UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
2 ekaa biisiä aivan umpisurkeita. Toivon todella, että taso paranee oikein kunnolla jatkossa. Jos Cyan Kicksiltä poistaa tuon SM -henkisen videon, niin siinä ei ole enää mitään. Aivan yhdentekevä ja onneton biisi. Sexmane myös paha pettymys. Kuinka huonoja karsiutuneet biisit ovat olleet, jos nämä ovat niitä parhaita??? Viime vuonna oli useita hyviä kappaleita, mutta nyt mennään kyllä pahasti alta riman.
Nimim. 50 vuotta viisuja katsonut
Mutta euroviisuissahan nykyään ei pärjää enää pelkällä laululla, pitää olla myös visuaalisuudet kunnossa. Mitä käärijäkään olisi ollut ilman niitä vaatteita ja muuta ?
Oliko niitä vuodettuja klippejä missä?
(Vähän off topic mutta eipä niitä uusia biisejä nyt pariin päivään tule.)
Olen täällä arvostellut,ettei räppi ole mun genre enää aikuisena. Mutta tämä oli poikkeus. Ja toki artistilla ollut enemmänkin noita terveyshuolia.
Mutta tämä pysäytti, toki enemmän oikeastaan taidepläjäys, jopa pieni "näytelmä". Jotenkin ihan uutta,vaikka muistutti paikoin eminemiä.Ja tyyppi osaa myös laulaa.
Eli tämän kaltainen saa kyllä pysähtymään ja kuuntelemaan ja miettimään. Kuvattu muuten yhdellä otolla. Hypnotisoi ainakin mut. Toki enkkua kannattaa osata.
Halaun oineaa musiikkia, en ns pujöhemusiikkia, huutoa, räminää!
Korjaus, sori tekstinsyöttö:
Haluan oikeaa musiikkia, en ns. puhemusiikkia, huutoa, räminää!
Vierailija kirjoitti:
windows95. Katsotaanpa tätä karvajalkaa, minusta sopivaa, mutta englanniksi laulu.
Mikä on karvajalka shortsihousun mahdollisuus? Vähän väännellen puhuivat, ujoja?
Vielä on liian aikaista sanoa. Edes biisin julkaisun jälkeen ei voi tietää. Live on se, mikä ratkaisee. Melko tuoreessa muistissa on Erika Vikman ja Bess, joilla live-esitys pilasi mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Oli biiseistä mitä mieltä tahansa, niin musta on kyllä superhienoa, että tällä hetkellä ihan oikeasti pinnalla olevia artistejakin on saatu mukaan. Nää kaksi ensimmäistäkin biisiä on parempia kuin yksikään osallistuja esim. 2016.
Juu ei ole kyllä ikävä noita vuosia jolloin ketään pinnalla olevaa artistia ei kiinnostanut viisut.
Sini Sabotage viisuihin. T. Sineposi
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto lämpenee! Tule mukaan pelastamaan ilmasto.
Liity Elokapinaan!
Pitääkö rekrytoida kotisohvalla viltin alla vauvapalstan UMK-keskustelussa, kun tiellä ei tässä säässä tarkene istuskella?
Vierailija kirjoitti:
Klippi ei ainakaan luvannut hyvää. Minua ärsyttää jatkuva seksin tyrkytys. Nyt vielä se Cyan Kicksin laulajakin on alkanut levitellä haarojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klippi ei ainakaan luvannut hyvää. Minua ärsyttää jatkuva seksin tyrkytys. Nyt vielä se Cyan Kicksin laulajakin on alkanut levitellä haarojaan.
Sama, se saa jo ensivaikutelmasta negatiivisen. Cyan Kicks kuitenkin onneksi osaa laulaa ja soittaa. Tekevätkö ihan itse biisinsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 ekaa biisiä aivan umpisurkeita. Toivon todella, että taso paranee oikein kunnolla jatkossa. Jos Cyan Kicksiltä poistaa tuon SM -henkisen videon, niin siinä ei ole enää mitään. Aivan yhdentekevä ja onneton biisi. Sexmane myös paha pettymys. Kuinka huonoja karsiutuneet biisit ovat olleet, jos nämä ovat niitä parhaita??? Viime vuonna oli useita hyviä kappaleita, mutta nyt mennään kyllä pahasti alta riman.
Nimim. 50 vuotta viisuja katsonut
Mutta euroviisuissahan nykyään ei pärjää enää pelkällä laululla, pitää olla myös visuaalisuudet kunnossa. Mitä käärijäkään olisi ollut ilman niitä vaatteita ja muuta ?
Silkkaa karismaa, sitä ei jokaisella olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa tuulettaa, ku hiostaa
Cyan Kicks vois pärjätä seksikkäällä laulajalla jos suurinosa umk katsojista ei olisi homoja 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiks tanssitaan demonien kanssa, sit iskee mania ja lopuks ollaan paskana. Ja mikäs se neljäs oli?
Loput räppärit varmaan laulavat nuuskasta.
-winner-
Joku kannabis tyyppi vielä puuttuu...
On Suomen meno mennyt älyttömäksi; kaikki pitäs olla hyväksyttävää
Jari Siltsu Sillanpää ois pitäny suoralentona lähettää ruotsalaisille kiitokseksi
Vierailija kirjoitti:
Cyan Kicks vois pärjätä seksikkäällä laulajalla jos suurinosa umk katsojista ei olisi homoja 😅
Heidän olisi pitänyt jhoksata laittaa bändin miehet puolipukeisiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidän olisi pitänyt jhoksata laittaa bändin miehet puolipukeisiksi :D
*hoksata
Vierailija kirjoitti:
Jari Siltsu Sillanpää ois pitäny suoralentona lähettää ruotsalaisille kiitokseksi
😂
Tänä vuonna ollut muissakin maissa aika huono taso. Norjan viisukarsinta, joka monesti on paras kaikista, on ihan plääh. Viime vuonna siellä oli Alessandra ja pari muuta biisiä, joita olen pitkin vuotta luukuttannut ja tänä vuonna ei mitään hyvää.