Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
14881/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä taisi ihan itse ottaa järjettömän keikka-aikataulun. Tärkempiä oli just ne prepartyt yms. viisuihin liittyvät, mutta sen päälle oli tiivis Suomen kiertue😅 Sanoi itsekin, ettei juuri tullut syötyä, nukuttua tai levättyä.

Vierailija
14882/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Rulesin lavaan ei kannata tunkee kauheasti enempää mukaan, ainut mitä lisäisin ois ehkä vähän vastaväriä, vaikka vähän vaaleaa oranssia sinne munan sisään tai muualle, koko sinisyys voi haalistaa vähän kuvaa. 

Ehkä Henrillä vois olla jotain eri liikettä kuin makuulle meno sillon kun Windows pukee shortseja, laulun sujuvuus huomioon ottaen tietysti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14883/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liettua on oddseissa aika korkealla. Tuossa on nähtävissä Käärijän inspiroimana pottakampaus ja pullea nahkarotsi.

Liettuan Monica Liulla oli pottakampaus jo ennen Käärijää.

Vierailija
14884/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras rangaistus palestiinapainostajille olisi Miklun ja nublun lähtö viisuihin. Suomi ei boikotoisi, edustajia ei voisi vähempää kiinnostaa painostus ja ovat takuulla oikeistolaisimmat vaihtoehdot.

Vierailija
14885/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä taisi ihan itse ottaa järjettömän keikka-aikataulun. Tärkempiä oli just ne prepartyt yms. viisuihin liittyvät, mutta sen päälle oli tiivis Suomen kiertue😅 Sanoi itsekin, ettei juuri tullut syötyä, nukuttua tai levättyä.

Se oli vähän yhdistelmä Kärtsän omaa ahkeruutta ja delegaation liiallista buukkausta, sehän kävi Liettuassakin jossain radiossa tekemässä haastiksia. 

Itse viisuviikolla niitä ois voinu karsia vielä enemmän. Kaikki BBCt ja muut isot tietty tärkeysjärjestyksessä korkealla mutta oli siinä sellasiakin missä reagoi Espanjan entisiin viisuihin jne. 

Vierailija
14886/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Rulesin lavaan ei kannata tunkee kauheasti enempää mukaan, ainut mitä lisäisin ois ehkä vähän vastaväriä, vaikka vähän vaaleaa oranssia sinne munan sisään tai muualle, koko sinisyys voi haalistaa vähän kuvaa. 

Ehkä Henrillä vois olla jotain eri liikettä kuin makuulle meno sillon kun Windows pukee shortseja, laulun sujuvuus huomioon ottaen tietysti. 

Itse olin vaikuttunut siitä Henrin makuullemenosta ja samalla kyvystä laulaa melko hyvin. Ei ole helppo suoritus! Sitä en tiedä miten tavallinen viisukatsoja kokee tuon kohdan.

Vierailija
14887/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta Winman on seksikkäämpi kuin Piisamirotta. Toivottavasti pitää puuterinväriset pöksynsä finaalissa. 

Vierailija
14888/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras rangaistus palestiinapainostajille olisi Miklun ja nublun lähtö viisuihin. Suomi ei boikotoisi, edustajia ei voisi vähempää kiinnostaa painostus ja ovat takuulla oikeistolaisimmat vaihtoehdot.

Mä olisin 100% tämän vaihtoehdon takana. Alkaa jo ärsyttää tämä vatulointi niin paljon. Miklu ja Nublu viisuihin!! 

Vierailija
14889/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No milloin tai mistä selviää lähteekö ne vai ei?

Vierailija
14890/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin vaikuttunut siitä Henrin makuullemenosta ja samalla kyvystä laulaa melko hyvin. Ei ole helppo suoritus! Sitä en tiedä miten tavallinen viisukatsoja kokee tuon kohdan.

Joo se oli ihan toimiva, mutta viimeiset 30 sekkaa ehkä heikoin osuus, koska kun Windowsilla on ne ilotulitteet, niin Henrin osuus on enää kävellä luokse, sen vois ehkä jotenkin dynaamisemmin tehdä. Eiköhän ne viilaa sitä. 

