Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
18701/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukeneena ja edellisvuoden ketjuja myös tuntuu, että Suomessa euroviisufanien on löydettävä itselleen joku kaukoihastuksen kohde, jotta biisikin iskee. Varmaan heteromiehiä oli täällä vähemmän, kun Sara ei pärjännytkään. Ainakin tuntuu, että esiintyjän ulkonäkö syynätään naisilla liiankin tarkasti, miehille sitten sallitaan vaikka alapään karvojen näkyminen esityksessä. Ja en ole Sara-fani, äänestin Windows95mania itse, mutta se, miten Sara ärsytti ulkonäöllään, ihmetyttää. Minua ärsytti vain se biisi ja lyriikat. 

Ja nyt sitten haukutaan sitä Baby Lasagnaa, joka on äänestäjien ennakkosuosikki näköjään maailmallakin, mutta huonot tulevat häviäjät etukäteen haluaisivat keksiä kaikkea mahdollista huonoa oman maan voiton tiellä olevasta. Siitä biisistä en itse niin välitä, mutta symppikseksi häntä kehuvat, ties vaikka Kroatia tulisi kakkoseksi ja tämän vuoden "Käärijäksi" Käärijän paikalle. Ja sehän se paras voitto olisikin, saada yleisöäänet voittajan halveksuttujen raatiäänien sijaan. Siinä mielessä tosiaan haastaja Suomelle, mutta suomihuumori ei tosiaan ole se helpoiten aukeava maailmalla.

Vierailija
18702/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. Ja tässä palataan taas tähän koko umk:n alun keskusteluun.

Täällä puhuttiin ettei Saraa voida lähettää,koska "matkii" Loreenia. 

Siis samanvärinen puku. Puhuttiin loreen "kopiosta'.

Nyt joillekin (ehkä samoille,jotka syytti Saran stailausta?) lasagnan hihat valot ja maneerit on vaan kylttyyriä tms. Ei mitään kopiointia :D 

P.s en ollut itse mikään Sara fani. Toi keskustelu vaan näyttää nyt tässä tilanteessa todella huvittavalta.

Enemmän vaikuttaa siltä, että Saran mollaajat ovat samoja, jotka mollaavat nyt Baby Lasagnaa.

Ei pidä paikkaansa, minusta Sarassa liikaa Loreen kopiointi, kyllä nään jotain yhteistä Käärijään Lasagnassa, mutta on kuitenkin sen verran eroa, ettei haittaa ja kappale kuitenkin aika erilainen 

Sarassa ei ollut yhtään mitään Loreen-kopiota. Sama vaatteen väri ei todellakaan tee kopiota, kun vaate itsessään oli hyvin erilainen. Ihan älyttömiä tällaiset väitteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18703/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa jo toukokuu! Toisaalta tämä matka myös sinne on mahtava, muistelen viime kevättä lämmöllä ja uskon, että tulen muistelemaan tätäkin. Viime vuonnakin käytiin kaikenlaisia fiiliksiä ja ajatuksia ennen finaalia läpi ja hyvin lopulta kävi. 

Vierailija
18704/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukeneena ja edellisvuoden ketjuja myös tuntuu, että Suomessa euroviisufanien on löydettävä itselleen joku kaukoihastuksen kohde, jotta biisikin iskee. Varmaan heteromiehiä oli täällä vähemmän, kun Sara ei pärjännytkään. Ainakin tuntuu, että esiintyjän ulkonäkö syynätään naisilla liiankin tarkasti, miehille sitten sallitaan vaikka alapään karvojen näkyminen esityksessä. Ja en ole Sara-fani, äänestin Windows95mania itse, mutta se, miten Sara ärsytti ulkonäöllään, ihmetyttää. Minua ärsytti vain se biisi ja lyriikat. 

Ja nyt sitten haukutaan sitä Baby Lasagnaa, joka on äänestäjien ennakkosuosikki näköjään maailmallakin, mutta huonot tulevat häviäjät etukäteen haluaisivat keksiä kaikkea mahdollista huonoa oman maan voiton tiellä olevasta. Siitä biisistä en itse niin välitä, mutta symppikseksi häntä kehuvat, ties vaikka Kroatia tulisi kakkoseksi ja tämän vuoden "Käärijäksi" Käärijän paikalle

En voi puhua muiden puolesta. Mutta olen realistinen ja tiedän tasan tarkkaan, ettei Suomi tänä vuonna kisaa voitosta.

Itseäni ärsyttää kärtsyn vetäminen tähän. Mulla ei ollut ongelmaa rimtagadimin kanssa ennenkuin näin liven. Ongelma alkoi siinä vaiheessa. Ihan omilla silmillä nähtynä.

Liian pian. Olin vielä ok toisen "rammstein" soundin kanssa. Muu oli liikaa.

