Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
16401/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: kakka pieru

Onko Veetillä hiihtoloma?

Vierailija
16402/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tästä ollut jo täällä jotain, en jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi, mutta mä kuuntelin nyt vasta YleX aamun haastiksen viime viikon maanantailta, ja tässähän kundit on ihan täysillä lähdössä viisuihin, ei mitään epäröintiä:

https://areena.yle.fi/podcastit/1-68096547

Jos oisin tuon kuunnellut viime viikolla, en ois varmaan niin paljon jännittänyt päätöstä. Mutta tosta kyllä tulee fiilis, että maanantain ja tiistain välissä tapahtui jotain, kun yhtäkkiä tiistaina nousi se epäröinti. Veikkaisin että tossa välissä tuli sitten jotain uhkausta tai muuta rajumpaa viestiä, joka säikäytti. Toki tällä nyt ei enää ole niin väliä, mutta tuo haastis oli mielenkiintoinen näin jälkeenpäin.

Tämä viesti vähän hukkui kun just alkoi se spämmäys, mutta jos joku ei vielä oo kuunnellut tuota, niin kantsii kuunnella. Loppupuolella Henrikin äänes

Voi meidän herkkää Henriä. Oli jännittänyt niin paljon, että poistui jotenkin kehostaan jury showssa ja katseli itseään vähän kuin ulkopuolelta. Sitten totesi et ehkä hyvä et se tapahtui siinä eikä itse finaaliesityksessä, joka palkittiin sitten loistavilla teleäänillä.<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16403/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt nauranut noille reaktiovideoille :D Todella moni nauraa ihan hillittömästi Windowsmanin livelle

Vierailija
16404/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt nauranut noille reaktiovideoille :D Todella moni nauraa ihan hillittömästi Windowsmanin livelle

Ei kai siinä oikein muutakaan voi tehdä kuin nauraa? Naurettava esitys.

Vierailija
16405/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tästä ollut jo täällä jotain, en jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi, mutta mä kuuntelin nyt vasta YleX aamun haastiksen viime viikon maanantailta, ja tässähän kundit on ihan täysillä lähdössä viisuihin, ei mitään epäröintiä:

https://areena.yle.fi/podcastit/1-68096547

Jos oisin tuon kuunnellut viime viikolla, en ois varmaan niin paljon jännittänyt päätöstä. Mutta tosta kyllä tulee fiilis, että maanantain ja tiistain välissä tapahtui jotain, kun yhtäkkiä tiistaina nousi se epäröinti. Veikkaisin että tossa välissä tuli sitten jotain uhkausta tai muuta rajumpaa viestiä, joka säikäytti. Toki tällä nyt ei enää ole niin väliä, mutta tuo haastis oli mielenkiintoinen näin jälkeenpäin.

Voi meidän herkkää Henriä. Oli jännittänyt niin paljon, että poistui jotenkin kehostaan jury showssa ja katseli itseään vähän kuin ulkopuolelta. Sitten totesi et ehkä hyvä et se tapahtui siinä eikä itse finaaliesityksessä, joka palkittiin sitten loistavilla teleäänillä.<3

Hyvin veti jännityksestä huolimatta! Ei se edes näkynyt päälle päin ainakaan siinä finaalivedossa.

Vierailija
16406/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette sano mitä teen. Kirjoitan tänne euroviisuista jos haluan

Vierailija
16407/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiottekos hankkia ns. fanikamaa, Windows-paitoja, farkkushortseja tai muuta farkkua?

Mä pukeuduin ysäriteemaan UMK-iltana. Fanipaita on kans jo. Farkkushortsit ajattelin hankkia keväämmällä, sopii hyvin tuon paidan kanssa. 😁

Mäkin kyllä googlettelin jo Windows-paitaa. Ja UFF:n tasarahapäivillä kattelin farkkupaitoja. Se farkkuteema aiheutti mulle sellaisen mielihalun, että haluaisin pukeutua kokofarkkuun ihan tässä normiarkenakin, ei vain viisumielessä :D

Vierailija
16408/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiottekos hankkia ns. fanikamaa, Windows-paitoja, farkkushortseja tai muuta farkkua?

Mä pukeuduin ysäriteemaan UMK-iltana. Fanipaita on kans jo. Farkkushortsit ajattelin hankkia keväämmällä, sopii hyvin tuon paidan kanssa. 😁

Ysäriteemaan olisi kiva pukeutua euroviisuiltanakin. Windows-paitakin olisi hauska :D

Täällä puhutaan UMKsta ei Euroviisuista eikä euroviisuillasta.

Et sinä sitä määrää. No rules!

Vierailija
16409/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakka pieru

Vierailija
16410/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran muistutus että Uuden Musiikin kilpailu on päättynyt ja keskutelu jatkuu nyt https://www.vauva.fi/keskustelu/5434868/euroviisut-2024-official

Kävin katsomassa ja tää on kivempi ketju

Joo vaikuttaa tosi kivalta. Muutama negatiivinen tyyppi änkyröimässä ja soittamassa suutaan. :D

Vierailija
16411/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette sano mitä teen. Kirjoitan tänne euroviisuista jos haluan

Keskitytään windowsmaniin niin silloin spämmi lakkaa toivon mukaan

Vierailija
16412/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuketju näyttää paljon paremmalta. Kaikki sinne nyt ja sassiin.

Vierailija
16413/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran muistutus että Uuden Musiikin kilpailu on päättynyt ja keskutelu jatkuu nyt https://www.vauva.fi/keskustelu/5434868/euroviisut-2024-official

Joo vaikuttaa tosi kivalta. Muutama negatiivinen tyyppi änkyröimässä ja soittamassa suutaan. :D

Miksi ihmeessä sitten olet täällä? :D

Vierailija
16414/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakka pieru

Vierailija
16415/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan että Uuden Musiikin Kilpailu on päättynyt, joten luonnollisesti tämä ketju on loppuunkäsitelty. Keskustelu jatkossa löytyy https://www.vauva.fi/keskustelu/5434868/euroviisut-2024-official

Vierailija
16416/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo spämmijä on varmaan joku hiihtolommalla oleva jonne. Ei kai kukaan aikuinen mitään kakkaa ja pierua täällä spämmi?

Vierailija
16417/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alennuta spämmerin pyyntöhiin. Ollaanko me sen ämmiä? Ei olla.

Vierailija
16418/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vtu todellista enää... Millasia retardeja täällä oikein on spämmäämässä. Mennään sitten mukaan leikkiin, siirryn spämmäämään viisuketjuun, kun kerta kutsuttiin. Asiajutut edelleen tähän ketjuun.

Vierailija
16419/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo spämmijä on varmaan joku hiihtolommalla oleva jonne. Ei kai kukaan aikuinen mitään kakkaa ja pierua täällä spämmi?

Mistä tiedät että sama heppu?

Vierailija
16420/20622 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitten olet täällä? :D

Kävin katsomassa. Älä huoli. Ei tätä negatiivisuutta jaksa. So long suckers. Jatkakaa änkyröintiänne.

Ketju on lukittu.