UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyl et Teemu on yhtä kuin win95man ja on just sellainen oikeastikin. Käärijä taas laitto selkeän eron Käärijä/Jere välille.
No mun mielestä nämäkin kyllä sekoittuivat keskenään eikä itsekään aina ottanut selvää, puhuuko tässä nyt Käärijä tai Jere. Jerekin on muistaakseni sanonut, että Käärijä on yksi osa Jereä.
Totta. Vaikea se onkin jotain roolia vetää. Ehkä Jere koitti sillä jotenkin varjella sitä yksityiselämää.
Ja joo, minä en myöskään pidä Liettuan biisistä. En tosin oikein ole löytänyt vielä sellaista biisiä josta tykkään.
Nyt onkin sitten poikkeuksellisen rumia Suomipoikia jotka tulevat nolaamaan maamme jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka ei tajua yhtään tuota Liettuan hehkutusta? enkä välitä niin Ukrainan biisistäkään, mutta ymmärrän kyllä sen kohdalla, miksi muut pitävät. On kyllä ironista, että ikkunamiestä väitetään muistuttavan liikaa 2000-luvun euroviisuja, vaikka Ukraina kuulostaa paljon vähemmän päivitetyltä. Tai siis Ukrainan kappale voisi ihan hyvin olla vuodelta 2003.
Et ole ainoa, joka ei ymmärrä Liettuan hehkutusta, mutta Ukrainan biisistä olen kanssasi eri mieltä. Se on erittäin hyvin tehty harmoninen yhdistelmä popbiittiä, etnoa ja räppiä. Ei tuollaisia kuultu 2000-luvulla. Itselleni Teresa ja Maria on edelleenkin ehdoton ykkönen ja epäilen, että ykkösenä tulee pysymään loppuun asti
Onhan nekin paljolti samanlaisia.