UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei.. Pojat ei sitten lähde edustamaan kuten on uumoiltukkin. Harmittaa. Maanantaina klo 12 tulee sitten virallinen tiedoite. Miklu tai CK sitten korvaajaksi.
Onko jotain tietoa jo tullut? Ja eikö Sarakaan lähde?
Ei ole tullut tietoa, ja Iltalehden mukaan Sarakaan ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Rulesin lavaan ei kannata tunkee kauheasti enempää mukaan, ainut mitä lisäisin ois ehkä vähän vastaväriä, vaikka vähän vaaleaa oranssia sinne munan sisään tai muualle, koko sinisyys voi haalistaa vähän kuvaa.
Ehkä Henrillä vois olla jotain eri liikettä kuin makuulle meno sillon kun Windows pukee shortseja, laulun sujuvuus huomioon ottaen tietysti.
Itse olin vaikuttunut siitä Henrin makuullemenosta ja samalla kyvystä laulaa melko hyvin. Ei ole helppo suoritus! Sitä en tiedä miten tavallinen viisukatsoja kokee tuon kohdan.
Tää kohta oli ihan wau, who's that tiger 🔥😎
Mäkin olen kuumistellut just tota kohtaa!
Oikeesti kaikki jotka kieltäytyy viisuista Israelin takia on nynnyjä. Ei sillä ole vaikutusta Gazan tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei.. Pojat ei sitten lähde edustamaan kuten on uumoiltukkin. Harmittaa. Maanantaina klo 12 tulee sitten virallinen tiedoite. Miklu tai CK sitten korvaajaksi.
Eipäs lähdetä levittämään disinformaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mustelmaläntti Piispasella oikean jalan polven yläpuolella? Umk-livessä näkyi. Tapaturma vai pahoinpitely??
Huoh, se on tatuointi.
Minäkin luulin mustelmaksi. Ajattelin vaan että ne nopeat loppukierähdykset buutsit jalassa on aiheuttanut mustelman :D
Vierailija kirjoitti:
Aluksi MGN oli mulle vihoviimeinen vaihtoehto ja suurin inhokki. Nyt paleääliöt ovatkin kääntäneet tilanteen päinvastaiseksi ja kannatan Vox Populia viisuihin. Mukava huomata että muutkin ovat samaa mieltä.
Joo, mutta Miklu on jo kieltäytynyt tässä haastattelussa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6fcf9946-199a-4545-bbb8-846e60…
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti kaikki jotka kieltäytyy viisuista Israelin takia on nynnyjä. Ei sillä ole vaikutusta Gazan tilanteeseen.
Niinpä, ja mikään muu maa ei pelleile tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän sanoi ettei kommentoi vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna minustakin tulee pale-aktivisti ja alan pommittaa viesteillä viisuihin lähtevää edustajaa. Jos voittajat eivät mene sinne ei tarvitse mennä kenenkään muunkaan.
Se on juurikin näin. Uusivirran kanssa yhdessä vittuillaan ja uhkaillaan.
Olavi? Sekö siellä uhkailee nyt 😅
Olavi kuuluu vassarihihhuleihin, jotka kirjoittaneet jonkun vetoomuksen sen puolesta ettei Suomi osallistu viisuihin. Eli ei kannata hihhuli-Virran keikoille enää mennä
Olavi taitaa olla Suomen virallinen muusikoiden ban Israel -koordinaattori. 😏 Hitsi kun nää on hömelöitä.
Tämä viisukevät on yhtä vuoristorataa. Ensin luulin että tylsää, sitten innostuin huippuun, nyt ollaan taas aallonpohjalla.
Kyllä hävettää olla suomalainen.
Onneksi tätä pelleilyä ei ollut viime vuonna. Olisin saanut jo slaagin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettää olla suomalainen.
Minua hävettää tietyt suomalaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tarkistin vielä. Tietoa vetäytymisestä ei ole vielä tullut, Sara kommentoi vasta, jos kyseinen tilanne tulee eteen. Vähän voisi miettiä, ennen kuin täällä julistaa asioita.
Jos Autio soittaisi nyt Uusivirralle, että lähdetkö edustamaan, se lähtisi varmasti.
Keisteristä ja Piispasesta tulee se kuva, että ovat aika yksinkertaisia tai jopa tyhmiä. Älykäs ei antaisi feniksien vedättää itseään noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi MGN oli mulle vihoviimeinen vaihtoehto ja suurin inhokki. Nyt paleääliöt ovatkin kääntäneet tilanteen päinvastaiseksi ja kannatan Vox Populia viisuihin. Mukava huomata että muutkin ovat samaa mieltä.
Joo, mutta Miklu on jo kieltäytynyt tässä haastattelussa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6fcf9946-199a-4545-bbb8-846e60…
" Sanoin aikaisemminkin, että aika paljon pitäisi tapahtua. Me ollaan päästy kiinni normaaliin ja meillä on omat suunnitelmat seuraaviin askeliin. Euroviisut eivät niihin mahdu. Jos tällainen tulisi eteen, käytäisiin siitä vakavaa keskustelua, mutta tällä hetkellä tää on vaan hälinää, Mikael Gabriel laukoo suoraan Nublu vierellään."
Luetun ymmärtäminen?
Joo olin alkuviikosta aivan super innoissani, sitten tuli tämä jahkailu ja tunnelma hieman lässähti. No, pistin sen shokin ja väsymyksen piikkiin ja jatkoin popittamista. Vetkuttelu kuitenkin jatkui ja jatkui ja itellä alkoi hermot hiljalleen kiristyä. Jos huomenna ei tule mitään päätöstä, niin kyllä se laskee mulla kummankin pisteitä, vaikka myöhemmin ilmoittaisivatkin lähtevänsä. Vähän on petetty fiilis äänestäjänä ja fanina. Kaiken piti olla selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Rulesin lavaan ei kannata tunkee kauheasti enempää mukaan, ainut mitä lisäisin ois ehkä vähän vastaväriä, vaikka vähän vaaleaa oranssia sinne munan sisään tai muualle, koko sinisyys voi haalistaa vähän kuvaa.
Ehkä Henrillä vois olla jotain eri liikettä kuin makuulle meno sillon kun Windows pukee shortseja, laulun sujuvuus huomioon ottaen tietysti.
Itse olin vaikuttunut siitä Henrin makuullemenosta ja samalla kyvystä laulaa melko hyvin. Ei ole helppo suoritus! Sitä en tiedä miten tavallinen viisukatsoja kokee tuon kohdan.
Joo se oli ihan toimiva, mutta viimeiset 30 sekkaa ehkä heikoin osuus, koska kun Windowsilla on ne ilotulitteet, niin Henrin osuus on enää kävellä luokse, sen vois ehkä jotenkin dynaamisemmin te
jep siinä oli selkeesti esityksen heikko kohta, koska laulukin vähän kärsi. ennen loppuposeerausta se viimeinen kertsi sais kanssa olla vähän tiukempi. ehkä siitä oli poistettu jotain ylen "hassunhauskoja" vitsejä ja siksi näytti vähän tyhjemmältä.
Mua v*tuttaa tässä se että olin antamassa äänen miklulle ja nublulle! Mutta koska Windowsin esitys oli niin hieno ja m&n vähän staattinen, ajattelin että esityksenä win olisi kivempi viisuissa. Tämä on niin väärin...