UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Märkä löysä haiseva pieruinen kakkkaläjä
Sara ei tällä kertaa edusta Suomea vaikka selvästi niin toivoisit. Toivottavasti myös siistii sanoituksensa mahdollista seuraavaa yritystään varten vaikkei hänen fanejaan mitä ilmeisimmin haittaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivoin jo Emma gaalasta yhteiskuvaa Käärijästä ja Keisteristä, saisko pliis 🥹
Ihan kuin sellainen olisi jo jossain ollut, ehkä joltain löytyy siihen myös linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uus juttu!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/57e7e4d2-c87d-4a63-9e0c-fbf538…
Seura: Windows95man kertoo, millainen Euroviisushow on luvassa
Windows95man eli Teemu Keisteri kertoo Seura-lehden haastattelussa, että Käärijä on luvannut hänelle terapiatapaamisen.
"Juuri tuossa Käärijälle chattailin. Olen menossa hänen luokseen vähän niin kuin terapiaan. Meillä on samantyyppinen asenne, että ei ole mitään paineita. Rakastan semmoista vaaran tuntua ja sitä, että panokset kovenevat, hän kertoi Seuran haastattelussa."
No nyt on hyvä neuvonantaja Teemulla. Hyvä Käärijä!
Hienoa kun kirjoitit siitä haastattelusta, ei tarvinnut etsiä. Henri ja Teemu saa kyllä hyvää apua ja sitä aina tarvitaan matkalla kuuluiusuuteen.
Ulkomaille olisi hyvä laittaa biisis
Kristahan vaikuttaa Hollannissa & saattaisi olla kiinnostunut tekemään juttua Teemun puolisostakin, mikäli se häntä itseään vaan kiinnostaa? Muistelen Teemun jossain haastattelussa maininneen, että hänkin on taiteilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märkä löysä haiseva pieruinen kakkkaläjä
Sara ei tällä kertaa edusta Suomea vaikka selvästi niin toivoisit. Toivottavasti myös siistii sanoituksensa mahdollista seuraavaa yritystään varten vaikkei hänen fanejaan mitä ilmeisimmin haittaakaan.
Löysi kohderyhmänsä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uus juttu!
Windows95man eli Teemu Keisteri kertoo Seura-lehden haastattelussa, että Käärijä on luvannut hänelle terapiatapaamisen.
"Juuri tuossa Käärijälle chattailin. Olen menossa hänen luokseen vähän niin kuin terapiaan. Meillä on samantyyppinen asenne, että ei ole mitään paineita. Rakastan semmoista vaaran tuntua ja sitä, että panokset kovenevat, hän kertoi Seuran haastattelussa."
Hienoa kun kirjoitit siitä haastattelusta, ei tarvinnut etsiä. Henri ja Teemu saa kyllä hyvää apua ja sitä aina tarvitaan matkalla kuuluiusuut
Tekee muistaakseni keramiikkaa, heillä on yhteinen työhuone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin sellainen olisi jo jossain ollut, ehkä joltain löytyy siihen myös linkki?
Jodelissa joku väitti eilen aamulla ennen päätöksen tuloa että Teemu olisi sellaisen eilen aamulla julkaissut mutta poistanut saman tien. En tiedä oliko totta, kun Jodelissa oli alkuviikosta hitokseen trolleja ja tämäkin sellaiseksi leimattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keisterin instassa on yksi, mutta se on viime maaliskuulta.
https://www.instagram.com/p/CppAvdCsE2V/?igsh=b2x2MDc3bXR6Zjkx
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa joku väitti eilen aamulla ennen päätöksen tuloa että Teemu olisi sellaisen eilen aamulla julkaissut mutta poistanut saman tien. En tiedä oliko totta, kun Jodelissa oli alkuviikosta hitokseen trolleja ja tämäkin sellaiseksi leimattiin.
