UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä todella tykkään tästä, että ihmisiltä yritetään kaikin keinoin viedä viimeinenkin ilo elämästä. Tämän eteen on nyt todella nähty vaivaa.
Laitetaan palautettaa noille pelleille kansanedustajille! Jos kerran nekin piinaavat viisuihmisiä koko ajan. Voin minäkin sitten alkaa tykittää niille viestiä.
Mä laitoin sähköpostia, mutta en tiedä lukeeko ne itse niitä. Tulipahan nyt kuitenkin mielipide ilmaistua tälleen kansalaisena.
Vierailija kirjoitti:
Paskana, 3,7 miljoonaa kuuntelua Spotifyssä.
No Rules, 1,8 miljoonaa kuuntelua Spotifyssä.
Harmittaa että kisan huonoin biisi valittiin edustajaksi vain koska oli hassu ja esiintyjä hyppi kalsareissa lavalla. Mutta 3 kk päästä WM ei muista kuin 100 kiivainta fania ja Siipola on Hämäläinen keikkuvat edelleen listojen kärjessä.
Koittaakapa nyt Sara-fanit päästä tästä yli. 😁 Saralle on tulossa muuten Paskana-kiertue tässä, että voitte sinne mennä raivolaulamaan yhdessä Paskanaa kuten Sara asian instassa ilmaisi.
Loppuillan kevennyksenä taas parit kommentit videon alta, kun näitä on niin kiva lukea:
This is not just a great and catchy song but an unforgettable performance. It truly has so many layers and just fun to watch and listen to all over and over again. Well done Mr Keisteri and Piispanen. ESC 2025 in Nokia Arena next year?
We need fun entries in Eurovision
Oh lord I love eurovision so much
I'm obsessed. Thank you thank you thank you Finland!!!
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa jotenkin, että Henri horjahtaa siellä munan päällä tai kun kiipeää portaita. Seisoo kyllä jykevässä haara-asennossa, että ehkä huoleni on turha. Tykkään muuten siitä haara-asennosta 😏
Joo haara-asento toimii... Samoin kaikki suorat katsekontaktiti kameraan. Näitä mahdollisimman paljon viisuesitykseenkin! Ja se lavalla ryömiminen myös...
Kaikille muille astrologia-intoilijoille, niin Teemu on aurinkomerkiltään leijona ja Henri on härkä. Viime vuonna kysyttiin Ylen Katrilta Kärtsän nousu- ja kuumerkkiä, mut se tieto taisi jäädä saamatta. Saataiskohan tänä vuonna tietoon? :D
Ootteko laittanu Henrille IG:ssa viestejä? Lukeeko niitä kun ei muuten ole ollut siellä aktiivinen?
Kiva heti aamusta kuulla Henrin ääni kun lapsi katsoo Lady Bugin ja Cat Noirin seikkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa jotenkin, että Henri horjahtaa siellä munan päällä tai kun kiipeää portaita. Seisoo kyllä jykevässä haara-asennossa, että ehkä huoleni on turha. Tykkään muuten siitä haara-asennosta 😏
Joo haara-asento toimii... Samoin kaikki suorat katsekontaktiti kameraan. Näitä mahdollisimman paljon viisuesitykseenkin! Ja se lavalla ryömiminen myös...
Lavalla ryömiminen on kieltämättä nolouden multihuipentuma tuolla kropalla ja tuossa palttoossa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille muille astrologia-intoilijoille, niin Teemu on aurinkomerkiltään leijona ja Henri on härkä. Viime vuonna kysyttiin Ylen Katrilta Kärtsän nousu- ja kuumerkkiä, mut se tieto taisi jäädä saamatta. Saataiskohan tänä vuonna tietoon? :D
Ei mitenkään yllätä että Teemu on Leijona :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että täällä on muitakin kuumistelijoita 🥰 Henrillä on kyllä niin ihanat silmät, ja katsekontakti kameraan on niin aseistariisuva 😍😍
Samoin tuo haara-asento ja lavalla ryömiminen... 🥵🥵🥵
Montako kertaa olen zoomannut tatskoja? Yes 😘😘😘
Rakastan Henriä!!! 😍🥰😘🧡
Vierailija kirjoitti:
Ootteko laittanu Henrille IG:ssa viestejä? Lukeeko niitä kun ei muuten ole ollut siellä aktiivinen?
