn). En vaan varsinaisesti koskaan enää tunne halua seksiin.

Vierailija
31/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo vähän vanhempi (49) ja tuttua ja turvallista parisuhdetta takana 28 vuotta.

Viimeiset 4 vuotta olen ollut täysin haluton. En halua miestäni enkä todellakaan halua seksiä kenenkään muunkaan kanssa. Olen muuten ikäiseksini nuorekas eikä vaihdevuodetkaan ole vielä päällä, mutta jostain syystä seksuaalinen halukkuus on täysin kadoksissa. Ei seksi nyt huonoltakaan tunnu, parhaimmillaan tuntuu hyvältä (silloin tällöin kun siihen mieheni vuoksi ryhdyn). En vaan varsinaisesti koskaan enää tunne halua seksiin.

Osunko oikeaan kun totean, että elämäsi on hyvin tasaista, ehkä vähän tylsää? Mitään uutta ei enää juuri tapahdu ja tiedät jo ennalta miten päivät menevät. Lisäksi sinulla voi olla stressiä?

Vierailija
32/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Av-mies taas trollaa lempiaiheesta, sinänsä vakava ja vaikea aihe kyllä.

Vierailija
33/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki hokee että seksuaalisuus on iso osa ihmistä

Mitä jos ei ole? En kaipaa seksiä ollenkaan, nuorempana ehkä enemmän mutta vaikka se olisi hyvää niin ei jaksa.

Vierailija
34/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kumppanin kanssa se vaan toistaa samaa kaavaa ja mikään ei tule enää uutena jolloin se suurin hohto katoaa kun rakastumisen hormonit ovat siinä 1-3v paikkeilla kaikonneet.

Vierailija
35/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan suominainen halua seksiä, paitsi jonkun etelänmatkalla tavatun tikotikon kanssa jolloin asiat vain tapahtuu.

Vierailija
36/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee niin ei edes haluta niin paljon enää. Näin usein, ei aina. Toisilla varsinkin naisilla voi joskus olla toisinkin päin. Yleensä miesten halukkuus alkaa vähenemään 40 ikävuoden paikkeilla ja laskee hiljalleen siitä. Naisilla taas enemmän vaihtelevaa. On myös ihmisiä joille seksi ei edes ole kohin tärkeää, jos ollenkaan.

Vierailija
37/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä moniko teistä on sanonut jo alussa kumppanilleen että seksi ei sitten kiinnosta?

Jättänyt kieron "pelaamisen" pois?

Vierailija
38/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööööö... Noinhan se on suurimmalla osalla (suomen) naisista. Eli ei mitään ihmeellistä.

Ai. Mä kun olen kuullut täältä av:lta että nimenomaan suomalaiset naiset ovat hyvin seksuaalisia ja kevytkenkäisiä niin että heille nauretaan ihan ulkomaita myöden. Miten tää nyt siis menikään?

Vierailija
39/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööööö... Noinhan se on suurimmalla osalla (suomen) naisista. Eli ei mitään ihmeellistä.

Ai. Mä kun olen kuullut täältä av:lta että nimenomaan suomalaiset naiset ovat hyvin seksuaalisia ja kevytkenkäisiä niin että heille nauretaan ihan ulkomaita myöden. Miten tää nyt siis menikään?

Miten tämä liittyy otsikon aiheeseen?

Vierailija
40/428 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein päätyy eroon tai pettämiseen, jos kotona ei tyydytetä tarpeita.

Voi tulla ajanjaksoja, jolloin jompaa kumpaa ei kiinnosta, mutta jos vuosia jatkuu niin ei hyvältä näytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi