UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Nyt on iloista meininkiä vihdoin
Mä kuulin että tuo sexmanne lauloi WARRIOR. Mut tais ollakin MANIA.
Vierailija kirjoitti:
Musiikki piräisi olla juuri euroviisuihin. Ykskään kappale ei ole.
Ainahan tää joka vuosi on yhtä.shitttiä.
Ylivireisyys on yleensä hermoja, ja parempi kuin alavireisyys joka olisi sitä ettei yltä nuotteihin. Saran pitää vaan relata.
Sexmanessa on jotain alkuvoimaista energiaa 😍🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Win 95 voittoon.
Ruotsalaiset ansaitsee tän
Syksyn sävelessä ja Euroviisuissa on Suomessa vahva huumoritraditio.
Sakslaisen Guntherin huono kopio tuo WIN 95 man.
Ohhh u touch my trallallaa ... seuraavaksi
Onko kaikki h-miehiä vaan. Jotain parempaa jo haluan en tuota.
Taitaa olla W95 mun suosikki, tässä on sentään jotain iloa.
Tuo Windows95manin juttu saattaa kosahtaa äkkiä, jos ei ole haettu lupia Mikkisoftalta. Sanonpahan vaan.
Winkkari 95 on ehdottomasti paras :D
Voi ei.. nää on ollut köyhiä. Olen pahoillani noiden ulkomaalaisten puolesta jotka on tulleet jostain tuhansien kilsojen päästä tänne katsomaan TÄTÄ
Kenelläkään ei oo likimainkaan samantasoista visioo, voimaa, huikeeta biisii ja karismaa kuin Käärijällä.
Olin aiemmin Paskana biisin fani mut live niin heikko että itkettää...
Ja munasta nousee Suomen oma Gyntter W95M
Windows95manilla paras lavashow ja ihan hauska sketsihahmo mutta todella tylsä biisi. Cyan Kicks näistä paras. Sara toiseksi paras. En usko että muilla mitään mahdollisuuksia. Viisujen voittajaksi ei ole kenestäkään.
EI EI JA EI. Liian kliseinen biisi, surkea laulaja ja kaiken lisäksi joku wannabe loreen eikä edes siinä onnistu.