Henrillä oli vielä ennen viisuja ig tili yksityinen. Seuraajien määrä on kasvanut noin 5000 ihmisellä nyt kun on julkinen. En ole nähnyt kertaakaan reagoivan mihinkään. Keisteri sen sijaan vastailee joskus, ja jakaa myös randomfanien storyja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että täällä on muitakin kuumistelijoita 🥰 Henrillä on kyllä niin ihanat silmät, ja katsekontakti kameraan on niin aseistariisuva 😍😍
Rakastan Henriä!!! 😍🥰😘🧡
Musta tuntuu siltä, että Henrille tulee olemaan suuri yllätys se, miten kuumaksi hän porukan saa. Ei ole varmaan tottunut ihan tuon kaltaiseen huomioon.😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Henriä!!! 😍🥰😘🧡
Jodelissa on Henrille oma keskustelukanava, jos kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Henriä!!! 😍🥰😘🧡
Haluaisin vapauttaa Henrin niistä kahleista.
Luulen myös näin. Ehkä vähän sama tapahtui Käärijän kanssa. Ensin oli tavis ja yhtäkkiä kaikki kuolaa. 😆 Mut ei voi olla hurmaantumatta miehestä, jolla on tollainen lauluääni. Ja ne silmät.. Ja kaikki muu
Vierailija kirjoitti:
Luulen myös näin. Ehkä vähän sama tapahtui Käärijän kanssa. Ensin oli tavis ja yhtäkkiä kaikki kuolaa. 😆 Mut ei voi olla hurmaantumatta miehestä, jolla on tollainen lauluääni. Ja ne silmät.. Ja kaikki muu
Voisi ottaa oppia Slimanelta falsetin käytöstä eikä vetää koko biisiä falsetilla.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea upea taito heittäytyä rooliin pilkettä silmäkulmassa sekä esitykseen täydellisesti sopiva itsevarmuus, sama koskee myös W95Mania.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako aikuinen ihminen ihan oikeasti lukea itsestään kirjoitettuja kuolaamisjuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskana, 3,7 miljoonaa kuuntelua Spotifyssä.
No Rules, 1,8 miljoonaa kuuntelua Spotifyssä.
Harmittaa että kisan huonoin biisi valittiin edustajaksi vain koska oli hassu ja esiintyjä hyppi kalsareissa lavalla. Mutta 3 kk päästä WM ei muista kuin 100 kiivainta fania ja Siipola on Hämäläinen keikkuvat edelleen listojen kärjessä.
Koittaakapa nyt Sara-fanit päästä tästä yli. 😁 Saralle on tulossa muuten Paskana-kiertue tässä, että voitte sinne mennä raivolaulamaan yhdessä Paskanaa kuten Sara asian instassa ilmaisi.
Toihan on vain toteamus. Miksi on niin vaikea päästä yli siitä että Paskana on se facto suositumpi biisi? No Rules on performanssi jota katsellaan, mutta eihän se kummoinen kappale ole. Voitti kisat, mutta emme saa koskaan tietää kuinka monesta ja kenen omistamista liittymistä äänet tulivat. Vrt. vuoden artistin yleisö Emma. Ei siinä mitään että Lauri Haav sai aktivoitua äänestäjiä, mutta kaveria itseäänkin hävetti filmin nähden hakea pysti, kun kaikki tiesivät että äänestys tulos ei vastaa yleistä mielipidettä.
Hei todellakin! Toi on ihan selkee, tämän pääsiäisen teema! Veikkaan että tulee johonkin uutisten loppukevennykseen farkkumunat sitten pääsiäisen nurkilla.