Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
14921/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi MGN oli mulle vihoviimeinen vaihtoehto ja suurin inhokki. Nyt paleääliöt ovatkin kääntäneet tilanteen päinvastaiseksi ja kannatan Vox Populia viisuihin. Mukava huomata että muutkin ovat samaa mieltä.

Joo, mutta Miklu on jo kieltäytynyt tässä haastattelussa

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6fcf9946-199a-4545-bbb8-846e60…

" Sanoin aikaisemminkin, että aika paljon pitäisi tapahtua. Me ollaan päästy kiinni normaaliin ja meillä on omat suunnitelmat seuraaviin askeliin. Euroviisut eivät niihin mahdu. Jos tällainen tulisi eteen, käytäisiin siitä vakavaa keskustelua, mutta tällä hetkellä tää on vaan hälinää, Mikael Gabriel laukoo suoraan Nublu vierellään."

Luetun ymmärtäminen?

Eikö se käytännössä sano, että ei? -Aika paljon pitäisi tapahtua, on jo omat suunnitelmat joihin Euroviisut eivät mahdu.

Vierailija
14922/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen täysin ulkopuolisen henkilön näkemys Henrin esiintymisestä, se yks filippiiniläinen tubettaja Prince BL World kommentoi videolla Henriä näin:

I think that he's been in the music industry for quite some time because I think the amount of confidence he has is noticeable, I feel like he's so comfortable performing right in front of the camera... jne

Toi oli siis reaktiovideosta UMK:n Behind the show -videoon.

Henrihän vaikutti lavalla tosi varmalta esiintyjältä, ja videollakin heittäytyi ihan täysillä. Ei oo silleen himmaillut kyllä, vaan täysillä panostanut tohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14923/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tätä pelleilyä ei ollut viime vuonna. Olisin saanut jo slaagin.

Käärijänkin kohdalla oli ryöpytystä, mutta hän oli selvästi hyvin motivoitunut lähtemään viisuihin ja osasi jättää mölyäjät omaan arvoonsa. Käärijän kohdalla se oli vielä selvästi henkilökohtaisempaa, nyt paine kohdistuu kaikkiin artisteihin tietyn porukan toimesta. Ja artistit sotkivat vielä omilla lausunnoillaan politiikan mukaan.

Vierailija
14924/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No milloin tai mistä selviää lähteekö ne vai ei?

Ei varmaan koskaan. Toukokuussa päivä ennen semejä saadaan varmaa joku tiedote, että harkinnan jälkeen suomi jättäytyy kisoista.

Vierailija
14925/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi MGN oli mulle vihoviimeinen vaihtoehto ja suurin inhokki. Nyt paleääliöt ovatkin kääntäneet tilanteen päinvastaiseksi ja kannatan Vox Populia viisuihin. Mukava huomata että muutkin ovat samaa mieltä.

Joo, mutta Miklu on jo kieltäytynyt tässä haastattelussa

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6fcf9946-199a-4545-bbb8-846e60…

" Sanoin aikaisemminkin, että aika paljon pitäisi tapahtua. Me ollaan päästy kiinni normaaliin ja meillä on omat suunnitelmat seuraaviin askeliin. Euroviisut eivät niihin mahdu. Jos tällainen tulisi eteen, käytäisiin siitä vakavaa keskustelua, mutta tällä hetkellä tää on vaan hälinää, Mikael Gabriel laukoo suoraan Nublu vierellään."

Luetun ymmärtäminen?

Kyllä mä vaan luulen että he lähtisi kuitenkin. Näkyvyyttä ympäri maailman, en usko että torjuisivat sen vaan tekisivät aikaa.

Vierailija
14926/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua v*tuttaa tässä se että olin antamassa äänen miklulle ja nublulle! Mutta koska Windowsin esitys oli niin hieno ja m&n vähän staattinen, ajattelin että esityksenä win olisi kivempi viisuissa. Tämä on niin väärin...

Mulla on sama, että oisin äänestänyt milkua jos ois ollut tiedossa ettei Win95 olekaan ehkä lähdössä. Ja tää tuntuu olevan aika monella tää sama kuvio. Siksi äänestystulos ois voinut olla sellainen, että Miklu ois saattanut vaikka voittaakin, jos ois etukäteen tiedetty nää epäröinnit.

Vierailija
14927/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen unelma ollut päästä euroviisuihin ja toinen euroviisufani. Jos nyt jättävät tilaisuuden käyttämättä, niin siinäpä voi harmitella sit lopun ikänsä, että miten tuli pilattua elämänsä tilaisuus ja toista ei varmasti enää tule.

Vierailija
14928/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kieltäytyy esiintymästä lihan hintojen korotuksista niin sen ymmärtää, mutta että tuo tuollainen asia muka vaikuttaisi.

Vierailija
14929/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan koskaan. Toukokuussa päivä ennen semejä saadaan varmaa joku tiedote, että harkinnan jälkeen suomi jättäytyy kisoista.

Nytkin tunuu kuin tätä odottamista ois jatkunut jo monta viikkoa. Vaikka on itse asiassa alle viikko, kun tiistaina vasta alkoi tää epävarmuus.

Vierailija
14930/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on luonteeltaan hyvin kilpailuhenkinen ja vihaa häviämistä. Siksi painoi oikeasti sata lasissa, ja se toi tulosta.

Tämän vuoden voittajakaksikko on hyvin erilainen, omia projektejaan puuhailevia taiteilijoita. Siksi myös julkinen paine iskee heihin eri tavalla kuin Käärijään.

