UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon niin kovasti että Windows95manissa on samanlaista voittoenergiaa kuin Lordissa. Antakaa meidän isännöidä taas viisuja🥹
Viisujen isännöinti on niin kallista lystiä, että tälleen veronmaksajana en sitä Suomelle toivo.
Siis kaiken rehellisyyden nimissä. Nyt taistellaan pääsystä finaaliin. Ei mitään saumaa voittaa, ei mitään.
Vaikka toivoisi kuinka. Kukaan ei sitä odota,jos yhtään on seurannut viisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon niin kovasti että Windows95manissa on samanlaista voittoenergiaa kuin Lordissa. Antakaa meidän isännöidä taas viisuja🥹
Viisujen isännöinti on niin kallista lystiä, että tälleen veronmaksajana en sitä Suomelle toivo.
Suomalaiset eivät enää toivo euroviisuvoittoa, vaan yleisöäänestyksen voittoa. Se on nyt se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden voittajabiisiä ei muuten oikeasti oo helppo laulaa.
No rules on helppo. Ei tartte tietenkään laulaa kuten Henri vaan oktaavia alempaa. Tai täydellisessä harmoniassa Henrin kanssa. 💙
Tai sit vaan windowsmiehen osuudet.Tattoo on todella vaikea laulettava. W95manin osuudet taas eivät ole ollenkaan laulua vaan puhetta ja huutelua.
Tattoo on tosi helppo laulettava. Hyräilee vaan Pont Aerin Flying Freen alun pianokuviota ja sitten välillä juhuhuu
-winner-
Ehkä, jos sen noihin muutamiin sekunteihin jättää, mutta Tattoon vaikeimmin laulettavia kohtia ei löydy Flying Freesta.
Kopio se on silti. TÖRKEÄ KOPIO!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Pliis jättäkää ton winnerin kommentit huomiotta tai liputtakaa. Se on t*rrorisoinut palstaa iät ja ajat.
Ok. Kiitos vinkistä. Olin unohtanut, että tällaiset ketjut ruokkivat myös palstaterroristeja joilla on vain hyvin itsekäs tavoite. Joten paras jättää sen huutelut sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset eivät enää toivo euroviisuvoittoa, vaan yleisöäänestyksen voittoa. Se on nyt se juttu.
Suomalaisten toiveisiin mahtuu eri mielipiteitä. Ei ole kollektiivista toivetta. Itse esimerkiksi toivoin edustuskapaaleeksi sellaista, jolla on mahdollisuudet saada hyvin sekä tele- että jurypisteitä ja niiden myötä menestyä hyvin.
Alkaa olla jo melko pitkä lista heistä, joita Baby Lasagna on muka kopioinut. Loreenia ei ole vielä mainittu, mutta kai sieltäkin jotakin voisi löytyä kun oikein penkoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten toiveisiin mahtuu eri mielipiteitä. Ei ole kollektiivista toivetta. Itse esimerkiksi toivoin edustuskapaaleeksi sellaista, jolla on mahdollisuudet saada hyvin sekä tele- että jurypisteitä ja niiden myötä menestyä hyvin.
Sellaisen tekeminen kai tässä onkin haastavinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan varma, että Suomi saa juryltäkin pisteitä ok määrän
Vierailija kirjoitti:
Keisteristä on tehty viittauksia Güntheriin. Tuli mieleen tämä v. 2017 UMK-biisi.
Onhan heissä jotain samaa, hyvä lavakarisma molemmilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Windows-miestä verrattu kehenkään? Onko Suomi siis liikkeellä artistilla, jota ei voi syyttää kenenkään kopioimisesta?
Vauvalaisten tietämys (=sen puute) musiikista ei koskaan lakkaa ihmetyttämästä ;D
Kannattaa lukea ketjusta aiempia kommenttejani musiikkiin liittyen. Ulkonäöllisesti ja musiikin saralta löytyy ainakin kaksi päivänselvää miesartistia, joiden musiikki on myös huumoria. Yksi Jenkeistä ja yksi Suomesta.
