UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Kuolin Henrin lentosuukkoihin ja tanssimoovseihin 😘😘😍😍🥰🥰
Rakastan Henriä!!! 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Olipa kyllä surkeet haastattelijat ja Teemu liikaa äänessä. We want Henri!
Hauska oli nähdä ne harjoitukset. Ihana nahkatakki Henrillä 🔥 Enkä malta odottaa, että Henrille hommataan farkkustetson, buutsit jo löytyy 😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Kiva että trolli pitää ketjun aktiivisena ja listoilla.
Trolli on täällä takuulla Henrin takia. Ei vain kehtaa myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Hauska oli nähdä ne harjoitukset. Ihana nahkatakki Henrillä 🔥 Enkä malta odottaa, että Henrille hommataan farkkustetson, buutsit jo löytyy 😍😍😍
Kuolin Pilven olemukseen ja ääneen 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittajalla on siellä paperilla tulostettu vauva palstan kommentteja
Ukkola poiminut päivän parhaat palat.
Ne aamupäivän astro- ja tarot-analyysit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokunen Gebardi saattanut livahtaa sekaan
Vierailija kirjoitti:
Farkkujen tarina on ihastuttava.
Kuka tekisi korvikset Teemun farkkujen mallista. Menisi hyvin kaupaksi.
Nyt kauppiaat tuotteita tiskiin. Täällä on lanseerattu jo farkkupääsiäismuna erilaisilla figuureilla ja farkkukorvikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen tässäkin haastiksessa huomasi, kumpi on leijona ja kumpi on härkä. :D
Ajattelin katsoa ohjelman uudelleen, mutta nuo toimittajat tosissaan ärsyttää. Vaikka kuinka monta kysymystä boikotista, vaikka ohjelmakuvauksessakin muuta annettiin ymmärtää. Heti kun tuntuu, että vihdoin päästiin aiheeseen, niin suorastaan kesken Teemun lauseen toimittaja keskeyttää saadakseen taas vaihdettua aiheen takaisin boikottikysymykseen.
Ihanaa että miehilläkin on jotain kuumisteltavaa! Mun mielestä ainakin vaan hauskaa, jos tällä palstalla joku mieskin roikkuu ja kuumistelkoon vapaasti Pilviä, jso tykkää 😘
Itse tosin kuumistelen vain Henriä!
Hyvin menisi ESC maissa Teemun ja Henrin antamat haastattelut. Avautuisi totuudenmukainen taide ja sydämellinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen samat fiilikset, just siinä lopussa ne kaikki muuvit ja lentosuukot, ah... ihana Henri! Pitääkin katsoa Areenasta uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vieläkään vastaa niin oletan että te naiset olette kateellisia pilvelle koska miesten sydämet sulaa tälle neitokaiselle.
Onks miehetkin kateellisia jos niiden sydämet ei sula Teemulla ja Henrille 😅 ps. mun mies sano sohvalla kun kuvaan tuli Pilvi, et äh ei tätä jaksa. Itsellä ei ole Pilviä mitään vastaan, mut en ole mitään mieltä. Mä olen täällä Teemun ja Henrin takia, niinku muutkin. Love you boys
Mä olen bi ja Pilvi on ihan hot siinä Mon Cherissä, mutta muuten hän ei oikein iske minuun. Kuulostaa muuten joka paikassa aina samalta. Henri on eniten mun mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin katsoa ohjelman uudelleen, mutta nuo toimittajat tosissaan ärsyttää. Vaikka kuinka monta kysymystä boikotista, vaikka ohjelmakuvauksessakin muuta annettiin ymmärtää. Heti kun tuntuu, että vihdoin päästiin aiheeseen, niin suorastaan kesken Teemun lauseen toimittaja keskeyttää saadakseen taas vaihdettua aiheen takaisin boikottikysymykseen.
Toimittajat jotenkin ihan paineissa aivan kuin isojakin staroja olisi ollut nenän edessä. No, tosin meidän pojathan ON!
Vierailija kirjoitti:
Joo ja änkkää jotain koemattomana toimittajana, molemmat toimittajat muuten ei osaa viedä teemaa joustavasti eteenpäin.
Mutta Teemu on eläväinen ja Henri säestää olemuksellaan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vastakkaa nyt joku mikä
pilvessö mättää? Sulattaa ainakin meidän miesten sydämet
Sinun trollailusi tässä mättää, ei Pilvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkkujen tarina on ihastuttava.
Kuka tekisi korvikset Teemun farkkujen mallista. Menisi hyvin kaupaksi.
Nyt kauppiaat tuotteita tiskiin. Täällä on lanseerattu jo farkkupääsiäismuna erilaisilla figuureilla ja farkkukorvikset.
Farkkutyyny olis kans kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin viime yönä jotain tosi sekavaa unta jossa puoli seiskan Olli-Pekka ja Teemu oli jotenkin sama henkilö, tai ne sekoittui siinä, en muista enää tarkemmin unta, mutta olikohan enne :D
Ja mä en siis edes katso puoli seiskaa tyyliin koskaan.
Heipä hei... Oli nyt pakko ihan kaivaa viime maanantailta tää mun viesti siitä unesta, joka käytännössä juuri toteutui... Olli-Pekkahan oli tossa just Win95man!
...Jäi sanomatta, että tämä uni oli siis ennen kuin oli mitään tietoa, että ovat puoli seiskaan edes menossa tai että lähtevätkö viisuihin :D
Oho! Olet meedio :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vieläkään vastaa niin oletan että te naiset olette kateellisia pilvelle koska miesten sydämet sulaa tälle neitokaiselle.
Täh? Mä ainakin oon koko ajan tykännyt Pilvistä tosi paljon, ja olen nainen. Pilvi on superhauska tyyppi, Mon Cheri upposi mun huumorintajuun ja on oikeastikin tarttuva biisi.
No kato noita alapeukkuja kaikissa mitkä mainitsee Pilven. Täällä vihataan Pilveä
Alapeukuista ei voi kylläkään päätellä oikein mitään, eikä niitä kannata tuijottaa.
Niistä voi päätellä sen että ihmiset ei jaksa trollia.