UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa ulkomaalaiset on innoissaan kun suomalaiset lähettää mitä tykkää. Jopa siellä ruotsalaisia jotka ovat kateellisia. Onhan tämä hupaisaa, että raadit jättää viimeiseksi, ja sitten kansalaiset räväyttää!! Olen niin ylpeä 😭🤣
Suomalaisista on jotenkin aina niin kivaa olla kapinallinen nuori. Kun ei osata tehdä hyvää musiikkia,heittäydytään teineiksi ja tehdään mitä huvittaa, oikein kiusaksi ja uhalla. Pelleillään ja näytetään keskisormea. Hui ku rohkeeta. Lapsellista uhittelua tämä shokeeraaminen ja huomion hakeminen. Näkisipä joskus todella hyvin tehtyä showta jossa olisi huippuammattilaiset ja tyyliä.
Löysäiles vähän sitä nutturaa... Sori. On sulla jotain pointtiakin tuossa tavallaan, mutta nyt on kyse kuitenkin viihteestä Ja kun Suomi on lähettänyt jotain laadukasta ja kunnianhimoista (esim. Norma John), niin harvoin on menestystä tullut silläkään tyylilä. Kun sillä ei oikeasti ole niin väliä, mitä sinne laitetaan. Tämä "keskarinheiluttelu" ei ole tosissaan tehtyä kapinointia, vaan kieli poskessa. Näet liian vakavana tämän asian nyt.
Vierailija kirjoitti:
Henri on niin söpö.
No niin on! Aivan ihana, oon vähän ihastunut häneen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava esitys! Jos tuohon Windows miehen esitykseen, lisättäisiin vielä pieruhuumoria ja lopuksi täytekakku lyötäisiin Windows miehen naamaan,niin esitys olisi täydellinen.
Joo, viesti on sarkasmia, mutta naurattaa silti, kun näin tuon sisäisten silmieni edessä. :D
Sara oli oma suosikkini aina finaaliin asti, mutta hänen esityksensä olikin siellä ehkä heikoin. Ja nimenomaan lavastuksen ja stailauksen osalta. Kenen mielestä oli hyvä idea laittaa hehkulamppu pyörimään ympyrää kun olisi voitu käyttää tilaa ja taustaa ihan eri tavalla Saran silti pysyessä paikallaan? Osittain kotikutoisen näköinen esitys vei lähes varman voiton ja meidänkin kotistudiossa sai ihmiset äänestämään muita ehdokkaita.
Windows95man taas vei esityksensä eri tasolle ja näin sitten kävi. Ysärifanina olen ihan tyytyväinen tähänkin ja tällä mennään 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niiin noloa, että tänä vuonna jää viisut väliin. Harmi. Mut ei vaan pysty, hävettää niin.
Mikä sua ihan tarkalleen ottaen hävettä? Kun ulkkikset on ihan fiilikissä tosta biisistä. Esim näin:
I think I'll move to Finland now, the people there must be cool
Congratulations Finland! Awesome! God these men are gorgeous
Expecting a ballad from Finland would be delusional! This is what Finland is talking bout guys! See them slay!
Joku sanoi "It's unhealthy how many times I've listened to this song" 😄
Noihin voi kirjoitella ihan mitä päähän pälkähtää, kuten vauvapalstallakin.
Ei kukaan ole esittelemässä mitään auktoriteettia eikä kuule ketään kiinnosta mitkään auktoriteetit tämän yhteydessä. Puhutaan ihmisten mielipiteistä ja jokaisen on yhtä validi. Kukaan ei ole korkea-arvoisempi esittämään mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
No Rulesin esitys on nyt Suomen YouTuben trendaavissa ykkösenä.
Eli siihen tarvittiin UMK voitto! Olisi nyt kuvitellut, että fanit olisivat heti paikalla huomanneet No rulesin erinomaisuuden ja nostaneet jo ensimmäisenkin videon ykköseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piispasesta kehkeytyi yhdessä yössä upea maailmanluokan laulaja, hänen pitäisi nyt tehdä nopeasti oma sooloalbumi eikä nysvätä studiossa lastenohjelmia duppaamassa.
Minulla on melkein äidillinen huoli Henristä, kun ei hän alunperin innostunut edes koko UMK:sta ja nyt lähtee koko maailman töllisteltäväksi. Ja hänhän se siinä etualalla vetää ne lauluosuudet. Voi pus pus, pärjäile av-mamman kulta siellä isossa maailmassa.
