UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Noniin, mä kävin sitten ostamassa UFFilta farkkupaidan! :D Tästä se lähtee... Farkkuisaa kevättä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollapa kärpäsenä katossa kun Käärijä terapoi win95miestä.
Toivottavasti laittavat jotain someen.Toivottavasti ottavat myös Henrin mukaan.
Ei pitäis koko ajan olla Henristä huolissaan, mutta se lähti siitä että on pakotettuna mukaan. Teemu puhuu esityksestä "minun taiteena", ei ole selkeästi tottunut jakamaan lavaa kenenkään kanssa tätä ennen. Vähän lisää kredittiä Henkalle olis kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäis koko ajan olla Henristä huolissaan, mutta se lähti siitä että on pakotettuna mukaan. Teemu puhuu esityksestä "minun taiteena", ei ole selkeästi tottunut jakamaan lavaa kenenkään kanssa tätä ennen. Vähän lisää kredittiä Henkalle olis kohtuullista.
Samaa mieltä. Tosin voi olla että ovat sopineet toimivansa noin? Usein silti pistää silmään että Teemu dominoi esim. haastatteluissa tai niissä UMK:n klipeissä, ja ottaa haltuun välillä myös Henrille esitetyt kysymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ovat yhdessä sopineet, että Henri saa halutessaan jäädä mahdollisimman vähälle huomiolle esityksen ulkopuolella?
Toisaalta Henri ei oikein edes vaikuta siltä, että hinkuisi lisää huomiota ja krediittejä itselleen. Mun mielestä kyllä ansaitsisi sen, mutta ehkä hän on itse myös halunnut pitäytyä hieman taka-alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toteutus voi olla pitkälti Teemun ideoima, mutta kyllä iso osa esitystä on myös Henrin upeat vokaalit. 💙
Vierailija kirjoitti:
Noniin, mä kävin sitten ostamassa UFFilta farkkupaidan! :D Tästä se lähtee... Farkkuisaa kevättä kaikille!
Oot muutenkin nyt muodin pinnassa, niin se kevät menee muotitaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ovat yhdessä sopineet, että Henri saa halutessaan jäädä mahdollisimman vähälle huomiolle esityksen ulkopuolella?
Tuskin se kuitenkaan haluaa, ettei oteta huomioon et sekin mukana esityksessä 😅
Vierailija kirjoitti:
Oliko teistä tuo windowsmanin UMK esitys liian sininen? Laulajilla, tanssijoilla kaikilla siniset vaatteet?? Missä stylisti!
Esitystä ensimmäistä kertaa katsellessani ajattelin kyllä ehkä vähän jotain samansuuntaista.
Vierailija kirjoitti:
Toi Seuran juttu oli kyllä kiva. Mielenkiintoisia vastauksia, esim:
Jotkut tuntuvat ajattelevan, että esityksesi ja Windows95man on vitsi. Onko se?
Ei ole. Tämä on mun taideteos. Tämä on se, mitä Teemu Keisteri on. Tätä teen työkseni, ja olen siellä ihan omana itsenäni. Olen lapsesta asti tykännyt esiintyä ja saada ihmiset iloisiksi. Kaikki tanssiliikkeetkin on sellaisia, jotka syntyvät minulta luonnostaan, kun mulla ei ole maailman paras motoriikka ja olen vähän kömpelö.
Koulun liikuntatunneilla sain aina vähän naurua. Olen aina jotenkin oudosti tykännyt siitä, että minulle nauretaan. Tykkään siitä, että pystyn levittämään iloa muille.
Kiinnostava ajatus Teemulta. Oisko lisää kiinnostaa todella, Olen Kodin Kuvalehden jutun lukenut, hyvin hänen elämänsä sujuu, vaikka vähän on kaoottista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se kuitenkaan haluaa, ettei oteta huomioon et sekin mukana esityksessä 😅
Jää nähtäväksi kuinka paljon osallistuu ja suotakoon hänelle sekin, jos haluaa osallistua vain niihin pakollisiin eli harjoituksiin ja esityksiin.
Henri vaikuttaa kans vähän semmoiselta, ettei hän mielellään oikein ota itse tilaa ellei sitä hänelle selvästi anneta. Eikä vaikuta olevan kovin huomion perään. Toki voin olla väärässä, mutta semmoisen kuvan oon saanut haastiksista.
Mä haluan Henrin kanssa tuonne lakanoihin 🥵🥵🥵
Olenko ainoa joka ei tajua yhtään tuota Liettuan hehkutusta? enkä välitä niin Ukrainan biisistäkään, mutta ymmärrän kyllä sen kohdalla, miksi muut pitävät. On kyllä ironista, että ikkunamiestä väitetään muistuttavan liikaa 2000-luvun euroviisuja, vaikka Ukraina kuulostaa paljon vähemmän päivitetyltä. Tai siis Ukrainan kappale voisi ihan hyvin olla vuodelta 2003.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toteutus voi olla pitkälti Teemun ideoima, mutta kyllä iso osa esitystä on myös Henrin upeat vokaalit. 💙
Hyvä olisi jos yhdessä toisivat biisiä julkisuuteen, varsinkin ulkomaille.
Teemu on levottomampi ja Henri myötäilee kuitenkin.
Kuten miellä perheessä minä puhun ja vastaan omiin kysymyksiin ennen kuin mies ehtii saada ajatusta kokoon. tässä on tietysti järkrvistä vastauksista myös kyse, minulla menee toisinaan ihan kohdalleen omat puheeni, mutta miehellä menee puheet aina kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se kuitenkaan haluaa, ettei oteta huomioon et sekin mukana
Ei tartte olla mukana monessakaan, jos ei siltä tunnu. Mutta lähinnä puhun siitä, että Teemu voisi Henrin ottaa puheissaan ihan vähän enemmän huomioon. Eikä kyllä sekään lämmitä, jos jossain kiitellään tyyliin "onnea Teemu euroviisuihin pääsystä". Ja ei Henrin pitäisi suostua ettei nimeäkään tule mihinkään, pystyykö edes vaikuttamaan asiaan (kun tää on Keisterin taidetta)? 😏
Jännä kyl et Teemu on yhtä kuin win95man ja on just sellainen oikeastikin. Käärijä taas laitto selkeän eron Käärijä/Jere välille.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyl et Teemu on yhtä kuin win95man ja on just sellainen oikeastikin. Käärijä taas laitto selkeän eron Käärijä/Jere välille.
No mun mielestä nämäkin kyllä sekoittuivat keskenään eikä itsekään aina ottanut selvää, puhuuko tässä nyt Käärijä tai Jere. Jerekin on muistaakseni sanonut, että Käärijä on yksi osa Jereä.
Se oli se koko pointti, että kaikki on vaan farkkua, eli silleen vedetty överiksi se teema. Teemu itse kertoi useammassakin haastattelussa, että hän halusi nimenomaan pelkkää farkkua. Ei siis ollut Ylen stylistin linjaus. On parempi että on joku tosi selkeä teema, kun esityksessä muutoin vähän kaoottisuutta.