-winner-
Niin tarkoitin siis vertailua kehenkään VIISUartistiin. Olisi pitänyt huomata muotoilla kysymys tarkemmin. Mutta ihan en ymmärrä tarvettasi arvostella musiikkitietämystäni, ja en vietä aikaani täällä kun satunnaisesti (koska viisut kiinnostaa), joten en tiedä mitä kaikkea ketjussa on jo keskusteltu. Mutta sen olen vierailuillani kerennyt huomaamaan, että sinä et kyllä nauti keskustelijana kovin suurta arvostusta ja ymmärrän kyllä nyt miksi. Mutta siitähän sinä varmaan kiksisi saatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan varma, että Suomi saa juryltäkin pisteitä ok määrän
Henrin laulu
Apua, katsoin nyt vasta kuuluisan Puoli seiskan haastattelun. Paras on se kohta, jossa Keisteri toteaa että "ollaan tällaisia iloisia ihmisiä" mutta Piispasen kehonkieli kertoo ihan jostain muusta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan varma, että Suomi saa juryltäkin pisteitä o
Pisteitä saa siis jokaiselta juryltä 10 parasta (?), niin voisko Henrin laulutaito tehdä niin kovan vaikutuksen?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin juuri baby lasagnan biisi spotifysta ja heti perään no rules. Kyllä se vain niin on että no rules tulee uppoon suureen yleisöön paljon paremmin.
Sinulla on sinivalkoiset lasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis jättäkää ton winnerin kommentit huomiotta tai liputtakaa. Se on t*rrorisoinut palstaa iät ja ajat.
Ok. Kiitos vinkistä. Olin unohtanut, että tällaiset ketjut ruokkivat myös palstaterroristeja joilla on vain hyvin itsekäs tavoite. Joten paras jättää sen huutelut sikseen.
Minusta on kivaa aina vastata sinulle ja nostaa sun ketjujasi, olethan selkeästi sekä palautteesi, että peukuttelujesi perusteella yksi netin yksinäisimmistä ihmisistä. Haluat toisaalta huomiota itseesi, mutta myös vartioit ketjujasi mustasukkaisesti, poistelet ja peukuttelet ja esität useita hahmoja vastaamassa minun päänmenokseni näennäisen anonymiteettisi suojassa.
Mutta, menenpä tästä nyt sitten tekemään ruokaa illan Hannibal-vierailua varten, niin saat selitellä itseksesi ;D
Jos ei minusta kuulu enää koskaan, niin silloin olen päätynyt parempiin suihin.
-winner-
Ei vattu, komento takas!
Hannibal Lecterin illallistoive oli Baby Lasagna.
No ne oli lyhyet dinner partyt!
-winner-
No niin. Kaikille joiden mielestä No Rules! on vaikee laulaa, käykää kuuntelemassa täällä Käärijän laulamana pieni pätkä, ja on siellä muitakin biisejä joita hoilaavat. Erikan kanssa.
https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/743383640010014721/ylexradio-…
Käärijällä on hyvä asenne, vaikkei aina niin justiinsa oliskaan niin anna mennä vaan (tossa klipissä ei muistanut oman biisinsä sanoja.. että tota..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin juuri baby lasagnan biisi spotifysta ja heti perään no rules. Kyllä se vain niin on että no rules tulee uppoon suureen yleisöön paljon paremmin.
Sinulla on sinivalkoiset lasit
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Onko Windows-miestä verrattu kehenkään? Onko Suomi siis liikkeellä artistilla, jota ei voi syyttää kenenkään kopioimisesta?
No onhan jotkut yrittäneet verrata Windows-miestä Käärijään, mutta mä en kyllä näe niissä mitään samaa kuin ehkä sen, että kannustavat ihmisiä olemaan oma itsensä ja osaavat hauskuutta. Genre on ihan eri kuin Kärtsällä, lisäksi esitykset eroavat toisistaan. Esityksen Kalevala-henkinen farkkumuna (jota jo uudeksi sanaksi on ehdotettu Kotimaisten kielten keskuksessa) on oikeasti aika uniikki idea.