Vierailija
14931/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen unelma ollut päästä euroviisuihin ja toinen euroviisufani. Jos nyt jättävät tilaisuuden käyttämättä, niin siinäpä voi harmitella sit lopun ikänsä, että miten tuli pilattua elämänsä tilaisuus ja toista ei varmasti enää tule.

Kieltäytymisestä on heille pelkästään haittaa, kun eräät huomaavat, että nämä hölmöt voi painostaa mihin tahansa. Tavallaan toivoisinkin, että esim. työt menisivät alta, kun näiden epäluotettavuus on nyt nähty.

Vierailija
14932/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Rulesin lavaan ei kannata tunkee kauheasti enempää mukaan, ainut mitä lisäisin ois ehkä vähän vastaväriä, vaikka vähän vaaleaa oranssia sinne munan sisään tai muualle, koko sinisyys voi haalistaa vähän kuvaa. 

Ehkä Henrillä vois olla jotain eri liikettä kuin makuulle meno sillon kun Windows pukee shortseja, laulun sujuvuus huomioon ottaen tietysti. 

Itse olin vaikuttunut siitä Henrin makuullemenosta ja samalla kyvystä laulaa melko hyvin. Ei ole helppo suoritus! Sitä en tiedä miten tavallinen viisukatsoja kokee tuon kohdan.

Tää kohta oli ihan wau, who's that tiger 🔥😎

Mäkin olen kuumistellut just tota kohtaa!

Toinen on se missä kävelee kuvaan heilauttaen takkia. Diggaan tota itsevarmuutta. Euroviisut ei laajenna pelkästään musiikkimakua... 

Vierailija
14933/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos W95M lähtisi reissuun, varmaan moni IT-firma Suomesta alkaisi kannustamaan (sponssiakin?) näkyvästi. Tämän päivän isommalla johtosukupolvella on juuri toi ysäritausta, ja alkuaikojen nörtteily "mullistavan" w95:n kanssa. Ihan se  lentokoneen dj-keikka todistaa. Yksityislento johonkin IT-yrityksen virkistysmatkalle, ja W95M vetää Sandstormia kun lentäjät vilkuttaa sisävaloja. 

https://www.tiktok.com/@windows95man/video/7308840343909190945

Vierailija
14934/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siksi tämä onkin niin kummallista. Pyörityksen ei pitäisi tulla yllätyksenä, jos on yhtään euroviisuja seurannut. Varmasti on asioita, jotka yllättävät, mutta etenkään viime kevään jälkeen kenellekään ei pitäisi olla iso yllätys, että viisupyöritys on raskasta.

Vierailija
14935/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne odottaa myös EBUn ja Microsoftin kantaa tuohon tuotemerkkiasiaan. Kyllähän senkin pitää selvitä myös ja olla varasuunnitelma esittelyvalmiina.

Vierailija
14936/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Rulesin lavaan ei kannata tunkee kauheasti enempää mukaan, ainut mitä lisäisin ois ehkä vähän vastaväriä, vaikka vähän vaaleaa oranssia sinne munan sisään tai muualle, koko sinisyys voi haalistaa vähän kuvaa. 

Ehkä Henrillä vois olla jotain eri liikettä kuin makuulle meno sillon kun Windows pukee shortseja, laulun sujuvuus huomioon ottaen tietysti. 

Itse olin vaikuttunut siitä Henrin makuullemenosta ja samalla kyvystä laulaa melko hyvin. Ei ole helppo suoritus! Sitä en tiedä miten tavallinen viisukatsoja kokee tuon kohdan.

Mäkin olen kuumistellut just tota kohtaa!

Toinen on se missä kävelee kuvaan heilauttaen takkia. Diggaan tota itsevarmuutta. Euroviisut ei laajenna pelkästään musiikkimakua... 

Itsevarmuus on aina seksikästä! Tosin Henri on hot myös ujompana versiona...

Vierailija
14937/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkin tunuu kuin tätä odottamista ois jatkunut jo monta viikkoa. Vaikka on itse asiassa alle viikko, kun tiistaina vasta alkoi tää epävarmuus.

Totta. Mutta ei tämmöistä pitäisi olla ollenkaan. Tai korkeintaan päivä tai kaksi, jolloin korjattaisiin lausunto ja sanottaisiin, että väsymyksen piikkiin menee. 

Vierailija
14938/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on luonteeltaan hyvin kilpailuhenkinen ja vihaa häviämistä. Siksi painoi oikeasti sata lasissa, ja se toi tulosta.

Tämän vuoden voittajakaksikko on hyvin erilainen, omia projektejaan puuhailevia taiteilijoita. Siksi myös julkinen paine iskee heihin eri tavalla kuin Käärijään.

Totta. Toinen ei edes halunnut ensin lähteä koko kisaan ja totesi kuulemma jossain vaiheessa, ettei halua voittaa. :D 

Vierailija
14939/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen kuumistellut just tota k

Ujoista niitä tiikereitä vasta kuoriutuukin. Pitäisköhän mennä nukkumaan 😄 

Vierailija
14940/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tähän. Yle voisi tehdä kyselyn, haluavatko suomalaiset oikeasti muka boikotoida viisuja..(nehän tykkää gallupeista)

Veikkaan,että aktivisteille tulisi yllärinä se miten pieni se osa on,joka boikottia vaatii.

Terveisin, täyttä yleveroa maksava

Ketju on lukittu.