Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
16921/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen myös näin. Ehkä vähän sama tapahtui Käärijän kanssa. Ensin oli tavis ja yhtäkkiä kaikki kuolaa. 😆 Mut ei voi olla hurmaantumatta miehestä, jolla on tollainen lauluääni. Ja ne silmät.. Ja kaikki muu

Haluaako aikuinen ihminen ihan oikeasti lukea itsestään kirjoitettuja kuolaamisjuttuja?

Eiköhän tuollaiset kesyt kehut kelpaa kelle vaan. Käärijän ketjut on kiusallista luettavaa, en suosittele käymään siellä jos tämä on jonkun mielestä liikaa mitä Henristä on kirjoitettu.

Vierailija
16922/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskana, 3,7 miljoonaa kuuntelua Spotifyssä.

No Rules, 1,8 miljoonaa kuuntelua Spotifyssä.

Harmittaa että kisan huonoin biisi valittiin edustajaksi vain koska oli hassu ja esiintyjä hyppi kalsareissa lavalla. Mutta 3 kk päästä WM ei muista kuin 100 kiivainta fania ja Siipola on Hämäläinen keikkuvat edelleen listojen kärjessä. 

Koittaakapa nyt Sara-fanit päästä tästä yli. 😁 Saralle on tulossa muuten Paskana-kiertue tässä, että voitte sinne mennä raivolaulamaan yhdessä Paskanaa kuten Sara asian instassa ilmaisi. 

Toihan on vain toteamus. Miksi on niin vaikea päästä yli siitä että Paskana on se facto suositumpi biisi? No Rules on performanssi jota katsellaan, mutta eihän se kummoinen kappale ole. Voitti kisat, mutta emme saa koskaan tietää

Äänestyksen säännöt oli kaikille samat myös Saran kohdalla, live-esityshän jäi Saralla huonommaksi, moni vaihtoi siinä kohtaa mielipidettä, ei mitään napisemista minusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16923/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen myös näin. Ehkä vähän sama tapahtui Käärijän kanssa. Ensin oli tavis ja yhtäkkiä kaikki kuolaa. 😆 Mut ei voi olla hurmaantumatta miehestä, jolla on tollainen lauluääni. Ja ne silmät.. Ja kaikki muu

Haluaako aikuinen ihminen ihan oikeasti lukea itsestään kirjoitettuja kuolaamisjuttuja?

Eiköhän tuollaiset kesyt kehut kelpaa kelle vaan. Käärijän ketjut on kiusallista luettavaa, en suosittele käymään siellä jos tämä on jonkun mielestä liikaa mitä Henristä on kirjoitettu.

Samaa mieltä. Jonkun Henri-kommentin kirjoitin, mutta toki rajansa kaikella. Tuskin normaalit ihailevat kommentit haittaa. 😊

Vierailija
16924/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa että kisan huonoin biisi valittiin edustajaksi vain koska oli hassu ja esiintyjä hyppi kalsareissa lavalla. Mutta 3 kk päästä WM ei muista kuin 100 kiivainta fania ja Siipola on Hämäläinen keikkuvat edelleen listojen kärjessä. 

Koittaakapa nyt Sara-fanit päästä tästä yli. 😁 Saralle on tulossa muuten Paskana-kiertue tässä, että voitte sinne mennä raivolaulamaan yhdessä Paskanaa kuten Sara asian instassa ilmaisi. 

Toihan on vain toteamus. Miksi on niin vaikea päästä yli siitä että Paskana on se facto suositumpi biisi? No Rules on performanssi jota katsellaan, mutta eihän se kummoinen kappale ole. Voitti kisat, mutta emme saa koskaan tietää

Tiesitkö sä, että euroviisut on kokonaisuus, jossa ei pärjää pelkällä hyvällä kappaleella. Vaikka kappale olisi täydellinen, niin se ei vaan riitä. Saran live ei säväyttänyt ja ääni oli vähän pettymys, kun kuuntelee livenä. Jos euroviisut olisi sitä, että mennään Spotifyihin vaan kuuntelemaan biisejä ilman liveä/visuaalisuutta, niin joo Sara veisi voiton, mutta kun mietitään kokonaisuutta, niin windows95man on tässä selkeesti parempi ja biisi on kuitenkin riittävän hyvä ellei sitten vihaa ysäriä. Itseasiassa jotkut oli niin haltioissaan esityksestä, että eivät kiinnittäneet edes lauluun huomiota:D Eli jotku äänestää sitä, vaikka biisi ei iskisikään. Jotkut taas arvostaa Henrin laulua kovasti. Windows95manin esityksessä on mun mielestä vähän kaikille kaikkea eli jos tykkää kovasti edes yhdestä osa-alueesta, niin tulee yleisöääniä. 

