UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Kaikki saran ongelmat on korjattavissa joten tähän mennessä paras, muilla biiseissä liikaa toistoa itse biisissä
Sexmane muuten mut onpa huono laulaja.
Vox Populis Vauva palstalla lauma määkii Vox Populis
Sexmanen äänessä on kyllä miellyttävää alkuvoimaa. Mutta ei riitä Euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Ääääänentoisto se pilaa kaiken kaikilta. Jesse välttyi siltä eniten.
Samaa mietin, kaikkien äänet kuulostavat paljon vahvemmilta videoilla, studiossa on tietenkin helppo lisätä biiseihin vahvuutta, nyt kuulostavat jotenkin paljon vaisummilta.
Voi hitto. Mitä tää on. Saisko melodista laulantaa. Äänestän saakeli sitä Helenaa tai et ei osallistuta ollenkaan.
Käärijä voitti koska biisi oli iloinen ja ihmisiä yhdistävä.
Nämä on kaikki tämmösiä itkuvirsiä
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä epävireistä huutoa.
Kaikki ovat kuulostaneet epävireisiltä...olisko äänentoistossa jotain vikaa...?
Mikä tää sexmanne on? Ei näytä kyllä yhtään mustalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa söpö tämä Sexmane.
Mistä kohtaa?
Pilvi ja Viivi vetäneet äärettömän hyvät Jaana Pelkonen-imitaatiot.
Suomessa on älyttömän paljon itse tuottavia, ilman taustajoukkoja tekeviä tajuttoman lahjakkaita muusikoita ja huippulaulajia. Kisaan valitaan hyvävelikerhon kautta kaupallisia tekijöitä, ei tekemistä aidon musiikillisen osaamisen kanssa. Missä aidot, taitavat laulajat ja musiikintekijät?
Sexmane haki köyhän miehen autotune Käärijää junttilasta ja yksinkertaisti Cheekin uhon ja tuhon. Paras tähän saakka mutta huono Euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Laitan toivon nyt Sexmaneen. Sipola HUUSI.
Juuh, kannattaa äänestää tyyppiä joka aikoo boikotoida koko kisoja, jos Israel saa osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saran ongelmat on korjattavissa joten tähän mennessä paras, muilla biiseissä liikaa toistoa itse biisissä
Ei, ei oo.
Okei, Sexmane ja Vox Populi tähän mennessä parhaat.
Vähän tylsiä ja vaisuja. Viisutkin voisi olla hauskaa kuten Käärijä, mutta eihä n sellaista tule ihan joka vuosi:(
Nyt aitoa savolaista kansanmusiikkia.