UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siipolan eleet ja kommentit oli jotenkin tosi väkinäisen mukainnostuneita, ja tuo kiroilu! Aika noloa viljellä noita kirosanoja koko ajan.
Mä en saa Siipolasta näiden videoiden ja haastattelujen perusteella sympaattista kuvaa. Tulee koulukiusaajafiilikset.
Teidän negailut Saraa kohtaan johtuu ihan teidän omista asenteista. Itse en tiennyt Sarasta etukäteen mitään, ja kaiken tähän asti nähdyn perusteella vaikuttaa ihan sympaattiselta tyypiltä. En näe häntä ollenkaan samoin kuin te. Ja muuten sen että kannattaa jotain artistia ei tarvitse johtaa siihen, että haukkuu jatkuvasti muita artisteja.
t. No rules -fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiotahan täällä moni kirjoittaja hakee.
Muttei kaikilla ole kanttia olla muita kuin "vierailijoita", vaikka selkeästi näkee peukutuksista ja kommenteista, ketkä ovat minkäkin biisiehdokkaan taustajoukkoja.
Samoin täydellinen hiljaisuus tiettyjen kappaleiden kohdalla kertoo, mitä ehdokkaista pelätään, joten ne yritetään vaieta kuoliaaksi.
-winner-
Mitä täällä sitten pelätään? Vain Sexmanesta ollaan täällä enimmäkseen hiljaa. Liian tylsä.
Kyllä täällä niitäkin on, joiden suosikki Mania on. Suurin osa mammoista ei vain ymmärrä sen kansainvälisen soundin päälle niin kuim esim. Nublu reaktiovideolla.
Muutaman amerikkalaisen rea
Vahvat jenkkivaikutteet on ihan ymmärrettäviä, kun tekijätiimissä on Los Angelesissa asuvia ja töitä tekeviä suomalaisia biisinkirjoittajia ja tuottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siipolan eleet ja kommentit oli jotenkin tosi väkinäisen mukainnostuneita, ja tuo kiroilu! Aika noloa viljellä noita kirosanoja koko ajan.
Mä en saa Siipolasta näiden videoiden ja haastattelujen perusteella sympaattista kuvaa. Tulee koulukiusaajafiilikset.
Teidän negailut Saraa kohtaan johtuu ihan teidän omista asenteista. Itse en tiennyt Sarasta etukäteen mitään, ja kaiken tähän asti nähdyn perusteella vaikuttaa ihan sympaattiselta tyypiltä. En näe häntä ollenkaan samoin kuin te. Ja muuten sen että kannattaa jotain artistia ei tarvitse johtaa siihen, että haukkuu jatkuvasti muita artisteja.
t. No rules -fani
No se on ehtaa av-palstaa, että jokaista kaunista naista lähtökohtaisesti vihataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia vaikenette ja vähättelette mm. MG.tä, kun ette kestä Vox Populin heittämää rehellistä maailmankuvaa itsestänne netissä.
Jos pitäisi edes kuitata anopalstalla oma kommentti nimimerkillä, niin ei riitä uskallus ;D ja sitten jos siitä hiemankin vinkkaa, niin onkin vaan "ivallinen" ja "ylimielinen"
-winner-
Teet aika paljon oletuksia muista ihmisistä, ja tuo ylläoleva viestisikin on nimenomaan ivallinen. Mutta sulla ehkä on jotain ongelmia, joten toivon sulle kuitenkin kaikkea hyvää.
Onneksi olet, selkeästi, ilman mitään oletuksia, ongelmaton, ivaton ja itse kaiken kuolevaisen yläpuolella, etkä esim. ihan rehellisesti paskana (jonka ymmärtäisin sinussa täysin ilman mitään wikipedia-linkkiä) ;D
Lainaan tähän Billy Joelia:
"Honesty is such a lonely word
Toivoin sulle vilpittömästi kaikkea hyvää, ja sä vastaat noin? Oletko oikeasti avun tarpeessa? Jos olet, hae sitä.
Joo, te ette vain kestä sitä että Paskalla voittaa koko viisut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. No rules -fani
No se on ehtaa av-palstaa, että jokaista kaunista naista lähtökohtaisesti vihataan.
Ok, kiitos tiedosta. Mä en ole kovin tottunut palstailija. Mutta onpa masentavaa jos noin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tiesikö nää jo toisten osallistujien nimet noita biisejä kuunnellessaan? Kun osa sanoo semmosella "tietävällä" äänensävyllä jotenkin noi "hei onks tää nyt se Siipola" tai "tää on Jesse Markin" ihan kuin ne olisivat jo tienneet kaikki muut osallistujat, tai jotenkin tuli semmonen tunne tota videota katsellessa. Eikös aiemmin ollut niin että artistit eivät tienneet toisistaan vielä ton reagointivideon kuvausten aikana?
Viime vuoden hauskimpia juttuja oli Benjamin kommentti Robinin biisin: Go girl!
#naisviha näkyväksi vai onko tuo nyt #miesviha näkyväksi, ei voi tietää.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Joo, te ette vain kestä sitä että Paskalla voittaa koko viisut!
No sitä odotellessa 🙀
UMK:ssa ei voi antaa miinusääniä, joten tuo toisten artistien haukkuminen ei ole kovin hedelmällistä. Ja se vielä yleensä johtaa just siihen, että kun tarpeeksi jotain haukutaan, voi osa äänestää ihan sen takia sitä haukuttua artistia, kun vituttaa ne haukkujat. Jos ei vaikka ole mitään selvää suosikkia itsellä muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia vaikenette ja vähättelette mm. MG.tä, kun ette kestä Vox Populin heittämää rehellistä maailmankuvaa itsestänne netissä.
