Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
17201/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noi juontajat oli jotenkin tosi kökköjä, varsinkin se Lloyd oli ihan awkward. Sellainen jähmeä ja tekopirteä meininki. Olli-Pekka oli ainoa hyvä.

Miettivät vaan koko ajan omia replojaan eivätkä malttaneet yhtään keskittyä kuuntelemaan vieraitaan. Onneksi Teemu, Henri, Pilvi & se Teemun näköinen toimittaja pelasti lähetyksen!

Vierailija
17202/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vieläkään vastaa niin oletan että te naiset olette kateellisia pilvelle koska miesten sydämet sulaa tälle neitokaiselle.

Täh? Mä ainakin oon koko ajan tykännyt Pilvistä tosi paljon, ja olen nainen. Pilvi on superhauska tyyppi, Mon Cheri upposi mun huumorintajuun ja on oikeastikin tarttuva biisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17203/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vieläkään vastaa niin oletan että te naiset olette kateellisia pilvelle koska miesten sydämet sulaa tälle neitokaiselle.

Täh? Mä ainakin oon koko ajan tykännyt Pilvistä tosi paljon, ja olen nainen. Pilvi on superhauska tyyppi, Mon Cheri upposi mun huumorintajuun ja on oikeastikin tarttuva biisi.

No kato noita alapeukkuja kaikissa mitkä mainitsee Pilven. Täällä vihataan Pilveä

Vierailija
17204/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin viime yönä jotain tosi sekavaa unta jossa puoli seiskan Olli-Pekka ja Teemu oli jotenkin sama henkilö, tai ne sekoittui siinä, en muista enää tarkemmin unta, mutta olikohan enne :D

Ja mä en siis edes katso puoli seiskaa tyyliin koskaan.

Heipä hei... Oli nyt pakko ihan kaivaa viime maanantailta tää mun viesti siitä unesta, joka käytännössä juuri toteutui... Olli-Pekkahan oli tossa just Win95man!

...Jäi sanomatta, että tämä uni oli siis ennen kuin oli mitään tietoa, että ovat puoli seiskaan edes menossa tai että lähtevätkö viisuihin :D

Vierailija
17205/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh Teemu se siellä haastatteli ja on hyvä haastattelija.

Vierailija
17206/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää tunkkinne. Ilkeää väkeä

Haluaisitko avata, kuka on ollut sulle ilkeä ja missä kohtaa?

Vierailija
17207/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan alussa luulin, että Henri ja Teemu oli samoissa vaatteissa, mutta olikin juontaja. Olisivat etsineet Henrille sopivan peruukin hetkiseksi, ja triplana 🤭

Itse luulin Teemuksi yhdessä Pilvin kanssa jollain aiemmin kuvatulla videolla. Hyvin menisi kaksoisolennosta jos W95M sellaisen vaikka siellä Euroviisuissa syystä tai toisesta tarvitsee.

Vierailija
17208/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kato noita alapeukkuja kaikissa mitkä mainitsee Pilven. Täällä vihataan Pilveä

Alapeukuista ei voi kylläkään päätellä oikein mitään, eikä niitä kannata tuijottaa.

Vierailija
17209/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannu haastattelijat kyllä yhtään hommaansa nyt. Tosi kankea fiilis jäi heistä. Boikotointi keskustelun olisi voinut jättää kokonaan pois. 

Vierailija
17210/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henri oli niiiiiiiiiiiiiiiiin söpö, en kestä!!!!

Tosi miellyttävän oloinen 😇💕

Mun on vaikea uskoa, että hän olisi niin mustavalkoinen ajattelultaan kuin se Feniks. Vaikuttaa semmoiselta ihmiseltä, jonka kanssa olisi helppo olla ja joka osaa kuunnella, tukea ja olla semmoinen rauhoittava voima.

Vierailija
17211/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne vakiojuontajat oikein oli? Ei kyllä ollut kovin hyvä lähetys.

Vierailija
17212/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osannu haastattelijat kyllä yhtään hommaansa nyt. Tosi kankea fiilis jäi heistä. Boikotointi keskustelun olisi voinut jättää kokonaan pois. 

Oli oikeesti aika hämmentävä ohjelma. Noi juontajat on vissiin vain perjantaisin, kun oon joskus kattonu puoli seiskaa jonain muuna päivänä ja silloin on ne tosi hyvä juontajat, Ella ja olikse Mikko tms.

Vierailija
17213/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli oikeesti aika hämmentävä ohjelma. Noi juontajat on vissiin vain perjantaisin, kun oon joskus kattonu puoli seiskaa jonain muuna päivänä ja silloin on ne tosi hyvä juontajat, Ella ja olikse Mikko tms.

höh.

Vierailija
17214/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että trolli pitää ketjun aktiivisena ja listoilla.

Vierailija
17215/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli pekka kursi, kuka tämä hyvä repliikkinen henkilö on, vai näenkö unta?

Vierailija
17216/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrin silmät oli taas niin ihanat. Sillä on sellaset nappisilmät. Ja oli muuten kiva kun näyttivät pätkiä myös sieltä lavashown harjoituksista.

Vierailija
17217/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Pilvin juttu oli oikeastaan ylimääräinen ja sekoitti ohjelmaa kun teemana oli toinen asia.

Pilvi ei oikein kuulunut koko ohjelmaan, siksi on purnausta.

Vierailija
17218/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Pilvin juttu oli oikeastaan ylimääräinen ja sekoitti ohjelmaa kun teemana oli toinen asia.

Pilvi ei oikein kuulunut koko ohjelmaan, siksi on purnausta.

Pilvi oli ihana ja siksi jaksoin katsoa ohjelman läpi.

Vierailija
17219/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta paloi perunat pannulle. Ja kuulokkeet oli jossain kadoksissa. mutta selvisin.

Vierailija
17220/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkujen tarina on ihastuttava.

Kuka tekisi korvikset Teemun farkkujen mallista. Menisi hyvin kaupaksi.

Ketju on lukittu.