En usko että oli totta, siellä oli just ton kaltaisia trolleja useampi, esim oli myös et joku media ois julkaissut tiktok-videon missä Teemu kertoo lähtevänsä euroviisuihin mut poistanut sen heti.
Nämä Sara-fanit on itse niin "paskana", niin sen takia heitä harmittaa, kun heillä olisi ollut helpompaa samaistua hänen biisiinsä ennemmin kuin tähän voittajaan. Niin kuin yksi reagoijakin kommentoi, että jos No rulesista ei tykkää, niin ei vaan osaa pitää hauskaa. Oon todella pahoillani heidän puolestaan. Käy sääliksi. Heillä varmasti todella raskas ja tylsäkin elämä etenkin, kun vaivautuvat tulemaan tähän ketjuunkin. On se vaan mukavaa olla onnellinen ja taidankin mennä taas kuuntelemaan Windows95mania ISOLLA hymyllä.
Mun kaveri kertoi nähneensä tuon yhteiskuvan, mutta leimattiin kuulemma trolliksi Jodelissa, kun se poistui Kärtsän stooreista. En tiedä, mikä syy hänellä olisi valehdella. Ehkä se nähdään vielä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että oli totta, siellä oli just ton kaltaisia trolleja useampi, esim oli myös et joku media ois julkaissut tiktok-videon missä Teemu kertoo lähtevänsä euroviisuihin mut poistanut sen heti.
Itse myös päivitin instaa eilen tiuhaan tahtiin enkä nähnyt mitään häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siellä oli ihan uskomaton meno maanantaina ja eilen (aamulla ennen päätöksen tuloa). Tyyliin joka toinen viesti oli trolli et päätös ois jo tullut. Hauskaa oli se, Että kun se oikeesti tuli niin ensimmäiseen asiasta kertovaan jodlaukseen tuli kommentti että "Joopa joo" kun ei uskottu enää kun oli niin paljon trollattu:D
Vierailija kirjoitti:
Hauska huomata miten moni australialainen on sanonut, että Suomen esitykset saavat aina piristymään, kun pitää herätä katsomaan Euroviisuja viideltä aamulla!
Jee, Australiahan on Suomen kanssa samassa semissä, ehkä sieltä voidaan saada paljon puhelinääniä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri kertoi nähneensä tuon yhteiskuvan, mutta leimattiin kuulemma trolliksi Jodelissa, kun se poistui Kärtsän stooreista. En tiedä, mikä syy hänellä olisi valehdella. Ehkä se nähdään vielä jossain.
Ehkä se oli sitten se vanhankuva. En usko että Kääriä poistaisi kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uus juttu!
Toi on kyllä oikeesti ihan mahtava juttu, että Käärijä on vähän sparraamassa, toivottavasti myös Henri mukana. Varmasti voi antaa kullanarvoisia vinkkejä viisupyörityksestä selviytymiseen. Ihana Käärijä!
Oliko teistä tuo windowsmanin UMK esitys liian sininen? Laulajilla, tanssijoilla kaikilla siniset vaatteet?? Missä stylisti!
Toi Seuran juttu oli kyllä kiva. Mielenkiintoisia vastauksia, esim:
Jotkut tuntuvat ajattelevan, että esityksesi ja Windows95man on vitsi. Onko se?
Ei ole. Tämä on mun taideteos. Tämä on se, mitä Teemu Keisteri on. Tätä teen työkseni, ja olen siellä ihan omana itsenäni. Olen lapsesta asti tykännyt esiintyä ja saada ihmiset iloisiksi. Kaikki tanssiliikkeetkin on sellaisia, jotka syntyvät minulta luonnostaan, kun mulla ei ole maailman paras motoriikka ja olen vähän kömpelö.
Koulun liikuntatunneilla sain aina vähän naurua. Olen aina jotenkin oudosti tykännyt siitä, että minulle nauretaan. Tykkään siitä, että pystyn levittämään iloa muille.