UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tästä ollut jo täällä jotain, en jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi, mutta mä kuuntelin nyt vasta YleX aamun haastiksen viime viikon maanantailta, ja tässähän kundit on ihan täysillä lähdössä viisuihin, ei mitään epäröintiä:
https://areena.yle.fi/podcastit/1-68096547
Jos oisin tuon kuunnellut viime viikolla, en ois varmaan niin paljon jännittänyt päätöstä. Mutta tosta kyllä tulee fiilis, että maanantain ja tiistain välissä tapahtui jotain, kun yhtäkkiä tiistaina nousi se epäröinti. Veikkaisin että tossa välissä tuli sitten jotain uhkausta tai muuta rajumpaa viestiä, joka säikäytti. Toki tällä nyt ei enää ole niin väliä, mutta tuo haastis oli mielenkiintoinen näin jälkeenpäin.
Tämä viesti vähän hukkui kun just alkoi se spämmäys, mutta jos joku ei vielä oo kuunnellut tuota, niin kantsii kuunnella. Loppupuolella Henrikin äänes
Voi meidän herkkää Henriä. Oli jännittänyt niin paljon, että poistui jotenkin kehostaan jury showssa ja katseli itseään vähän kuin ulkopuolelta. Sitten totesi et ehkä hyvä et se tapahtui siinä eikä itse finaaliesityksessä, joka palkittiin sitten loistavilla teleäänillä.<3
Mä olen nyt nauranut noille reaktiovideoille :D Todella moni nauraa ihan hillittömästi Windowsmanin livelle
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt nauranut noille reaktiovideoille :D Todella moni nauraa ihan hillittömästi Windowsmanin livelle
Ei kai siinä oikein muutakaan voi tehdä kuin nauraa? Naurettava esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tästä ollut jo täällä jotain, en jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi, mutta mä kuuntelin nyt vasta YleX aamun haastiksen viime viikon maanantailta, ja tässähän kundit on ihan täysillä lähdössä viisuihin, ei mitään epäröintiä:
https://areena.yle.fi/podcastit/1-68096547
Jos oisin tuon kuunnellut viime viikolla, en ois varmaan niin paljon jännittänyt päätöstä. Mutta tosta kyllä tulee fiilis, että maanantain ja tiistain välissä tapahtui jotain, kun yhtäkkiä tiistaina nousi se epäröinti. Veikkaisin että tossa välissä tuli sitten jotain uhkausta tai muuta rajumpaa viestiä, joka säikäytti. Toki tällä nyt ei enää ole niin väliä, mutta tuo haastis oli mielenkiintoinen näin jälkeenpäin.
Voi meidän herkkää Henriä. Oli jännittänyt niin paljon, että poistui jotenkin kehostaan jury showssa ja katseli itseään vähän kuin ulkopuolelta. Sitten totesi et ehkä hyvä et se tapahtui siinä eikä itse finaaliesityksessä, joka palkittiin sitten loistavilla teleäänillä.<3
Hyvin veti jännityksestä huolimatta! Ei se edes näkynyt päälle päin ainakaan siinä finaalivedossa.
Te ette sano mitä teen. Kirjoitan tänne euroviisuista jos haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiottekos hankkia ns. fanikamaa, Windows-paitoja, farkkushortseja tai muuta farkkua?
Mä pukeuduin ysäriteemaan UMK-iltana. Fanipaita on kans jo. Farkkushortsit ajattelin hankkia keväämmällä, sopii hyvin tuon paidan kanssa. 😁
Mäkin kyllä googlettelin jo Windows-paitaa. Ja UFF:n tasarahapäivillä kattelin farkkupaitoja. Se farkkuteema aiheutti mulle sellaisen mielihalun, että haluaisin pukeutua kokofarkkuun ihan tässä normiarkenakin, ei vain viisumielessä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiottekos hankkia ns. fanikamaa, Windows-paitoja, farkkushortseja tai muuta farkkua?
Mä pukeuduin ysäriteemaan UMK-iltana. Fanipaita on kans jo. Farkkushortsit ajattelin hankkia keväämmällä, sopii hyvin tuon paidan kanssa. 😁
Ysäriteemaan olisi kiva pukeutua euroviisuiltanakin. Windows-paitakin olisi hauska :D
Täällä puhutaan UMKsta ei Euroviisuista eikä euroviisuillasta.
Et sinä sitä määrää. No rules!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran muistutus että Uuden Musiikin kilpailu on päättynyt ja keskutelu jatkuu nyt https://www.vauva.fi/keskustelu/5434868/euroviisut-2024-official
Kävin katsomassa ja tää on kivempi ketju
Joo vaikuttaa tosi kivalta. Muutama negatiivinen tyyppi änkyröimässä ja soittamassa suutaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Te ette sano mitä teen. Kirjoitan tänne euroviisuista jos haluan
Keskitytään windowsmaniin niin silloin spämmi lakkaa toivon mukaan
Euroviisuketju näyttää paljon paremmalta. Kaikki sinne nyt ja sassiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran muistutus että Uuden Musiikin kilpailu on päättynyt ja keskutelu jatkuu nyt https://www.vauva.fi/keskustelu/5434868/euroviisut-2024-official
Joo vaikuttaa tosi kivalta. Muutama negatiivinen tyyppi änkyröimässä ja soittamassa suutaan. :D
Miksi ihmeessä sitten olet täällä? :D
Muistutan että Uuden Musiikin Kilpailu on päättynyt, joten luonnollisesti tämä ketju on loppuunkäsitelty. Keskustelu jatkossa löytyy https://www.vauva.fi/keskustelu/5434868/euroviisut-2024-official
Tuo spämmijä on varmaan joku hiihtolommalla oleva jonne. Ei kai kukaan aikuinen mitään kakkaa ja pierua täällä spämmi?
Ei alennuta spämmerin pyyntöhiin. Ollaanko me sen ämmiä? Ei olla.
Ei oo vtu todellista enää... Millasia retardeja täällä oikein on spämmäämässä. Mennään sitten mukaan leikkiin, siirryn spämmäämään viisuketjuun, kun kerta kutsuttiin. Asiajutut edelleen tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Tuo spämmijä on varmaan joku hiihtolommalla oleva jonne. Ei kai kukaan aikuinen mitään kakkaa ja pierua täällä spämmi?
Mistä tiedät että sama heppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten olet täällä? :D
Kävin katsomassa. Älä huoli. Ei tätä negatiivisuutta jaksa. So long suckers. Jatkakaa änkyröintiänne.