Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
4701/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro kuulostaa räpätessä joltain suomi haltiakielenä. Tykkään :D 

Vierailija
4702/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herrajee, tämä ei kuulu tänne, mutta spotifyn Suomen listalle on noussut Olli Halosen biisi nimeltään Miten käärmeet lisääntyy! Siis ihan oikeasti, vuonna 2024 iskelmän nimeksi laitetaan tuollainen ja mies laulaa ihan tosissaan.

Millainen nimi sitten pitäis olla vuonna 2024? Olisko toi Ollin biisin nimi ollut hyvä vuonna 2000? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4703/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vox populi on ehkä vielä nolompi kuin No rules, mikä on paljon.

Joko salaliittoihin uskovan pellen kertomus, miten lampaat määkii kun äänestävät toisin kuin hän haluaa, tai mukahauska diskohumppa suoraan tuoreelta vuodelta 1995.

Joku reagoija sanoi hauskasti, että Suomi siirtää viisut nyt kasarilta ysärille.

Miten musta muuten tuntuu, että näille windows95mania nyt haukkuville kelpasi viime vuoden Benkku js kasarivaikutteet ihan hyvin?  Ja nyt onkin kamalaa jos on ysärivaikutetta. 

Musta win ihan OK, mutta onhan kasari ja ysäri ihan erin kuulosta. Joku voi tykätä vaan toisesta.. 

Vierailija
4704/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko salaliittoihin uskovan pellen kertomus, miten lampaat määkii kun äänestävät toisin kuin hän haluaa, tai mukahauska diskohumppa suoraan tuoreelta vuodelta 1995.

Joku reagoija sanoi hauskasti, että Suomi siirtää viisut nyt kasarilta ysärille.

Miten musta muuten tuntuu, että näille windows95mania nyt haukkuville kelpasi viime vuoden Benkku js kasarivaikutteet ihan hyvin?  Ja nyt onkin kamalaa jos on ysärivaikutetta. 

Musta win ihan OK, mutta onhan kasari ja ysäri ihan erin kuulosta. Joku voi tykätä vaan toisesta.. 

Niinpä, ja onhan toinen noista tehty tosissaan ja toinen vitsikkäästi.

Vierailija
4705/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin MG:n ja nublun aiemmista yhteistöistä Vihje-kappaleesta tällaisen käännösvideon, musta tässäkin nublun osuudet on hienoja ja sanoitus myös siinä kohtaa. Vaikka osa on ielestäni vähän väärin käännetty/kääntynyt.

Vierailija
4706/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herrajee, tämä ei kuulu tänne, mutta spotifyn Suomen listalle on noussut Olli Halosen biisi nimeltään Miten käärmeet lisääntyy! Siis ihan oikeasti, vuonna 2024 iskelmän nimeksi laitetaan tuollainen ja mies laulaa ihan tosissaan.

Millainen nimi sitten pitäis olla vuonna 2024? Olisko toi Ollin biisin nimi ollut hyvä vuonna 2000? 

Ehkä se on savolaishuumoria, joka ei avaudu länsisuomalaiselle. Ois kannattanut osallistua tuolla Umk:hon.

Vierailija
4707/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gezebeeeeeel.

Vierailija
4708/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen olisi voinut lähettää Euroviisuihin! Olli The Popedan bändiltä.

Ihan hirvee, ei kiitos

Vierailija
4709/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi eilen, mikä siinä No Rulesissa vetoaa. Mulle siinä on parasta tuo kasvava kertosäe, joka räjähtää lopussa. Meen ihan fiiliksiin siitä ja tekisi mieli mennä pöydälle tanssimaan. :D Ja tuo Henrin hieman raspinen ääni, joka soi korkealta ja kovaa, on aivan mahtava. Tässä on myös oivaltavia sanoituksellisia kohtia, joista erityisesti tykkään. 

Rakastan kans videolla tuota esiintymistä, heittäytymistä, itsevarmuutta ja pääesiintyjen välistä kemiaa.

En saa tästä tarpeekseni. Ja tää vielä jäi mulla heti päähän soimaan. :D Toivon niin, että tämä toimii myös livenä! Ja vaikkei toimisi, saanpahan keväälle kunnon hyvän mielen jytän ja ehkä siinä samalla vähän kuumistella Henriä.