Vierailija
18705/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sitten haukutaan sitä Baby Lasagnaa, joka on äänestäjien ennakkosuosikki näköjään maailmallakin, mutta huonot tulevat häviäjät etukäteen haluaisivat keksiä kaikkea mahdollista huonoa oman maan voiton tiellä olevasta. Siitä biisistä en itse niin välitä, mutta symppikseksi häntä kehuvat, ties vaikka Kroatia tulisi kakkoseksi ja tämän vuoden "Käärijäksi" Käärijän paikalle

Onko täällä ollenkaan heteromiehiä? Vaikuttaa täysin naisten ketjulta, jossa puhutaan paljon pahaa naisartisteista, ollaan ihastuksissa miesartisteihin, joiden menestystä pönkitetään sitä uhkaavien artistien mustamaalauksella.

Vierailija
18706/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei meistä edes kovimmat No Rules -fanit usko siihen, että se on voittokamppailussa. Näen silti hyvin realistisena sen, että se voi olla pistetaulukon vasemmalla puolella teleäänien ansiosta. Ja jos Henri laulaa livenä paremmin kuin jury showssa (en siis sitä nähnyt, mutta hän itse sanoi, että lauloi siinä heikommin ja jotenkin irtaantui kehostaan jännityksen takia), niin voi sieltä jokunen jurypistekin tulla. Minusta tässä on potentiaalia olla viime vuoden Kroatian kaltainen juttu.

Vierailija
18707/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sitten haukutaan sitä Baby Lasagnaa, joka on äänestäjien ennakkosuosikki näköjään maailmallakin, mutta huonot tulevat häviäjät etukäteen haluaisivat keksiä kaikkea mahdollista huonoa oman maan voiton tiellä olevasta. Siitä biisistä en itse niin välitä, mutta symppikseksi häntä kehuvat, ties vaikka Kroatia tulisi kakkoseksi ja

Turhaa vartioida mustasukkaisesti Käärijän menestystä. Ei Käärijältä ja hänen menestyksestään ole mitään pois, jos hänestä ja hänen esityksestään otetaan vaikutteita. Uskoisin Käärijän itsekin olevan ilmiöstä vain imarreltu ja vastaavan kysymykseen, mitä mieltä hän on Baby Lasagnasta "Rakastan".

Vierailija
18708/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä kirjoittele enää kuin muutama Henriä ihasteleva sekopää. Ylikehuvat perusteettomasti Win95manin biisiä ja esitystä ja mollaavat muita oikeasti potentiaalisia viisumenestyjiä.

Ihan lapsen tasolla olevia vinksahtaneita akkoja.

Vierailija
18709/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turhaa vartioida mustasukkaisesti Käärijän menestystä. Ei Käärijältä ja hänen menestyksestään ole mitään pois, jos hänestä ja hänen esityksestään otetaan vaikutteita. Uskoisin Käärijän itsekin olevan ilmiöstä vain imarreltu ja vastaavan kysymykseen, mitä mieltä hän on Baby Lasagnasta "Rakastan"."

Joo, voit uskoa mitä tahansa..Itse en tiedä enkä arvaile käärijän mielenmaisemaa.

Ja muodostan myös oman mielipiteeni ihan ilman käärijän mielipidettä.

Jo pelkästään noi kommentit sai veren kiehumaan. "Parempi kuin käärijä" yms. Ja ihan suomalaisiltakin.

Vierailija
18710/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Joostilla on bängeribiisi ja nousisi vedonlyöntien kärkeen. Alussa olin ihan blääh Joost mutta nyt toivon että olisi kärkikahinoissa, se ainakin vetää omaa juttuaan eikä apinoi ketään.

Se on varma että tänä vuonna ykköspaikasta kilpailee monta, ei vain 2 niinkuin viime vuonna.

Toivottavasti saataisiin  yllätysvoittaja, esim.Irlanti tai Saksa. 

Vierailija
18711/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Saraa. Henri-fanitus alkoi vasta voiton jälkeen. Kumpi vaan olisi ollut hyvä edustaja Suomelle, mutta nyt seuraan innolla Teemun ja Henrin matkaa! 

Vierailija
18712/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippeli ja pimmppi

Vierailija
18713/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippeli ja pimmppi

Vierailija
18714/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipmppi pille ja pimmppi

Vierailija
18715/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimmpi pippeli

Vierailija
18716/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimmpi pippeli

Vierailija
18717/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimmpi pippeli

Vierailija
18718/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippeli ja pimmppi

Vierailija
18719/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

piopppe ja pimmppi

Vierailija
18720/20622 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Joostilla on bängeribiisi ja nousisi vedonlyöntien kärkeen. Alussa olin ihan blääh Joost mutta nyt toivon että olisi kärkikahinoissa, se ainakin vetää omaa juttuaan eikä apinoi ketään.

Se on varma että tänä vuonna ykköspaikasta kilpailee monta, ei vain 2 niinkuin viime vuonna.

Toivottavasti saataisiin  yllätysvoittaja, esim.Irlanti tai Saksa. 

Ei tule irlannista tai Saksasta kyllä tänä vuonna voittajaa...

Joostista en tiedä mitään. Pitää katsoa mitä sieltä tulee.

Ketju on lukittu.