Vierailija
16925/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jonkun Henri-kommentin kirjoitin, mutta toki rajansa kaikella. Tuskin normaalit ihailevat kommentit haittaa. 😊

Kommenttien kirjoittajat itse puhuvat mielellään "normaaleista ihailevista kommenteista". Tuskin bussikuskiakaan kehutaan päivittäin "ihanista silmistä", vaikka olis kuinka ihanat silmät.

Vierailija
16926/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tällainen juttu. Tosi usein olen miettinyt kuka se Käärijän neljäs tanssija oli. Kaikki muut on jotenkin tuttuja olleet alusta asti. Mutta tätä yhtä ei näkynyt enää Euroviisujenkaan jälkeen, enkä nähnyt ilmeisesti ikinä sen kasvoja kunnolla? Eli tietty Jesse. Ja nyt tehnyt heti ihan lähtemättömän vaikutuksen. Olenko jotenkin ainoa joka ei muista Käärijäajalta? 😃

Olet varmaan ainoa joka Jesseä ei muistanut (vitsi). Hän on hollantilainen niin ei tietenkään pystynyt olemaan mukana Käärijän keikoilla niin kuin Matti, Etel ja Katri mutta kyllä hän mun mielestä Liverpoolissa oli ihan yhtä näkyvästi esilllä. Ja just tuota Hollannin edustusta kyllä korostettiin monesti, myös hollantilaisessa mediassa

Vierailija
16927/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tällainen juttu. Tosi usein olen miettinyt kuka se Käärijän neljäs tanssija oli. Kaikki muut on jotenkin tuttuja olleet alusta asti. Mutta tätä yhtä ei näkynyt enää Euroviisujenkaan jälkeen, enkä nähnyt ilmeisesti ikinä sen kasvoja kunnolla? Eli tietty Jesse. Ja nyt tehnyt heti ihan lähtemättömän vaikutuksen. Olenko jotenkin ainoa joka ei muista Käärijäajalta? 😃

Olet varmaan ainoa joka Jesseä ei muistanut (vitsi). Hän on hollantilainen niin ei tietenkään pystynyt olemaan mukana Käärijän keikoilla niin kuin Matti, Etel ja Katri mutta kyllä hän mun mielestä Liverpoolissa oli ihan yhtä näkyvästi esilllä. Ja just tuota Hollannin edustusta kyllä korostettiin monesti, myös hollantilaisessa mediassa

Olen eri, mutta No Rules-esitykseen Jesse sopii todella hyvin. Osaa eläytyä erinomaisesti ja W95M + Henrin ohella selvästi ihan täysillä mukana.

Vierailija
16928/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on just se miksi ihmettelen asiaa, että umk / Liverpoolissa oli mutta ei mitään muistikuvaa tyypistä, vaikka muistan siltä ajalta muutkin. Karismaattinen tyyppi tuntuu olevan, niin mitä helvettiä 😆

Vierailija
16929/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lempi Euroviisu tubettaja Honest Vocal Coach reagoin Suomen kappaleeseen:

Hän kommentoi, että esitys on aika hirveä, mutta hauska samaan aikaan. Kehuu myös Henrin lauluääntä, parannettavaa löysi enimmäkseen sanojen artikulaatiosta. 

Tämmöiset reagoijat on ihan helvetin rasittavia. Eivät seuraa esitystä eivätkä kuuntele musiikkia vaan keskeyttävät parin sekunnin välein ja määkivät jotain väliin. Rakastavat omaa ääntään vähän liikaa. Jääkö niille biisistä tai esityksestä mitään kokonaiskäsitystä?

Vierailija
16930/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuunnellut No rulesia sen julkistamisesta lähtien, yleensä kylläkin youtuben kautta. (Ensireaktio lavashowsta sai minut jopa epäilemään äänestämistä.) Siipola oli yksinkertaisesti mielestäni huonoin.

Vierailija
16931/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua pelottaa jotenkin, että Henri horjahtaa siellä munan päällä tai kun kiipeää portaita. Seisoo kyllä jykevässä haara-asennossa, että ehkä huoleni on turha. Tykkään muuten siitä haara-asennosta 😏

Joo haara-asento toimii... Samoin kaikki suorat katsekontaktiti kameraan. Näitä mahdollisimman paljon viisuesitykseenkin! Ja se lavalla ryömiminen myös...

Ihanaa, että täällä on muitakin kuumistelijoita 🥰 Henrillä on kyllä niin ihanat silmät, ja katsekontakti kameraan on niin aseistariisuva 😍😍

Samoin tuo haara-asento ja lavalla ryömiminen... 🥵🥵🥵

Montako kertaa olen zoomannut tatskoja? Yes 😘😘😘

Rakastan Henriä!!! 😍🥰😘🧡

Jodelissa on Henrille oma keskustelukanava

Ei ole Jodelia 😢 Enkä taida sitä vieläkään jaksaa opetella. Mutta jos innostun, niin löytyykö se miten?

