UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini Sabotage viisuihin. T. Sineposi
Klippi ei ainakaan luvannut hyvää. Minua ärsyttää jatkuva seksin tyrkytys. Nyt vielä se Cyan Kicksin laulajakin on alkanut levitellä haarojaan.
Sama, se saa jo ensivaikutelmasta negatiivisen. Cyan Kicks kuitenkin onneksi osaa laulaa ja soittaa. Tekevätkö ihan itse biisinsä?
Solisti Susanna ja kitaristi Niila kirjoittavat biisit. Toisinaan kirjoittajatiimissä on mukana ruotsalaiset Elize Ryd ja/tai Sara Ryan. Tällä kertaa molemmat sekä lisäksi britti Dan Lancester on osallistunut DWD:n tuotantoon ja miksannut sen.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna ollut muissakin maissa aika huono taso. Norjan viisukarsinta, joka monesti on paras kaikista, on ihan plääh. Viime vuonna siellä oli Alessandra ja pari muuta biisiä, joita olen pitkin vuotta luukuttannut ja tänä vuonna ei mitään hyvää.
Toivottavasti en ole ainut jota huvittaa tämä biisi Kroatian viisukarsinnoista, siinä on hieman meemi- ja korvamatoainesta 😅
%3DKenen biisi julkistetaan tänään keskiyöllä?
Miksiköhän mulle tulee CK:n biisistä ja esiintymisestä mieleen jokin innokas ylä-asteikäisten harrastelijabändi... varmaan siksi, kun se on niin täydellisesti muilta matkittu.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän mulle tulee CK:n biisistä ja esiintymisestä mieleen jokin innokas ylä-asteikäisten harrastelijabändi... varmaan siksi, kun se on niin täydellisesti muilta matkittu.
Eikä ole sitä karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna ollut muissakin maissa aika huono taso. Norjan viisukarsinta, joka monesti on paras kaikista, on ihan plääh. Viime vuonna siellä oli Alessandra ja pari muuta biisiä, joita olen pitkin vuotta luukuttannut ja tänä vuonna ei mitään hyvää.
Toivottavasti en ole ainut jota huvittaa tämä biisi Kroatian viisukarsinnoista, siinä on hieman meemi- ja korvamatoainesta 😅
%3D
Siis ihanaa miten porukka on inspiroitunut Käärijästä ympäri Eurooppaa :D 💚 Tässäkin huomaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Kenen biisi julkistetaan tänään keskiyöllä?
Valitettavasti ei kenenkään... yle pitää vissiin vapaata koska seuraava julkistus on vasta maanantaina. Se on kyllä typerää, koska nythän viikonloppuna monella olisi enemmän aikaa valvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskana!? PASKANA? Suomen syvällisin ja tunteikkain biisi... Häpeäisi!!!
Olis vaikka romuna. Ällöttävää tuo paska sanan käyttö.
En tiedä vähän kyllä naurattaisi, jos Suomi edustaa Ruotsin viisuissa biisillä Shit.
Meinasivat tuolla biisillä antaa potut pottuina... kyllä on viime keväinen UMK valitsijalautakunnan muistissa. Sitä shittiä sinne vaan, nyt sataa sitä ihtiää niskaan siellä
Miettikääpä millainen kuva annettais Ukrainalle ja ukrainalaisille lähettämällä kisaaja, joka vielä muutama vuosi sitten on tatuoinut Putinin naaman kehoonsa ja esitellyt sitä mediassa. Ja millainen kuva annettais Venäjälle. Venäjä oli kuitenkin jo tuolloin hyökännyt Krimille. Vaikka MG olisi selväpäisempi nykyään, niin kyllä edestään löytää tuollaiset jutut.
Kuvittelin, ettei mikään euroviisubiisi voisi enää ikinä tehdä samanlaista ensivaikutelmaa kuin Käärijän Cha cha cha, mutta sitten kuulin Slimanen Mon Amourin Jösses mikä biisi ja mikä esitys!
CK vähän mauton esitys.Biisi keskinkertainen.
'Mauton' on oikea sana kuvaamaan Cyan Kicksin esitystä. Näyttää halvalta ja laskelmoidulta.
Vierailija kirjoitti:
CK vähän mauton esitys.Biisi keskinkertainen.
Eihän esitystä ole edes nähty. Siitä tulee varmasti aika erilainen kuin musiikkivideo on. CK on hyvä live-esiintyjä ja Susanna takuuvarma laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin, ettei mikään euroviisubiisi voisi enää ikinä tehdä samanlaista ensivaikutelmaa kuin Käärijän Cha cha cha, mutta sitten kuulin Slimanen Mon Amourin Jösses mikä biisi ja mikä esitys!
Siis täh. Miten tuo lähi-itätyyppinen rakkausdraama-uikutus vertautuu millään lailla Cha Cha Chaahan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh. Miten tuo lähi-itätyyppinen rakkausdraama-uikutus vertautuu millään lailla Cha Cha Chaahan?!
Iskee kuin tauti tuo esitys! Eihän Käärijäkään kaikkiin vedonnut, edes Suomessa.
Mulla soi päässä Sexmane heti kun heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärrällä alkavaa heti aamutuimaan? Sukujuurensa ovat tosin Afrikassa.
Vierailija kirjoitti:
'Mauton' on oikea sana kuvaamaan Cyan Kicksin esitystä. Näyttää halvalta ja laskelmoidulta.
Minusta CK:n musiikkivideo on ihan tyylillä tehty. Ripaus sensuellia seksikkyyttä ei tee siitä halpaa tai mautonta. Jotain perspektiiviä CK:n videoon saa, kun vertailee sitä kansainvälisiin musiikkivideoihin, jotka ovat pullollaan puolialastomuutta ja seksiä, esimerkkinä vaikkapa brassitähti Anittan tuorein musiikkivideo, jossa on muuten vierailevana tähtenä viisuvoittaja Måneskinin Damiano.
Vierailija kirjoitti:
Mulla soi päässä Sexmane heti kun heräsin.
Luulin ihan samaa, mutta se olikin tinnitus.
Ja silkkaa seksiä, mutta ei teennäistä kiemurtelua vaan luonnostaan tulevaa seksikkyyttä