UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen bi ja Pilvi on ihan hot siinä Mon Cherissä, mutta muuten hän ei oikein iske minuun. Kuulostaa muuten joka paikassa aina samalta. Henri on eniten mun mieleen.
Mulla sama, oon aina saanut Pilvistä gay-vibat ja olikin vissiin sanonut jossain haastattelussa nyt että ihastuu ihmiseen eikä sukupuoleen. Pilvi on aika hot. T.bi-nainen
Teemu ja Henri tasapainottavat kivasti toisiaan. Teemu on eläväisempi, vilkkaampi ja puheliaampi. Henri hiljaisempi, harkitsevampi ja rauhallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vieläkään vastaa niin oletan että te naiset olette kateellisia pilvelle koska miesten sydämet sulaa tälle neitokaiselle.
Täh? Mä ainakin oon koko ajan tykännyt Pilvistä tosi paljon, ja olen nainen. Pilvi on superhauska tyyppi, Mon Cheri upposi mun huumorintajuun ja on oikeastikin tarttuva biisi.
No kato noita alapeukkuja kaikissa mitkä mainitsee Pilven. Täällä vihataan Pilveä
Alapeukuista ei voi kylläkään päätellä oikein mitään, eikä niitä kannata tuijottaa.
Niistä voi päätellä sen että ihmiset ei jaksa trollia.
Ahaa eli Henri on ihquuu = ei oo trolli
Pilvi on ihana = TROLLI !!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkkujen tarina on ihastuttava.
Kuka tekisi korvikset Teemun farkkujen mallista. Menisi hyvin kaupaksi.
Nyt kauppiaat tuotteita tiskiin. Täällä on lanseerattu jo farkkupääsiäismuna erilaisilla figuureilla ja farkkukorvikset.
Farkkutyyny olis kans kiva.
Varmaan tosi epämukava
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tuosta miten Teemu korostaa, että kyse ei ole vitsistä vaan taideteoksesta. Sanoi että vitsillä ei olisi voitettu.
Teemu vielä erikseen mainitsi, että ei tee mitään taidetta vitsillä.
Matti näytti olevan harjoituksissa toinen tanssijoista. Varmaan vaan sijaisti hollantilaista, mutta hehän olisi olleet taas hyvä pari tanssijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että trolli pitää ketjun aktiivisena ja listoilla.
Trolli on täällä takuulla Henrin takia. Ei vain kehtaa myöntää.
Selkeästi aivan tuskissaan, kun Henri oli äsken niiin söpönä.
Siis oikeesti joku haluis nukkuu FARKKU tyynyllä :DDD älkää nyt jaksako, tosi epämukavaa materiaali
Ei ole kyseessä kaksinkamppailu Pilvin ja Teemu&Henrin kanssa, vaan ohjelmaan ei istunut tämä toinen osa.
Odotin haastattelijoilta paljon parempaa keskustelun juontoa, töksähtelevää ei sujunut näiltä. Teemu ja Henri ovat todella älykkäitä miehiä ja se olisi pitänyt toimittajin änkkäämisen sijaan saada esiin.
Seurasin ohjelmaa täältä Keski-Euroopasta ja täällä suurille katsojamäärille, siis täkäläisissä TV-ohjelmissa, ei käy noin ontuvat haastattelijat, parempaa odotan, kun oli kyseessä erinomaiset haasteteltavat.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti joku haluis nukkuu FARKKU tyynyllä :DDD älkää nyt jaksako, tosi epämukavaa materiaali
Koristetyyny
Vierailija kirjoitti:
Tämä Pilvin juttu oli oikeastaan ylimääräinen ja sekoitti ohjelmaa kun teemana oli toinen asia.
Pilvi ei oikein kuulunut koko ohjelmaan, siksi on purnausta.
Eikun niillä on kai aina joku tollanen ekstrajuttu mukana, että ei ole pelkästään haastateltavat. Jos ei ois ollut Pilvi, ois ollut jotain muuta ylimääräistä sen tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tuosta miten Teemu korostaa, että kyse ei ole vitsistä vaan taideteoksesta. Sanoi että vitsillä ei olisi voitettu.
Toimittajat ei tuohonkaan oikein osanneet tarttua :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koristetyyny
Hassua miten jollain voi edes tulla mieleen farkkutyynystä muu kuin koristetyyny. Näin me ollaan erilaisia, mutta ei se mitään, se on rikkaus.
Henril oli kivat vaatteet. Kauluspaita ihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koristetyyny
Hassua miten jollain voi edes tulla mieleen farkkutyynystä muu kuin koristetyyny. Näin me ollaan erilaisia, mutta ei se mitään, se on rikkaus.
No alka selkesäti annoitte ymmärtää että ihan nukkumistarkoitukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koristetyyny
Täh? Onko tääkin trollin viesti nyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koristetyyny
Halutaan Teemun farkkupeba koristamaan kotejamme.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyseessä kaksinkamppailu Pilvin ja Teemu&Henrin kanssa, vaan ohjelmaan ei istunut tämä toinen osa.
Odotin haastattelijoilta paljon parempaa keskustelun juontoa, töksähtelevää ei sujunut näiltä. Teemu ja Henri ovat todella älykkäitä miehiä ja se olisi pitänyt toimittajin änkkäämisen sijaan saada esiin.
Seurasin ohjelmaa täältä Keski-Euroopasta ja täällä suurille katsojamäärille, siis täkäläisissä TV-ohjelmissa, ei käy noin ontuvat haastattelijat, parempaa odotan, kun oli kyseessä erinomaiset haasteteltavat.
No siis ne vakiojuontajathan on tosi hyviä. Mutta nuo oli jotenkin poikkeuksellisen huonoja ihan Suomen mittapuullakin, lukuunottamatta sitä Olli-Pekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan tässä asian ydin. Ja rakkaudella tai rakkaudesta, jota miesten on vaikea tuoda esiin itsestään.
Hieno asia. Ulkomaisiin kanaviin tätä tietoa nyt runsaasti.
Teemu on fantsu.