Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
18741/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukeneena ja edellisvuoden ketjuja myös tuntuu, että Suomessa euroviisufanien on löydettävä itselleen joku kaukoihastuksen kohde, jotta biisikin iskee. Varmaan heteromiehiä oli täällä vähemmän, kun Sara ei pärjännytkään. Ainakin tuntuu, että esiintyjän ulkonäkö syynätään naisilla liiankin tarkasti, miehille sitten sallitaan vaikka alapään karvojen näkyminen esityksessä. Ja en ole Sara-fani, äänestin Windows95mania itse, mutta se, miten Sara ärsytti ulkonäöllään, ihmetyttää. Minua ärsytti vain se biisi ja lyriikat. 

Ja nyt sitten haukutaan sitä Baby Lasagnaa, joka on äänestäjien ennakkosuosikki näköjään maailmallakin, mutta huonot tulevat häviäjät etukäteen haluaisivat keksiä kaikkea mahdollista huonoa oman maan voiton tiellä olevasta. Siitä biisistä en itse niin välitä, mutta symppikseksi häntä kehuvat, ties vaikka Kroatia tulisi kakkoseksi ja tämän vuoden "Käärijäksi" Käärijän paikalle

Täällä on yksi kirjoittaja, joille kaikki ovat paskaa. On nimi tai esittäjä tai kappale tai kommentin kirjoittaja kuka tahansa - tai edes AIHE mikä tahansa. Sama tyyppi roikkuu Vauvassa aamusta iltaan ja levittää trollinegatiivisuuttaan. Ei siihen muuta tarvita :(

-winner-

Vierailija
18742/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puola ja Viro tulevat yllättämään tänä vuonna, enkä tarkoita Puolan biisin tykkäys- ja kuuntelumääriä vaan sitä, että artisti osaa oikeasti laulaa ja biisi on radioystävällinen. En itse pidä popista, ja heräsin yksi aamu sitä lauleskellen, biisin kuuntelusta yhden kerran oli kuitenkin jo monta päivää. Ehkä niin geneerinen, että jää mieleen, mutta itse tuosta yllätyin, kun en popmusaa koskaan kuuntele. Viron biisi taas on sopivan kaoottinen mutta samalla oudon hypnoottinen ja mantramainen rytmiltään, jää mieleen, joten jos se lavashow miellyttää semissä ja finaalissa, voi se nousta top vitoseen. Jotain helposti melodialtaan laulettavaa siinä on enemmän kuin Kroatian biisissä, mutta tuntuu, että viisuyleisö on jo televotevoittajansa valinnut ja haluaa sen Baby Lasagnansa. Ihan ok se on, mutta en itse jaksaisi kuunnella monta kertaa, vaikka olisi kuinka Rammstein-tyylistä tai käärijämäistä, mitään samaa viimeiseen en edes kuule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18743/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kirjoittele enää kuin muutama Henriä ihasteleva sekopää. Ylikehuvat perusteettomasti Win95manin biisiä ja esitystä ja mollaavat muita oikeasti potentiaalisia viisumenestyjiä.

Ihan lapsen tasolla olevia vinksahtaneita akkoja.

Mä olen mies, enkä ihastele sen paremmin Henriä kuin Teemuakaan. Toukokuussa vasta nähdään päästäänkö edes semistä jatkoon. Mulla on vaan sisäinen Simon Cowell naama peruslukemilla kertomassa, että X tulee ja perusteluina "bad karaoke", "was this supposed to be funny?", "was it a danger act?" eikä suinkaan kultainen summeri viemässä suoraan finaaliin.

-winner-

Vierailija
18744/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. Ja tässä palataan taas tähän koko umk:n alun keskusteluun.

Täällä puhuttiin ettei Saraa voida lähettää,koska "matkii" Loreenia. 

Siis samanvärinen puku. Puhuttiin loreen "kopiosta'.

Nyt joillekin (ehkä samoille,jotka syytti Saran stailausta?) lasagnan hihat valot ja maneerit on vaan kylttyyriä tms. Ei mitään kopiointia :D 

P.s en ollut itse mikään Sara fani. Toi keskustelu vaan näyttää nyt tässä tilanteessa todella huvittavalta.

Enemmän vaikuttaa siltä, että Saran mollaajat ovat samoja, jotka mollaavat nyt Baby Lasagnaa.

