UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Tein hänestä ilmoituksen.
Minä myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti sitten muistutuksista t. Toisesta ketjusta
Pitäkää tunkkinne. Oon kirjoittanut tähän ketjuun paljon, mutta en halua tollasten pakottajien kanssa samaan ketjuun, joten nyt varmaan on hyvä hetki vieroittua tästä koko touhusta. Kiitos vaan.
Pakottajat ei pysty minua määräilemaan, minne mitäkin kirjoitan.
Annan pakottajille mukavasti ajankulua, kun olen No Rules! tyyppi.
Kaikkien kannalta olisi mukavampaa, jos keskustelu tosiaan siirtyisi tuonne Euroviisuketjuun. UMKhan on ohi. Toki aina pitää löytyä näitä, jotka näkevät kaikessa pelkästään negatiivista.
Eri
Te, joita tämän ketjun jutut häiritsee olette vapaita siirtymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää tunkkinne. Oon kirjoittanut tähän ketjuun paljon, mutta en halua tollasten pakottajien kanssa samaan ketjuun, joten nyt varmaan on hyvä hetki vieroittua tästä koko touhusta. Kiitos vaan.
Kaikkien kannalta olisi mukavampaa, jos keskustelu tosiaan siirtyisi tuonne Euroviisuketjuun. UMKhan on ohi. Toki aina pitää löytyä näitä, jotka näkevät kaikessa pelkästään negatiivista.
Eri
Sen keskustelun olisi voinut antaa siirtyä sinne myös ihan orgaanisesti omaan tahtiin ilman pakotusta, olisi varmaan vähitellen siirtynytkin, mutta esim mä en nyt periaatteestakaan sinne mene. Ja jos keskustelu hyytyy täällä niin eipä se mitään, siirryn elämässä eteenpäin, ja jatkan fiilistelyä itsekseni. Ei kiinnosta keskustella tollasten pakottajien kanssa samassa ketjussa, ei voi mitään.
Juu älkää enää huomioiko ja kommentoiko ton spämmerin viestejä, ilmoittakaa ne vaan kaikki niin ne lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää palstahäiriköijän kehoitukset omaan arvoonsa. Saa jatkaa valitsemallaan tiellä.
Me jatketaan keskustelua niinkuin häntä ei olisikaan.
Jep. Tuskin hän loputtamasti jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Tein hänestä ilmoituksen.
Samoin.
No rules! Ei täällä kukaan voi minään palstapoliisina toimia muita määräilemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Sen keskustelun olisi voinut antaa siirtyä sinne myös ihan orgaanisesti omaan
Parempi onkin, että noin negatiiviset tyypit pysyvät poissa Euroviisuketjusta.
No rules! Turha tulla tänne määräilemään missä ketjussa muut saavat olla.
Aiottekos hankkia ns. fanikamaa, Windows-paitoja, farkkushortseja tai muuta farkkua?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tästä ollut jo täällä jotain, en jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi, mutta mä kuuntelin nyt vasta YleX aamun haastiksen viime viikon maanantailta, ja tässähän kundit on ihan täysillä lähdössä viisuihin, ei mitään epäröintiä:
https://areena.yle.fi/podcastit/1-68096547
Jos oisin tuon kuunnellut viime viikolla, en ois varmaan niin paljon jännittänyt päätöstä. Mutta tosta kyllä tulee fiilis, että maanantain ja tiistain välissä tapahtui jotain, kun yhtäkkiä tiistaina nousi se epäröinti. Veikkaisin että tossa välissä tuli sitten jotain uhkausta tai muuta rajumpaa viestiä, joka säikäytti. Toki tällä nyt ei enää ole niin väliä, mutta tuo haastis oli mielenkiintoinen näin jälkeenpäin.
Tämä viesti vähän hukkui kun just alkoi se spämmäys, mutta jos joku ei vielä oo kuunnellut tuota, niin kantsii kuunnella. Loppupuolella Henrikin äänessä, kertoo mm. siitä jury showsta, mitä koki siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto että Henri on upea ja kuuma. Voisin katsella ja kuunnella 24/7.
Samaa mieltä! 🥵🥵🥵 Ihan täydellinen kaikin tavoin 🥰😘🥰
Voisko tää ketju olla sitten se kuumisteluketju? Jos kuumistelua ei haluta viisuketjuun, oisko tää hyvä kompromissi? Voisi täällä olla ihan vapaasti myös muutakin kuumistelun lisäksi. Tai tää ois sellainen No rules -ketju, että täällä ei rajoiteta aiheita eikä pakoteta ketään mihinkään. Toisin kuin viisupakotusketjussa.
Kyllä! Tosin ton spämmäilyn vuoksi saatan heittää muutaman läähätyksen tuonne toiseenkin ketjuun! Kun kerran niin kovasti meitä sinne toivotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää palstahäiriköijän kehoitukset omaan arvoonsa. Saa jatkaa valitsemallaan tiellä.
Me jatketaan keskustelua niinkuin häntä ei olisikaan.
Jep. Tuskin hän loputtamasti jaksaa.
Katotaanko
see if I care, see me slay!
Vierailija kirjoitti:
Aiottekos hankkia ns. fanikamaa, Windows-paitoja, farkkushortseja tai muuta farkkua?
Mä pukeuduin ysäriteemaan UMK-iltana. Fanipaita on kans jo. Farkkushortsit ajattelin hankkia keväämmällä, sopii hyvin tuon paidan kanssa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pukeuduin ysäriteemaan UMK-iltana. Fanipaita on kans jo. Farkkushortsit ajattelin hankkia keväämmällä, sopii hyvin tuon paidan kanssa. 😁
Ysäriteemaan olisi kiva pukeutua euroviisuiltanakin. Windows-paitakin olisi hauska :D
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä vaikka ärsyttävä tuo trolli on. Euroviisuketju on parempi.
No mikä teitä estää menemästä sinne?
Kävin katsomassa ja tää on kivempi ketju