Jos pitäisi edes kuitata anopalstalla oma kommentti nimimerkillä, niin ei riitä uskallus ;D ja sitten jos siitä hiemankin vinkkaa, niin onkin vaan "ivallinen" ja "ylimielinen"
-winner-
Teet aika paljon oletuksia muista ihmisistä, ja tuo ylläoleva viestisikin on nimenomaan ivallinen. Mutta sulla ehkä on jotain ongelmia, joten toivon sulle kuitenkin kaikkea hyvää.
Onneksi olet, selkeästi, ilman mitään oletuksia, ongelmaton, ivaton ja itse kaiken kuolevaisen yläpuolella, etkä esim. ihan rehellisesti paskana (jonka ymmärtäisin sinussa täysin ilman mitään wikipedia-linkkiä) ;D
Lainaan tähän Billy
Toivoin sulle vilpittömästi kaikkea hyvää, ja sä vastaat noin? Oletko oikeasti avun tarpeessa? Jos olet, hae sitä.
Honey, luepa minuun fiksautumisesi sijaan pari muuta viestiä, varsinkin Saraan kohdistuvat jatkuvat pilkkaviestit, niin ehkä ymmärrät ne ketjun oikeasti avun tarpeessa olevat kommentoijat.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. No rules -fani
Jokaisella oma makunsa, ei erityisen kaunis kyllä
Haukut itsekin winner toisia esiintyjiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat on kyllä tasan tällä palstalla.
"Mulle tulee koulukiusaajafiilikset".
Kyllä te kaikkea mahdollista keksitte, vaikka sitten omasta päästä. En tiedä kummasta.
T: En Sara fani.
Keskustelu alkaa olla yhtä kiihkeää kuin vuosi sitten ja melkein samoilla sanakäänteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tiesikö nää jo toisten osallistujien nimet noita biisejä kuunnellessaan? Kun osa sanoo semmosella "tietävällä" äänensävyllä jotenkin noi "hei onks tää nyt se Siipola" tai "tää on Jesse Markin" ihan kuin ne olisivat jo tienneet kaikki muut osallistujat, tai jotenkin tuli semmonen tunne tota videota katsellessa. Eikös aiemmin ollut niin että artistit eivät tienneet toisistaan vielä ton reagointivideon kuvausten aikana?
Äh tähän siis piti kirjoittaa Windows95man eikä Jesse! Tuo kun joku mainitsee windowsmiehen niin tuli vaan toi tunne että varmasti etukäteen tietoa noista koska miten joku vois noin tuntemattoman artistin tietää yhdestä biisistä?
Oletko kuunnellut sen No Rules! biisin alun :) :).
Olen kuunnellut. Ja siihen se sitten jäikin, kun ei tullutkaan Guntheriä :/
Esim. tätä Henrin kehuttua laulusuoritusta en ole koskaan kuullut, koska skippaan biisin jo siihen mennessä. Ei vaan kolahda mulle :/ Vaikka kaikki muut olen kuunnellut alusta loppuun. Ja olen yrittänyt No rulesia useaan otteeseen ja tahtoisin nähdä ja kuulla saman kuin mistä eräät muut täällä positiivisesti innostuvat ja jopa kämppänsä siivoavat sillä energialla, mitä biisistä saavat.
Ehkä sitten kun katson sen joskus livenä, muutan mieltäni, mutta ei vaan lähde vielä. Oon kyllä vähän paskana asian suhteen ja sitten on pakko laittaa Sara soimaan...
-winner-
Aika kultaa taas muistoja. Viime vuoden reaktiovideon perusteella haukuttiin muun muassa JaloTiinaa ja Robinia. Benjamininkin sai arvostelua osakseen "epäkunnioittavaa kommenteista" ja että olisi kateellinen Robinille. Portion Boysia arvosteltiin siitä, että muut jäsenet olivat niin hiljaa ja Tiina koko ajan äänessä. Tiinan saamasta palautteesta tuli ihan kohu lehtiin.
Mitäköhän siinä on, että aina viime vuoden jutut tuntuu paremmilta eikä muisteta, mitä silloin kommentointiin ja arvosteltiin?
Vierailija kirjoitti:
Honey, luepa minuun fiksautumisesi sijaan pari muuta viestiä, varsinkin Saraan kohdistuvat jatkuvat pilkkaviestit, niin ehkä ymmärrät ne ketjun oikeasti avun tarpeessa olevat kommentoijat.
-winner-
No hei hani, tässä koko ajan oon kommentoinut myös niitä negaviestejä. Ja se että kirjoitan sulle kaksi kommenttia ei ehkä vielä ole ihan fiksoitumista.
Tämän vuoden artistit ja biisit ei muka kiinnosta ja taso on surkea, mutta silti täälläkin tapellaan verissä päin omien suosikkien puolesta ja haukutaan inhokkeja. :D
Vierailija kirjoitti:
Haukut itsekin winner toisia esiintyjiä
En ole toinen esiintyjä, en siis kisassa mitenkään mukana, enkä edes Ylellä töissä, joten hau hau vaan, whataboutisti ;D
Jos sinä taas olet kisailija tai taustajoukkoja ja täällä haukkumassa toisia esiintyjiä, niin...
-winner-
Lainaan tähän Billy Joelia:
"Honesty is such a lonely word
Everyone is so untrue
Honesty is hardly ever heard
And mostly what I need from you"
Tuo se sitten minkälaisia totuuksia ilmoille tahansa. Itsetutkiskelu kannattaa aina.
-winner-