UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Miksi tosta euroviisun introsta tulee mieleen joku brittimonarkia?
Henriltä lentosuukkoja MEILLE!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette tykkää Pilvestä??
Tykätäänhän me
Aivan alussa luulin, että Henri ja Teemu oli samoissa vaatteissa, mutta olikin juontaja. Olisivat etsineet Henrille sopivan peruukin hetkiseksi, ja triplana 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mä näin viime yönä jotain tosi sekavaa unta jossa puoli seiskan Olli-Pekka ja Teemu oli jotenkin sama henkilö, tai ne sekoittui siinä, en muista enää tarkemmin unta, mutta olikohan enne :D
Ja mä en siis edes katso puoli seiskaa tyyliin koskaan.
Heipä hei... Oli nyt pakko ihan kaivaa viime maanantailta tää mun viesti siitä unesta, joka käytännössä juuri toteutui... Olli-Pekkahan oli tossa just Win95man!
Vastakkaa nyt joku mikä
pilvessö mättää? Sulattaa ainakin meidän miesten sydämet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykätäänhän me
Silti rajut alapeukut kun joku kehuu pilveä
Vierailija kirjoitti:
Liikaa tätä Mon Cheriiiiiiitä
Tanssiliikkeiden esittely oli kyllä hauska & Windowsmanin kaksoisolentoa muistuttava toimittaja todella luonteva ja hyvä. Sanoi lähtevänsä Euroviisuihin eli ei hätää jos itse artisti sairastuu, meillä on tarvittaessa hänelle korvaaja.
Henri oli niiiiiiiiiiiiiiiiin söpö, en kestä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu sanoi että Yle toivoi hänen olevan esityksssä täysin alasti 😂 Hän oli kuulemma himmaillut sitten
Ja edelleen kuulemma vääntävät kättä paljon vaatetta päällä viisuissa.
Onneksi artisti itse pitäytyi kannassaan & paidan päällä. Toivottavasti viisuissakin.
Vähän jäykähkö meininki oli haastattelijoilla, loppua kohden onneksi rentoutui. Olli-Pekka oli luonteva ja hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boikottikirja nyt kiinni ja katse Euroviisuesitykseen katso suorana Windows95manin haastattelu klo 18.30
Windows95man kertoo, että liput Malmön Euroviisuihin on varattu. Teemu Keisteri ja Henri Piispanen vierailevat perjantaina suorassa Puoli seitsemän -lähetyksessä.
Boikottikirja kiinni - musiikkia korville!
Toimittajat olisi voineet lukea ohjelmansa kuvauksen ja pitää katseen alusta asti siellä Euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu sanoi että Yle toivoi hänen olevan esityksssä täysin alasti 😂 Hän oli kuulemma himmaillut sitten
Ja edelleen kuulemma vääntävät kättä paljon vaatetta päällä viisuissa.
Onneksi artisti itse pitäytyi kannassaan & paidan päällä. Toivottavasti viisuissakin.
Joo siis todellakin. Jo pelkästään se housuttomuus on ollut joillekin ulkkiksille liikaa, kokonakuilu menis sitten ihan täysin rajan yli varmaan aika isolla osalla.
Vierailija kirjoitti:
Henri oli niiiiiiiiiiiiiiiiin söpö, en kestä!!!!
Tosi miellyttävän oloinen 😇💕
Vierailija kirjoitti:
Huonoja haastattelijoita.
Täysin ala-arvoisia haastattelijoita. Ja todella.
Teemu vetää Henrin kanssa kahdestaan ohjelmat.
Meillä on huippuälykkäät osallistujat. Voi kun tekisivär ulkomaan osuuksiin tuollaisen ja kertoisivat farkkujen tarinan.
Miten noi juontajat oli jotenkin tosi kökköjä, varsinkin se Lloyd oli ihan awkward. Sellainen jähmeä ja tekopirteä meininki. Olli-Pekka oli ainoa hyvä.
Kukaan ei vieläkään vastaa niin oletan että te naiset olette kateellisia pilvelle koska miesten sydämet sulaa tälle neitokaiselle.