Vierailija
16932/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri on ihana, katsokaa nyt noita moovseja 😘🥰🧡😍

Vierailija
16933/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuski ei ole julkisuuden henkilö.

Vierailija
16934/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lempi Euroviisu tubettaja Honest Vocal Coach reagoin Suomen kappaleeseen:

Hän kommentoi, että esitys on aika hirveä, mutta hauska samaan aikaan. Kehuu myös Henrin lauluääntä, parannettavaa löysi enimmäkseen sanojen artikulaatiosta. 

Tämmöiset reagoijat on ihan helvetin rasittavia. Eivät seuraa esitystä eivätkä kuuntele musiikkia vaan keskeyttävät parin sekunnin välein ja määkivät jotain väliin. Rakastavat omaa ääntään vähän liikaa. Jääkö niille biisistä tai esityksestä mitään kokonaiskäsitystä?

Tuollaiset myös pilkunnussijoina tunnetaan.

Vierailija
16935/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi mitään kuolausviestiä suoraan Henrille! Tosin en ole kyllä muutenkaan, sillä ei se ole asiallista lähestyä viestein heitä.

Varmasti joku näistä kehuista Henrinkin tietoon päättyy. Pidetään sen verran kesyinä ettei kenellekään tule paha mieli 🥰

Vierailija
16936/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemun välihuudot yleisölle repäisevät katsomon mukaan täysillä. Henri tuo sen kauneuden äänellään.

Teemun liikehdintä saa yleisön mukaan ja adrenaliini nousee.

Tärkeintä on, että yleisö tulee mukaan. Muissa viisubiiseissä en sellaista huomannut.

Teemu ja Henri saavat kokonaisuutena yleisöön sähköisen ja säkenöivän ainutkertaisen tunnelman .

Miten jos joku paikalla olleista faneista kertoisi tästä sähköisyydestä.

Vierailija
16937/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Nimenomaan live-esitys vei No Rulesin UMK-voittoon hauskuudellaan ja vauhdikkuudellaan. Jossakin näin sellaisen kommentin, että Putousta katsoneet lapsiperheet vaihtoivat kanavaa ja äänestivät W95manin voittoon.

Se on kuitenkin ihan makuasia, kenellä oli paras kokonaisuus. Mielestäni se oli Saralla. Biisi oli paras, lavastus oli kaunein ja sopi biisin sanomaan ja tunnelmaan. Ainoa, mikä ei onnistunut nappiin oli livelaulu. Ei sekään huonoa ollut, mutta kärsi jännittämisestä ja ehkä yliyrittämisestä. 

Uskon, että No Rules menee finaaliin viisuissa juurikin esityksen hauskuuden ja vauhdikkuuden ansiosta. Henrin hyvä laulaminen edesauttaa menestystä, ja ehkäpä eurodancefanit äänestävät ihan biisinkin perusteella. Kovaa vastusta Suomella kuitenkin ykkössemissä on, kun äänistä kilpailevat viisujen suurin ennakkosuosikki, muitakin vauhdikkaita ja hauskojakin esityksiä, varsinkin jos Baby Lasagna päätyy edustamaan Kroatiaa, hyviä laulajia ja säväyttäviä performansseja kuten Irlanti ja Slovenia.

Vierailija
16938/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ei toisi mahdollista kumppaniaan esiin ihan ilman shippaamistakin, eikä varsinkaan Linnan juhliin, miksi ihmeessä toisi? Haluaa pitää asiansa yksityisinä. On myös itse shipannut itseään B:lle, että tuskin haittaa häntä tämä

Vierailija
16939/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi mitään kuolausviestiä suoraan Henrille! Tosin en ole kyllä muutenkaan, sillä ei se ole asiallista lähestyä viestein heitä.

Varmasti joku näistä kehuista Henrinkin tietoon päättyy. Pidetään sen verran kesyinä ettei kenellekään tule paha mieli 🥰

Kyllä näitä kehuja luulisi olevan mukavampi lukea kuin noita haukkuja mitä tuolla aikaisemmin on kirjoitettu.

Vierailija
16940/20622 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemun välihuudot yleisölle repäisevät katsomon mukaan täysillä. Henri tuo sen kauneuden äänellään.

Teemun liikehdintä saa yleisön mukaan ja adrenaliini nousee.

Tärkeintä on, että yleisö tulee mukaan. Muissa viisubiiseissä en sellaista huomannut.

Teemu ja Henri saavat kokonaisuutena yleisöön sähköisen ja säkenöivän ainutkertaisen tunnelman .

Miten jos joku paikalla olleista faneista kertoisi tästä sähköisyydestä.

Mä näin livenä. Olin vähän kauempana ja vitsillä heitin kun housuja nostettiin kattoon, että onks noi ne farkut :D Mä en ole ikinä nauranut niin biisin esityksen aikana, kuin silloin. Yleisö tulee keväällä villiintymään 👌 tulee kylmikset pelkästä ajatuksesta 😅

Ketju on lukittu.