UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Miten noin hitaasti päätöksiä tekevät ihmiset pärjäävät muuten? Mahtaa olla vaikeaa.
Samaa olen miettinyt. Miten voi olla näin vaikeaa, ei vaan jaksa ymmärtää. Varmaan jotenkin vanuttamalla tyypit valuivat koko umk-karsinnankin läpi, vähän silleen barpapa-tavalla venymällä ja pullistumalla aidan ali ja koko ajan silleen, että ei me mukana tässä olla vaikka nyt tässä ollaankin. Miten ne toimii, kun maito loppuu kaapista ja pitää päättää lähteäkö kauppaan? Kyllä hermot menee, ruohokin kasvaa nopeammin kuin mitä näitä päätöksiä saadaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
"Pysähtyvät studiossa matkalla Euroviisuihin". Miten tuon voi tulkita niin, että menevät selittelemään poisjääntiään?
Ei mitenkään. Toivottavasti pitää myös kutinsa
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilta on kadonnut viimeisetkin järjen rippeet jos tällaista asiaa käsitellään lehtien pääkirjoituksia myöten 😂 Kohta kysytään kai hallituksen ja presidentinkin kantaa. Siis että kuka lähtee edustamaan euroviisuihin?!?
Tässä maassa on nykyään niin paljon kurjuutta ja köyhyyttä, että ihmiset kaipaa vähän iloa. Euroviisut tuo iloa. Köyhällä ei ole varaa maksullisiin huvituksiin. Älkää viekö meidän ilmaista ilon aihetta, kiitos.
Lopulta Keisterilläkin instassa mainos tulevasta puoli seiskasta!
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä, nytkö ne taas pitkitti päätöksentekoa? Voisko ne nyt vaan kakaista ulos lähtevätkö vaiko eivät. Haluan jo fiilistelemään Euroviisutaivalta.
Miten niin pitkitti? Ei missään ole luvattu tälle päivälle päätöstä
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä, nytkö ne taas pitkitti päätöksentekoa? Voisko ne nyt vaan kakaista ulos lähtevätkö vaiko eivät. Haluan jo fiilistelemään Euroviisutaivalta.
Olin näin 👌 lähellä hakeako pieni skumppapullo. Tätä pitkitetään nyt jonkun parjantain tv-viihteen kustannuksella.
Juu tuo Puoli Seiska enteilee hyvää, mutta virallinen vahvistus nyt tarvitaan. Se on meidän äänestäjien, toisten artistien ja hakijoiden ja Ylen työntekijöiden kunnioittamista.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut on Yleisradioyhtiöiden, tarkemmin EBUun kuuluvien sellaisten kisa, joten UMKn äänestäjät ovat sivuroolissa. YLE voi kyllä halutessaan lähettää kenet vaan, jonka musiikkia ei ole julkaistu kuin UMK finalistina, TAI sen jälkeen. Voisivat siis tuon Pilivin viisuihin lähettää, jos kisan voittaja kunniasta kieltäytyy. Olisipa aika historiallinen käänne. Uskon että Pilvi menestyisi jopa ikkunamiestä paremmin. Onks kiinnostava tilanne.
Pilvin tosin pitää laulaa siellä livenä. Meillä ei ole oikein tietoa hänen livelaulutaidoistaan ja sen pitää sujua tuossa biisissä.
Voisin tuoda ison soppakattilan liikekeskuksen eteen ja tarjota odottelijoille kunnon keiton.
Olisi siinä yhteisesti odottelua ja värjöttelyä, mutta kyllä keitto lämmittäisi.
Olen tehnyt keiton jo valmiiksi.
Minusta on tärkeää myös nämä huoltotoimet, ettei porukka kyllästy ja näänny odottelemaan.
Lämmintä keittoa riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tuoda ison soppakattilan liikekeskuksen eteen ja tarjota odottelijoille kunnon keiton.
Olisi siinä yhteisesti odottelua ja värjöttelyä, mutta kyllä keitto lämmittäisi.
Kiva 😄
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä nyt tarkoittaa onko se kellonaika vai se lehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä nyt tarkoittaa onko se kellonaika vai se lehti.
Se on Ylen tv-ohjelma. Nimeltään "Puoli seitsemän".
Vierailija kirjoitti:
Häärijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan nyt edes sen verran relata, että viimeistään perjantaina tiedetään asiasta.
Terkuin Yle
Siis perjantaina ? Nyt on vasta maanantai. Kiesus, jos eivät lähdekään niin heidän takiaan mahdolliselta seuraavalta lähtijältä pöllitään aika paljon harjoitusaikaa jos lasketaan UMK:sta asti.
Huomasitteko wiwibloggsin instastoorissa eilen no rules-aiheisen julkaisun/meemin?
Tyyliin euroviisufanit tanssimassa nyt no rulesin tahtiin, vaikka ensin vihasivat sitä 🥳
Minä UMK ehdokkaiden julkaistuttua:
Mikä tyyppi tuo on, kauheat housut, herrajesta! (ääneen naurua)
Minä UMK finaalia katsoessa:
Täähän menee jalan alle.. Hitto onko sillä housuja? Onpa hyvä lauluääni! Tähtisadehousut!! (naurua ääneen)
Minä UMK:n jälkeen:
Pliiiiis menkää Malmöhön!! (huokailua)
Pieneksi kevennykseksi, irlantilaista euroviisuhuumoria...
Käykää herättämässä Henri. Hei, olisi se euroviisuasia vielä päättämättä.
Euroviisut on Yleisradioyhtiöiden, tarkemmin EBUun kuuluvien sellaisten kisa, joten UMKn äänestäjät ovat sivuroolissa. YLE voi kyllä halutessaan lähettää kenet vaan, jonka musiikkia ei ole julkaistu kuin UMK finalistina, TAI sen jälkeen. Voisivat siis tuon Pilivin viisuihin lähettää, jos kisan voittaja kunniasta kieltäytyy. Olisipa aika historiallinen käänne. Uskon että Pilvi menestyisi jopa ikkunamiestä paremmin. Onks kiinnostava tilanne.