Mihinkäs nuo vuorotelllen ammattivalittajaa ja faneja teeskentelevät hahmot tavoistaan pääsisivät. Sama pää kesät talvet.

-winner-

Duoda noin, winner, sun jutut on ihan oikeasti aika väsähtäneitä. Onko sulla muuta elämää kuin nää palstat?

Vierailija
18745/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, etten ole Fb:ssä tai Instagramissa, kiva aina euroviisujen aikana olisi seurata muuallakin kuin täällä tai Redditissä. Plus Youtubessa kuuntelen ja katson, Spotifyta en käytä. Onneksi edes täällä muutkin juttelevat ja seuraavat.

Ihan vain näin väliin sanon, että kiva aina iltaisin täällä lukea muiden mielipiteitä ja analysointeja. Jatkakaa vain, ja minä jatkan täällä takapiruna kommenttien lukemista ja viisuista jo nyt nauttimista, harvemmin kommentoin, mutta nyt noiden trollien myötä pelästyin, että kohta täälläkin hiljenee.

Instaa ja facea pystyy ainakin jonkin verran seuraamaan vaikka ei olisi omaa tiliä 👍🏻

Damiano-ketju ainakin päivittyy edelleen täysin reaaliajassa ;DDDD

-winner-

Vierailija
18746/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, etten ole Fb:ssä tai Instagramissa, kiva aina euroviisujen aikana olisi seurata muuallakin kuin täällä tai Redditissä. Plus Youtubessa kuuntelen ja katson, Spotifyta en käytä. Onneksi edes täällä muutkin juttelevat ja seuraavat.

Ihan vain näin väliin sanon, että kiva aina iltaisin täällä lukea muiden mielipiteitä ja analysointeja. Jatkakaa vain, ja minä jatkan täällä takapiruna kommenttien lukemista ja viisuista jo nyt nauttimista, harvemmin kommentoin, mutta nyt noiden trollien myötä pelästyin, että kohta täälläkin hiljenee.

Instaa ja facea pystyy ainakin jonkin verran seuraamaan vaikka ei olisi omaa tiliä 👍🏻

Damiano-ketju ainakin päivittyy edelleen täysin reaaliajassa ;DDDD

-winner-

Mikä se on

Vierailija
18747/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Islanti lähettää sen palestiinalaislähtöisen laulajan niin siinä on kova (sääli)voittajaehdokas. Oli biisi sitten miten paska tahansa. 

Toivottavasti voittaisikin, popparit esille kun mayhem alkaa.

Totta miksi mikään maa ei lähetä v*ttuillakseen palestiinalaista kisaamaan? Saattaisi voittaa yleisön äänet ainakin ja israel olisi aivan 🤬🤬

Vierailija
18748/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä olet yksi niistä jotka siellä varjon suojissa  alapeukuttavat mutta eivät vastaa mitään

Vierailija
18749/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt joillekin (ehkä samoille,jotka syytti Saran stailausta?) lasagnan hihat valot ja maneerit on vaan kylttyyriä tms. Ei mitään kopiointia :D 

P.s en ollut itse mikään Sara fani. Toi keskustelu vaan näyttää nyt tässä tilanteessa todella huvittavalta.

Enemmän vaikuttaa siltä, että Saran mollaajat ovat samoja, jotka mollaavat nyt Baby Lasagnaa.

Mihinkäs nuo vuorotelllen ammattivalittajaa ja faneja teeskentelevät hahmot tavoistaan pääsisivät. Sama pää kesät talvet.

-winner-

Duoda noin,

Osui ja upposi ;D Mun aktiivisuus palstalla ei ole sen suurempi kuin kenenkään muunkaan, mutta visusti nimettömänä pysyen on helppo dissailla tai heitellä alapeukkuja. Jos tämä olisi palsta, jossa olisimme kaikki rekisteröityneitä ja videolinkin päässä juttelemassa, niin näkyisi tästäkin ketjusta (ja varsinkin Damiano-ketjusta) ehkä kourallinen kirjoittajia kaikkien kommenttien takana. Olisihan se paljon rehellisempää kaikille. Mutta suurimmalta osalta puuttuu uskallus tässäkin asiassa.

-winner-

Vierailija
18750/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että Winner voit aina välillä jostain kommentista jättää nimimerkkisi pois, kun ei ole käyttäjänimi...