Windowsmies sanoi yhdessä haastiksessa, että Henri on tosi kiltti ihminen. Sellaiset vibat oon itekin saanut, vaikuttaa kans vähän herkältä eikä taida viihtyä niin hyvin parrasvaloissa. Vähän harmi, koska on tosi hyvä esiintyjä ja laulaja. Upeasti on vetänyt tähän asti. Toivottavasti jaksaa viisupyörityksen. Onneksi hänellä on Winman mukana.<
Täällä kans yks, jolla on pieni äidillinen huoli Henristä, vaikka samalla myös kuumistelen sitä :D Mutta hyvinhän se on tähän mennessäkin pärjännyt, eikä liveveto ollut yhtään ujoa. Lavakarismaa löytyy. Mutta toki se, jos ei ole henkisesti yhtään valmistautunut siihen viisupyöritykseen, voi olla vähän rankkaa.
No rules kyllä ton Windows manin persposket paleltuu tossa pakkasessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Rulesin esitys on nyt Suomen YouTuben trendaavissa ykkösenä.
Eli siihen tarvittiin UMK voitto! Olisi nyt kuvitellut, että fanit olisivat heti paikalla huomanneet No rulesin erinomaisuuden ja nostaneet jo ensimmäisenkin videon ykköseksi.
Kaikki biisit olivat aika tasavahvoja. Esiintyminen kallisti vaa'an Windowsin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri on niin söpö.
EVVK elämäntarinat.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tökki Saran asenne. Oli käskenyt Mikon esittelemään itsensä ennen esitystään "Sara Siipola, superstar ja queen, ihan paskana". Sara ei ole superstar missään muualla kuin omissa kuvitelmissaan.
Laitoin tuosta aikoja sitten myös. Mikko tosiaan kysyi Saralta että miten haluaa että hän kuuluttaa Saran lavalle, niin tämä diiva ihan pokkana vastasi juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piispasesta kehkeytyi yhdessä yössä upea maailmanluokan laulaja, hänen pitäisi nyt tehdä nopeasti oma sooloalbumi eikä nysvätä studiossa lastenohjelmia duppaamassa.
Minulla on melkein äidillinen huoli Henristä, kun ei hän alunperin innostunut edes koko UMK:sta ja nyt lähtee koko maailman töllisteltäväksi. Ja hänhän se siinä etualalla vetää ne lauluosuudet. Voi pus pus, pärjäile av-mamman kulta siellä isossa maailmassa.
Windowsmies sanoi yhdessä haastiksessa, että Henri on tosi kiltti ihminen. Sellaiset vibat oon itekin saanut, vaikuttaa kans vähän herkältä eikä taida viihtyä niin hyvin parrasvaloissa. Vähän harmi, koska on tosi hyvä esiintyjä ja laulaja. Upeasti on vetänyt tähän asti. Toivottavasti jaksaa vii
Miksi täällä pitäisi nyt kannustaa Käärijää, kun hän ei ole edes koko kilpailussa mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri on niin söpö.
No sama täällä! Olin eilen areenalla ja istuin kenraalissa suht lähellä green roomia, tiirailin Henriä vähän väliä ja oisin halunnut vaan syödä sen suihini! Okei tuo kuulosti oudolta, mutta siinä on jotain magneettista vetovoimaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä esitys saa niin iloiseksi! Ja mitä enemmän ihmiset vihaa ja länkyttää somessa, sitä enemmän siitä pidän! Haters gonna hate. No rules!
Mulla sama ja länkytys vain naurattaa ja saa hyvälle mielelle. Ilmiö tämäkin 🤔
En tiedä onko sitten kapinaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava esitys! Jos tuohon Windows miehen esitykseen, lisättäisiin vielä pieruhuumoria ja lopuksi täytekakku lyötäisiin Windows miehen naamaan,niin esitys olisi täydellinen.
Joo, viesti on sarkasmia, mutta naurattaa silti, kun näin tuon sisäisten silmieni edessä. :D
Se voisi voittaa, jos esityksen pistäisi todella överiksi.
Pilvin äänihin on upea. En tiennytkään,että hän laulaa noin hyvin. 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri on niin söpö.
No sama täällä! Olin eilen areenalla ja istuin kenraalissa suht lähellä green roomia, tiirailin Henriä vähän väliä ja oisin halunnut vaan syödä sen suihini! Okei tuo kuulosti oudolta, mutta siinä on jotain magneettista vetovoimaa kyllä.
Voi helkuta sentään, mies on 30 vuotias ja täällä lässytetään kuin pikkulapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri on niin söpö.
Ja se lauluääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri on niin söpö.
Voi ihanaa pieni kateus iski! :D <3
Tämä esitys saa niin iloiseksi! Ja mitä enemmän ihmiset vihaa ja länkyttää somessa, sitä enemmän siitä pidän! Haters gonna hate. No rules!