UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Kommentteja ulkkiksilta
Finland is the only one reason to watch Eurovision
Ok, guess I'm giving my vote to Finland for the second year in a row
Perfection. An epic piece of art.
Belgian musavideossa on vähän samaa kuin Slovenialla. Belgialla ehkä paremmin toteutettuna.
Taidanpa katsoa tuon UMK:n pisteenlaskun taas, se on niin mahtava. Juuri tuollaiset käänteet ovat yksi syy, miksi rakastan viisuja. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä näin sen Teemun ja Käärijän yhteiskuvan. Oli ehkä pari sekuntia windowsmiehen storyssa eilen aamulla. Mulla ilmoitukset päällä, niin ehdin nähdä. Kun yritin tykätä, tuli ilmoitus että sisältö poistettu tms. En tiedä miksi poisti, oli hyvä kuva 😊
Ehkä sinä kuvassa näkyi Kärtsän tyde 🤭
Henri siinä tarinat UMK-biisien takana -videolla kädet selän takana selittää, miten sanoi aluksi, että mä en sit laula tässä ja toteaa sitten: "Nyt mä oon täällä, matkalla Eurooppaan Ja sinnehän meidän ihana Henri todella lähtee! <3 😅
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa katsoa tuon UMK:n pisteenlaskun taas, se on niin mahtava. Juuri tuollaiset käänteet ovat yksi syy, miksi rakastan viisuja. :D
Just äsken mietin samaa, että katsonpa sen vielä tänään! :D
Vierailija kirjoitti:
Henri siinä tarinat UMK-biisien takana -videolla kädet selän takana selittää, miten sanoi aluksi, että mä en sit laula tässä ja toteaa sitten: "Nyt mä oon täällä, matkalla Eurooppaan Ja sinnehän meidän ihana Henri todella lähtee! <3 😅
Mäkin oon monesti miettinyt tota kohtaa, että Henrihän siinä tosiaan jo ennusti, että on matkalla Eurooppaan!
Vierailija kirjoitti:
Henri ja Win95man ovat yksi meidän kaikkien aikojen parhaista edustajista. Ihan sama miten heille käy viisuissa, koska jotain legendaarista tässä kaksikossa silti on. Niin viihdyttävää ja jotenkin omalaatuista.
Israel on lähteny putoamaan oddseissa, Suomi taas noussut pari pykälää.
Israelilaismedia Ynetin mukaan Euroopan yleisradioliitto EBU on vaatimassa muutoksia Israelin euroviisukappaleeseen.
Ynet perustaa tietonsa eurooppalaisiin lähteisiin. Israelin yleisradio Kan kommentoi Ynetille, ettei se ole valmis muuttamaan sanoituksia, vaikka se tarkoittaisi Israelin hylkäämistä Malmön euroviisukilpailusta.
Israelilaisartisti Eden Golanin October rain -kappale oli tarkoitus julkaista viime viikolla, mutta julkaisua on siirretty joillakin päivillä.
EBU vahvisti uutissivusto The Huffington Postille, että kappaleen sanoituksia tutkitaan parhaillaan. Prosessi on salainen, kunnes EBU ja kansallinen yleisradio ovat päässeet johonkin lopputulokseen.
Jos EBU katsoo sanoitukset liian poliittisiksi, kansallisella yleisradiolla on mahdollisuus vaihtaa kappaletta tai sanoituksia.
Kappaleen sanoitukset kertovat tiettävästi Hamasin lokakuun 7. päivän terrorihyökkäyksestä.
Tuon takia biisi on edelleen TBA euroviisu sivulla. Virallisesta näkökulmasta israelin laulajalla ei ole vielä biisiä.
"Israelilaisartisti Eden Golanin October rain -kappale oli tarkoitus julkaista viime viikolla, mutta julkaisua on siirretty joillakin päivillä."
Henrihän on tosiaan kuin Justin Timberlake, silloin kun hänellä oli noi vaaleat hiukset, kävin katsoon kuvia, kun niin monessa videossa mainittu
Vierailija kirjoitti:
Muistan tuon. Ajattelin että jotenkin ujo ihminen ja päättänyt että "minä en sitten laula". Hän on tuossa biisissä täysin oikea henkilö laulamaan/esiintymään. Niin se elämä kuljettaa :D
Mä en edes olisi innostunut No Rulesista tässä määrin ilman Henrin ylimaallisen ihanaa lauluääntä ja vastustamatonta karismaa 😘🥰😍
Jos siinä laulaisi joku vinkuva naislaulaja, varmaan inhoaisin koko biisiä 🤷
Rakastan Henriä!!! 😍😍😍
Sillä Henrillä on kylläkin vähän kimeä ääni. Ei oikeinvoimakas ääni.En sanoisi,että on mikään erityisen hyvä laulaja.
Onko suomen biisi suosittu? En silti usko sen pärjäävän.
Miksi tonne pyydetään ulkolaisia raateja edes kun suomalaiset äänestää ihan toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Israel on lähteny putoamaan oddseissa, Suomi taas noussut pari pykälää.
Suomen voittomahdollisuudet on edelleen 2 % luokkaa eikä se ole siitä muuttunut pitkiin aikoihin miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri ja Win95man ovat yksi meidän kaikkien aikojen parhaista edustajista. Ihan sama miten heille käy viisuissa, koska jotain legendaarista tässä kaksikossa silti on. Niin viihdyttävää ja jotenkin omalaatuista.
Tuota samaa on Portion Boys:ssa. Siksi ovat niin suosittuja aina vain. Henrillä ja Teemullakin tulee olemaan varmasti kysyntää keikoille.
Ysäridance on iloa ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta. Ja vielä kun lyriikka on kohillaan, artisteilla taito saada yhteys yleisöön niin kyllä tuollaisesta musiikista voimaantuu ja saa energiaa!! Sitä tarvitaan.
Toivottavasti ei. Tulee tehtyä impulsiivisia ostoksia kun jotain tarpeeksi haluaa, edes hetken.