Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
10681/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi on vaikea laji

Vierailija
10682/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henri on niin söpö.

No niin on! Aivan ihana, oon vähän ihastunut häneen. 

No sama täällä! Olin eilen areenalla ja istuin kenraalissa suht lähellä green roomia, tiirailin Henriä vähän väliä ja oisin halunnut vaan syödä sen suihini! Okei tuo kuulosti oudolta, mutta siinä on jotain magneettista vetovoimaa kyllä.

Voi helkuta sentään, mies on 30 vuotias ja täällä lässytetään kuin pikkulapsesta.

En kyllä pikkulapsesta käyttäisi esim. sanoja "magneettista vetovoimaa". Viestissä, jota kommentoit, oli kyse kuumistelusta. En tiedä millainen tyyppi sinä olet, ja en ehkä halua tarkemmin tietääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10683/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki leikkaamaan farkuista shortsit

Vierailija
10684/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa leikkaa ne niin lyhyiksi, että taskut roikkuu lahkeensuusta :D 

Vierailija
10685/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa, että vitsinä tehty ylen hyllyttämä kappale nro 8 oli paras. Pilvi lauloi tosi hyvin ja esiintyi paremmin kuin yksikään varsinaisista osallistujista. Melodiakin jäi mieleen. Kuinka monelle jäi tämän voittajan biisi mieleen? Tai sen paskana olleen Saran, joka oli lavalla ihan selvästi niin paskana, ettei nuotissa pysynyt. Hävettää noin huonot biisit ja esitykset.

Nauhalta tuli

Varmaan kuitenkin itse laulanut sinne nauhalle omalla äänellään jos näin kerran oli. 

Vierailija
10686/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se suomijunteille sopinut että suomea olisi edustanut hyvin laulava hoikka ja kaunis nuori nainen

Vierailija
10687/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Rulesin esitys on nyt Suomen YouTuben trendaavissa ykkösenä. 

Eli suomalaiset itse ihastelee, että mitä tulikin äänestettyä.

Muun maalaiset on että wtf.

Itseasiassa kyllä se enemmän kuuluu ulkomailta että biisi muistuttaa hyvällä tavalla vanhoja, kunnon viisuja. Ei tarvitse mennä YouTubea kauemmaksi. Ja jos onkin wtf, niin kyllä se on wtf positiivisesti.

Että sit silleen. Haukuttiinhan Lordikin täysin paskaksi ja pidettiin jopa kansallisena pohjanoteerauksena... loppu on historiaa.

Vierailija
10688/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No Rulesin esitys on nyt Suomen YouTuben trendaavissa ykkösenä. 

Muun maalaiset on että wtf."

Kumpi on tärkeämpää - se että itse tykkää vai se, että muut tykkää? Se, että itse tykätään.

Sellainen tavoite että pitää olla jotain muuta kuin on, että tulee hyväksytyksi on ihmiselle itselleen epäterveellinen!

Biisi kannustaa ihmisiä olemaan sellaisia kuin ovat, ihan vaan itsensä vuoksi.

Vierailija
10689/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muun maalaisethan siellä erityisesti ihastelee Suomen valintaa. Tänne on jo kopsattu paljon niitä kommentteja.

First time in history i like finland in eurovision

Oh Finland, how I love you. 12 points from the UK!

What makes this world a better place? Not taking yourself so seriously, devour the good vibes at all times and just chill!!!!! Let's go!!!

Vierailija
10690/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin jo Windows95 tpaitaa netistä, toivotaan vaan, että saisi pitää tuon logon ja nimen viisuissa, muuten vaikea ennustaa miten uusi tyyli tulee onnistumaan.

Vierailija
10691/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän se suomijunteille sopinut että suomea olisi edustanut hyvin laulava hoikka ja kaunis nuori nainen

Keskinkertaisesti laulava, karismaton, mutta kaunis. Ja kopio Loreenista. Ei ole voittoresepti tuo. 

Vierailija
10692/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä vilkaisemassa kommentteja, niin ei siellä pelkästään suomalaiset ole äänessä, hyvää palautetta tulee ulkkiksilta.

Osalta. Osa on, että "mitä menitte tekemään. 0 pistettä."

Ei kaikki tykkää siitä, että mennään pelkällä huumoriarvolla, ja sanoen "ei me halutakaan voittaa, kun ei viimeksi kerran voitettu". Ja lainaus ei ole minun vaan niiden. Nauravat suomalaisille. 

Vierailija
10693/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei sopinut tällaiselle akateemisesti koulutetulle asiantuntijatyötä tekevälle stadilaiselle juntille, ei. Sori siitä.

Vierailija
10694/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

W..ttu, mitä paskaa

Vierailija
10695/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtas olla Matti Leinolla käyttöä?

Vierailija
10696/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja hapsutakin

Vierailija
10697/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä esitys saa niin iloiseksi! Ja mitä enemmän ihmiset vihaa ja länkyttää somessa, sitä enemmän siitä pidän! Haters gonna hate. No rules!

Mulla sama ja länkytys vain naurattaa ja saa hyvälle mielelle. Ilmiö tämäkin 🤔

En tiedä onko sitten kapinaa

Sama! Jatkakaa vaan. Käyn lukemassa somessa kaikkia kommentteja ja laulan itsekseni että call me what you may, see if I care, see me slay. :D Oikea asenne elämään. Miksi on niin, että on helpompi sanoa jotakin negatiivista ja valittaa? Siitä on tehty somen myötä todella helppoa myös. Valivali. Aina löytyy jotakin negatiivista. Ne, jotka ei ite tee, mee ja uskalla, istuu puhelimen ääressä haukkumassa niitä, jotka tekee. Kiitos Winman, no rulesista tuli uus motto. 

Vierailija
10698/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin kriteeriksi riittää että on hoikka, kaunis nuori nainen. Laulu oli epävireistä lisäksi teennäinen ja synkkä. Ei nyt jaksa tommosta.

Vierailija
10699/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä vilkaisemassa kommentteja, niin ei siellä pelkästään suomalaiset ole äänessä, hyvää palautetta tulee ulkkiksilta.

Osalta. Osa on, että "mitä menitte tekemään. 0 pistettä."

Ei kaikki tykkää siitä, että mennään pelkällä huumoriarvolla, ja sanoen "ei me halutakaan voittaa, kun ei viimeksi kerran voitettu". Ja lainaus ei ole minun vaan niiden. Nauravat suomalaisille. 

Ne on vaan Sara-faneja jotka siellä itkee. Normaalilla ihmisellä ei mene noin tunteisiin. 

Vierailija
10700/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutuupissa valittujen biisien kommenttikentät on kauttaaltaan positiivisia, koska sinne löytää sen genren tykkääjät mitä biisi edustaa. Ysäridiskon ystävät tykkää tästä, ja siksi onkin melko varmaa että menee finaaliin, mutta siellä kilpailu sitten tosi kovaa.

Ketju on lukittu.