UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Kun kyseessä on kuitenkin laulukilpailu ja Piispanen hoitaa laulamisen niin mikä Keistarin rooli on?
Vierailija kirjoitti:
Kun kyseessä on kuitenkin laulukilpailu ja Piispanen hoitaa laulamisen niin mikä Keistarin rooli on?
No mikä oli Daruden rooli? Rejman hoiti laulamisen.
Olin kuulevinani, että yleisö lauloi mukana osassa kohtaa No Rulesissa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein olet kuullut esim David Guettan laulavan?
Vierailija kirjoitti:
Tanssija? Eikös toi ole vähän sama jako kun siinä Daruden ja Rejmanin vedossa, tosin Darude ei tainnut edes puhua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Aviciikaan itse laulanut lukuisissa hiteissään.
Vierailija kirjoitti:
Keisteri hoitaa säkeistöt ja hän on kans isossa osassa lavashowta. Darude vaan möllötti siellä takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, tuli mieleen tämä klassikko. RIP rasismi 2011.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ollut suosikkini, mutta tämän kansa halusi joten yritän parhaani mukaan olla mukana kannustusjoukoissa. Joten, onnea matkaan Henri ja Windowsmies! Pitäkää hauskaa ja mielellään edes jotkut housut jalassa.
Minua ei lava-esitys kauheasti kiinnostanut enkä välittänyt voitosta, mutta nähdessäni monet tuttuni aivan innoissaan Windowsmanin ja Henrin esityksestä, alkoi siinä itsekin hymyilyttää. Oikea kappale valittiin. Onnea matkaan ja levittäkää iloa koko Eurooppaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keisteri hoitaa säkeistöt ja hän on kans isossa osassa lavashowta. Darude vaan möllötti siellä takana.
Mitkä hemmetin säkeistöt? Kyllä se Henri ihan säkeistöjä laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä hemmetin säkeistöt? Kyllä se Henri ihan säkeistöjä laulaa.
Joo sori ajatuskatkos niinhän se laulaakin. Mutta pointtina se et Keisteri myös "laulaa" siinä. Se kontrasti on hyvä Henrin kirkkaan ja Windowsmiehen möreän äänen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista ettei ollut esitystä, jota ei tarvitse parantaa, jossa osattaisiin laulaa UMK finaalissa? Miksi tämä on amatöörien kisa? Melodifestivalenin karsinnassa kaikki kappaleet olivat parempia. Jopa se joku Norrland junttibiisi. Vitsillä mentävä.
Mietin täysin samaa. Kun käänsin UMK:n jälkeen Melodifestivaleniin, suorastaan ällistyin siitä, miten vaivattoman ja puhtaan kuuloista laulua siellä oli usealla kisaajalla. Rumasti sanottuna tuli mieleen, että mikä siinä laulamisessa on täällä Suomessa niin vaikeaa, etteivät AMMATTILAISartistit voi opetella laulamaan omia kappaleitaan kunnolla? Vai tehdäänkö niille liian vaikeita biisejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä oli Daruden rooli? Rejman hoiti laulamisen.
No ei ainakaan kekkaloinut alushousuissa vaan hoiteli tai oli hoitelevinaan dj laitteita.
Keisteri heiluu taustalla kuin heinäteossa mutta ei se kyllä mitään dj hommia tee 😂
Vierailija kirjoitti:
Tota tyyliä vissiin kutsutaan spoken wordiksi
Taso oli todella surkea viime vuoteen nähden. Tuo Saran esitys on varmaan ainoa joka voi jäädä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Taso oli todella surkea viime vuoteen nähden. Tuo Saran esitys on varmaan ainoa joka voi jäädä elämään.
Joo niin varmaan. Te zoomerit ette kyllä tajua mistään mitään.
Kun ei keksi muuta haukuttavaa, alkaa Windows95manin roolin kyseenalaistaminen 🤪
Käärijä tuli boksin sisältä ja W95M tuli munan sisältä. Tästä opimme, että voittajat tulevat jonkin sisältä.
Mä ajattelin aluksi äänestää Sexmanea ja mä kuvittelin hänen nousevan ilmaan kitarasoolon aikana, mutta näin ei käynyt.
Sentään W95M:n biisissä oli lentävät shortsit ja tosi yllätyksellinen oli. Ei siinä esityksessä osannut aavistaa miehen olevan puolialasti ja shortsit lentää hänen luokseen ja pyrot vielä niissä shortseissa. Vielä pyrotanssia siihen päälle.
Yllätyksellisyys ratkaisi ketä äänestin.
NO RULES!!!
Mä olen miettinyt, että tämän takia en toivo Henrille omaa kuumisteluketjua. Matalalla profiililla pari kommenttia siellä täällä, hoidetaan homma kunnioituksella 😆