UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Luoja että rakastan Henriä
ja mä winneriä
Vierailija kirjoitti:
Itävallalla kaikuja menneisyydestä. Eurodance/trance, kuulostaa ihan Cascadalta ja vähän Prodigylta.
Tosi on, ice mc think about the way ainakin "soi" siinä 1 ja 2 min kohdalla. Itse pidän tästä, parhaita tänä vuonna, vaikka hieman kaoottinen, ei silleen huippulaadukas.
"Äh, jos kyse on taas jostain paasaamisesta, niin se kyllä laskee pisteitä mun silmissä."
En mä tarkoittanut paasausta, vaikka en tätä genderbending -juttua tajuakaan.
Mutta, jos katsoo videon ja sanat niin ainakin itse tulkitsen sen niin koskevan tuota asiaa.
"Tämä tarina on totuuteni
Menin hel vettiin ja takaisin, löytääkseni itseni, rikoin koodin, annoin sille vain aikaa ja löysin paratiisin... jossai 0 ja yhden välissä löysin valtakuntani,jossa sydämeni hakkaa "etc:
Ehkä enemmän joku oma tarina.tms.
Mun mielestä söpö poika
Mutta ei saa sanoa pojaksi. Kai. En mä vaan pysy kärryillä. Ainakin kommenteissa ollaan heti: It's they!!!!
On muuten myös kiva, että Henri kertoo olevansa avoimesti herkkä introvertti ja sellainen, joka tykkää olla paljon omissa oloissansa. Nykyään tuntuu, että arvostetaan paljon semmoisia supersosiaalisia pöhisijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äää sulin tuolle videolle ja etenkin lopulle, kun kuvailivat itseään ja toisiansa. <3 Ihana kiltti, herkkä ja paljon omissa oloissaan viihtyvä Henri. :3
"Se vaan fiittaa" -Henri :(
-winner-
Sun provoilutkin on niin surkeita. Oot winner aika säälittävä tapaus.
Oi voi. Mä varmaan en kestä ;D
Miksi esiintyjäksi ei sitten ole laitettu Win95man feat. Henri?
Ne ihmiset, jotka eivät tiedä Winukkamiehen 10 vuoden dj-historiaa (ja niitä on tässäkin ketjussa kiitettävän monta) eli ulkomaan elävät, jotka tätä äänestävät voittoon, tulevat aika lailla yllättymään kun Ibizalla ei sitten olekaan kuin Teemu shortseineen. Tämän biisin promoajat ketjussa eli taustajoukot tietysti tietävät, mutta ei Kroatiassa tiedetä, eikä Espanjassa, vaan luullaan että tämä on kahden hengen jätkäbändi, jossa on yksi pätevä laulaja (joka mielletään pääartistiksi) ja toinen hihhuloi lavalla eli on wingman ;D
Vaikka wingman on tässä se #1.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja että rakastan Henriä
ja mä winneriä
Mäkin rakastan -winner-iä. On se ihana.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
On muuten myös kiva, että Henri kertoo olevansa avoimesti herkkä introvertti ja sellainen, joka tykkää olla paljon omissa oloissansa. Nykyään tuntuu, että arvostetaan paljon semmoisia supersosiaalisia pöhisijöitä.
Hänenlaisensa henkilö tarvitsee sponsorin, joka vie häntä eteenpäin kuuluisuuteen. Teemu taas sellaisen (yhteisen NoRules), joka vilkkaan Teemun saa pidettyä
sopivassa vireessä, ettei mene liikaa. Tämä sponsoroinnista.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa Sveitsin videota tehdä oma arvio, ei tosiaankaan tule mikään paasaaminen mieleen, enemmänkin joku elokuva.
Sveitsi nousi kyllä kerralla No Rulesin ohella suosikikseni, vaikken toki kaikkia ehdokkaita vielä olekaan kuullut. Veikkaan kärkisijoja.
Vierailija kirjoitti:
"Äh, jos kyse on taas jostain paasaamisesta, niin se kyllä laskee pisteitä mun silmissä."
En mä tarkoittanut paasausta, vaikka en tätä genderbending -juttua tajuakaan.
Mutta, jos katsoo videon ja sanat niin ainakin itse tulkitsen sen niin koskevan tuota asiaa.
"Tämä tarina on totuuteni
Menin hel vettiin ja takaisin, löytääkseni itseni, rikoin koodin, annoin sille vain aikaa ja löysin paratiisin... jossai 0 ja yhden välissä löysin valtakuntani,jossa sydämeni hakkaa "etc:
Ehkä enemmän joku oma tarina.tms.
Mun mielestä söpö poika
Mutta ei saa sanoa pojaksi. Kai. En mä vaan pysy kärryillä. Ainakin kommenteissa ollaan heti: It's they!!!!
Paasaamista on ainakin se jos joka kommenttiin kirjoitetaan huutomerkkien kera että ei ole poika.
Mulla on Henri ja Teemu mun puhelimen taustakuvana. :D
Olipa ihana tuo Areenasta löytyvä pidempi haastattelu 💛💚💙
Vierailija kirjoitti:
Italia voittaa
Annalisa olisi voinut voittaa. Nykyinen vaan ärsyttää.
^ No niin oli! Rakastan tätä kaksikkoa vaan koko ajan enemmän. Toukokuussa varmaan tarvitaan niitä tuulettimia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italia voittaa
Annalisa ois voinut voittaa euroviisut
Youtube 1,2 miljoonaa
Ihanaaa
Henri Teemulle: "Eiks me halata nyt?"
😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävallalla kaikuja menneisyydestä. Eurodance/trance, kuulostaa ihan Cascadalta ja vähän Prodigylta.
Tosi on, ice mc think about the way ainakin "soi" siinä 1 ja 2 min kohdalla. Itse pidän tästä, parhaita tänä vuonna, vaikka hieman kaoottinen, ei silleen huippulaadukas.
Mä taas en välittänyt tästä yhtään, ei mitään omaa ja tosi yhdentekevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italia voittaa
Annalisa ois voinut voittaa euroviisut
Sitä juuri tarkoitin.
Kannattaa katsoa Sveitsin videota tehdä oma arvio, ei tosiaankaan tule mikään paasaaminen mieleen, enemmänkin joku elokuva.