Vierailija
18751/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon mikä tahansa kansallispuku BL:lla. Yleisö Kroatian ulkopuolella ei sitä tiedä, vaan ajattelevat hänen matkivan Käärijää. Tuo taas saattaa vaikuttaa äänestyspäätökseen. Jos oikesti haluavat voittaa, niin nuo elementit, joka voidaan tulkita Käärijän matkimiseksi, tulee poistaa!

Toivottavasti kukaan ei erehdy lavalle Munsalan kansallispuvussa. Siitä voi av-mammat haljeta ;DDDDDD

-winner-

Pisteet winnerille tällä kertaa kansallispukutietämyksestä. Itsellä on aikoinaan ollut juurikin Munsalan puku :D

Ensi vuonna Kaija Koo tiukasti Marianne-karkkia paljaiden pakaroidensa välissä puristaen Suomen edustajaksi Munsalan kansallispuvussa kappaleella "Miten hevosena voin osallistua?"

Lähtisi ainakin av-mammoilta yleisöäänet 100-0 ;DDDDDD

-winner-

Vierailija
18752/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko tulossa hulluksi kun olen alkanut näkemään mainintoja winneristö muissa ketjuissa :D

joku puhui "kuin se winner tyyppi" toisessa ketjussa

Vierailija
18753/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä TURKU ON PAREMPI UMK KAUPUNKI KUN TAMPERE

Vierailija
18754/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että Winner voit aina välillä jostain kommentista jättää nimimerkkisi pois, kun ei ole käyttäjänimi...

Ole hyvä ja laita esimerkkejä tästä ketjusta, mitkä allekirjoittamattomat kommentit ovat mielestäsi minun kommenttejani. Pikemminkin täällä on ainakin yksi muu henkilö, jolle nimenomaan nimimerkkini laittaminen on tärkeä asia, varsinkin jos on samalla vessakäynti ;D

-winner-

Vierailija
18755/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko tulossa hulluksi kun olen alkanut näkemään mainintoja winneristö muissa ketjuissa :D

joku puhui "kuin se winner tyyppi" toisessa ketjussa

Olen kirjoittanut Vauvaan niin paljon viestejä, että varmaankin on jollekulle jäänyt mieleen. Et ole tulossa hulluksi ja omatkin kommenttini 99,9% ovat ympäröivän hullun maailman tragikoomisia heijastumia, ei mun mielenterveyteni kuvauksia.

-winner-

Vierailija
18756/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kun en Winner sinua tunne muista ketjuista tai mielipiteistäsi. Et ole kuin tästä ketjusta minulle tuttu, muista et, joten ei sitä voi sanoa, ettet välillä trollaisi täällä, aika outo väittämä pyytää tuntematonta toisesta tuntematomasta heti noin sanomaan, aivan kuin tässä olisi todisteita saatavilla. En itse lue täällä vauvalla kuin vain euroviisuketjut plus toki UMK-aiheet.

Vierailija
18757/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tosiaan harrasta vauva-palstaa kuin vain tietystä aiheesta johtuen, minä vain tätä luen... Eli kun ei lainaukset onnistu, viittaan tuolle Winnerille, että ei hän ole vielä koko Suomen tiedossa, tässä ketjussa kyllä tiedossa, plus voisin itsekin viestini perään tägätä -winner-, moniko huomaisi eron.

Vierailija
18758/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Duoda noin,

Winner pitää tämän palstan hengissä

Vierailija
18759/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tee se Winner-käyttäjänimi itsellesi täällä, jos haluat, että sinut tunnistetaan. Muuten turha täällä vaatia muilta tietoutta itsestäsi muiden ketjujen kautta. En itse muita ketjuja juuri harrasta, ja vaikka harrastaisin, ehkä sinulle, jos haluat ihmisten sinut tunnistavan, olisi parempi se rekisteröity tili kirjautumisineen ja käyttäjänimineen. Kai täällä edelleen on noin? Jos ei, sitten vain joudut kestämään sen, etteivät kaikki täällä sinua pidä palstajulkkiksena vuosi toisensa perään, mitä ilmeisesti oletit, kun noin kommentoit aiemmin, eli kaikkien pitäisi sinut tietää??? Hyviä kommentteja sinulla on ollut, mutta tätä en sulata, että sinut pitäisi täällä kethyssakaan jotenkin tunnistaa.

Vierailija
18760/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gezebeeeeeel.

Ketju on lukittu.