On kyllä jännä UMK, kun on monia hyviä vaihtoehtoja ja melkein kuka vaan voi voittaa!

Vierailija
4710/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan molemmat ajat, kasarin ja ysärin, ja Benkun piisi oli hyvin tehtyä kasarihenkistä musaa, silti omaperäinen ja omanlaisensa kappale. Win95:n uusi biisi kuulostaa jo valmiiksi kuluneelta, ei ole omassa genressään mitenkään hyvä. Kyllästyin jo ennen ekaa minutttia, mutta jos ei tunne oikeaa ysärimusaa, voi olla uuden oloinen ja jännä biisi sekin. 

Vierailija
4711/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen olisi voinut lähettää Euroviisuihin! Olli The Popedan bändiltä.

En yleisesti ottaen kannata random biisien linkkaamista tähän ketjuun, mutta tää biisi on oikeesti ihan helkkarin kova, siis aivan stanan kova, ja ois voinut sopia viisuihinkin lyhennettynä.

Vierailija
4712/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Nublun osuudet sopii hyvin vastapainoksi Miklun tyylille. Universum on näiltä tosi upea biisi.

Vierailija
4713/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gezebeeeeeel.

Nyt tuntuu paremmalta.

Vierailija
4714/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sini onnistuu livessä, niin Kuori mua viisuihin. On kivalla tavalla vinksahtanut biisi.

Vierailija
4715/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan molemmat ajat, kasarin ja ysärin, ja Benkun piisi oli hyvin tehtyä kasarihenkistä musaa, silti o

Höps, mä kyllä tunnen ysärini läpikotaisin, siellä nuoruuteni viettäneenä, ja No rules iskee todella kovaa, ihan täydellinen biisi! Mutta en mäkään kaikesta ysärimusasta tykkää. Nää on näitä ikuiseksi mysteeriksi jääviä juttuja, miksi vaikka tietyt sävelkulut joillakin ihmisillä kolahtaa ja herättää isoja tunteita ja toisilla ei herätä mitään.

Vierailija
4716/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Mikael ja Nublu tai Sini viisuihin. Näissä on tuore ote ja biisit erottuvat massasta.

Vierailija
4717/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi eilen, mikä siinä No Rulesissa vetoaa. Mulle siinä on parasta tuo kasvava kertosäe, joka räjähtää lopussa. Meen ihan fiiliksiin siitä ja tekisi mieli mennä pöydälle tanssimaan. :D Ja tuo Henrin hieman raspinen ääni, joka soi korkealta ja kovaa, on aivan mahtava. Tässä on myös oivaltavia sanoituksellisia kohtia, joista erityisesti tykkään. 

Rakastan kans videolla tuota esiintymistä, heittäytymistä, itsevarmuutta ja pääesiintyjen välistä kemiaa.

En saa tästä tarpeekseni. Ja tää vielä jäi mulla heti päähän soimaan. :D Toivon niin, että tämä toimii myös livenä! Ja vaikkei toimisi, saanpahan keväälle kunnon hyvän mielen jytän ja ehkä siinä samalla vähän kuumistella Henriä.

On kyllä jännä UMK, kun on monia hyviä vaihtoehtoja ja melkein kuka vaan voi voittaa!

Mä tuun aina hyvälle tuulelle, kun katson tuon No Rulesin videon. Jotenkin nyt kaipaa iloa, kun joka tuutista tulee vaan sotaa, ilmastonmuutosta ja muuta raskasta. Yleensä tykkään enemmän melankolisesta musiikista, mutta joku tuossa No Rulesissa vei sydämen 😄 

Vierailija
4718/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, en voi istua paikallaan kun kuuntelen, vaikka samalla haluan myös katsoa sitä videota, jonka oon liioittelematta katsonut jo varmaan noin 100 kertaa, enkä kyllästy siihen ollenkaan. Toi biisi+video on kuin jotain huumetta, josta ei saa tarpeekseen. Ja mäkin kuumistelen Henriä ja myös itse Win95maniä, ja niiden kemiaa. Ja sitä ihan mieletöntä heittäytymistä, häpeilemättömyyttä ja räävittömyyttä. Täydellinen paketti! Mun tän talven voimabiisi ehdottomasti.

Vierailija
4720/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun aina hyvälle t

Hän vastaa itselleen.

Ketju on lukittu.