Vierailija
14891/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.. Pojat ei sitten lähde edustamaan kuten on uumoiltukkin. Harmittaa. Maanantaina klo 12 tulee sitten virallinen tiedoite. Miklu tai CK sitten korvaajaksi.

Vierailija
14892/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne pitäny ylen tiloissa palaveria tänään? Mukana myös hamasin edustaja😂

Vierailija
14893/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa jätettäisiin toi sortsien pukeminen pois ja Teemulla olis housut jo biisin alussa. Ällöttää toi "kummelihuumori". 

Biisi on hyvä, muu rekvisiitta ei.

Vierailija
14894/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut alun alkaen No Rules -fani ja olen edelleen, mutta oisin äänestänyt Vox populia, jos tämä olisi ollut tiedossa. Miklu on itsekin ryvettynyt kohuissa, kokenut live-esiintyjä ja keikkailija ja ja nublu tukena pyörityksessä. Ei haittaisi yhtään, jos heidät sinne lähetettäisiin. Live-esitys vaan menevämmäksi ja pömpelit aikaisemmin pois.

Vierailija
14895/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kohta oli ihan wau, who's that tiger 🔥😎

Vierailija
14896/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo se oli ihan toimiva, mutta viimeiset 30 sekkaa ehkä heikoin osuus, koska kun Windowsilla on ne ilotulitteet, niin Henrin osuus on enää kävellä luokse, sen vois ehkä jotenkin dynaamisemmin tehdä. Eiköhän ne viilaa sitä. 

Totta. Toki ainakin sen kohdan missä kaukokuva ja Henri kävelee takaisin, voisi vaihtaa eri kuvakulmaksi, ja vaikka tanssia siinä, jonkun toimesta. 

Vierailija
14897/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei.. Pojat ei sitten lähde edustamaan kuten on uumoiltukkin. Harmittaa. Maanantaina klo 12 tulee sitten virallinen tiedoite. Miklu tai CK sitten korvaajaksi.

Onko jotain tietoa jo tullut? Ja eikö Sarakaan lähde?

Vierailija
14898/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa jätettäisiin toi sortsien pukeminen pois ja Teemulla olis housut jo biisin alussa. Ällöttää toi "kummelihuumori". 

Biisi on hyvä, muu rekvisiitta ei.

Se on vähän kaksijakoinen juttu. Toisaalta se kiinnittää heti huomion ja on hauskuuttanut reagoijia tiettyyn pisteeseen asti, mutta toisaalta se on se elementti jonka takia jotkut kokee että se on mauton ja menee mistä aita on matalin. Eli biisin suht hyväntahtoinen sanoma voi mennä ohi jos näkee ton viisuparodiana. Joten kai sen voisi tehdä hitusen paremmalla maulla, mitä nyt päättävät. Liikaa ei kannata poistaa. Muna on hieno itsessään ja tausta. 

Vierailija
14899/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen täysin ulkopuolisen henkilön näkemys Henrin esiintymisestä, se yks filippiiniläinen tubettaja Prince BL World kommentoi videolla Henriä näin:

I think that he's been in the music industry for quite some time because I think the amount of confidence he has is noticeable, I feel like he's so comfortable performing right in front of the camera... jne

Toi oli siis reaktiovideosta UMK:n Behind the show -videoon.

Vierailija
14900/20622 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miklu kieltäytyy viisuehdokkuudesta, joten se siitä:

Sanoin aikaisemminkin, että aika paljon pitäisi tapahtua. Me ollaan päästy kiinni normaaliin ja meillä on omat suunnitelmat seuraaviin askeliin. Euroviisut eivät niihin mahdu. Jos tällainen tulisi eteen, käytäisiin siitä vakavaa keskustelua, mutta tällä hetkellä tää on vaan hälinää, Mikael Gabriel laukoo suoraan Nublu vierellään.

Ketju on lukittu.