UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Tämä gabriel on ihan gay 😁
No ei ole. Gay faneja hänellä kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri Piispanen on kyllä tosi hot ilman noita aurinkolaseja 🔥
Joko Henriä ja Teemua saa shipata.😁
Tulen mukaan laivaan. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri Piispanen on kyllä tosi hot ilman noita aurinkolaseja 🔥
Oli lähellä, ettei olisi laulanut ja esiintynyt tässä ollenkaan. Sanoi kuulemma aluksi, ettei sitten laula tätä. Onneksi päätyi mukaan. 😁 Toivottavasti on livenä myös kova laulaja ja hyvä esiintyjä.
Niinpä. Pakko ihailla heidän heittäytymistään videolla! Toivottavasti on hyvä myös livenä.
En oo ihan varma, pidänkö itse kappaleesta mutta sen Win95-homman punaverkkarinen jäbä laulaa ihan hirveän hienosti. Kiva pieni raspi korkeissa nuoteissa.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa jotain hittejä tolta Mikael Gabrielilta? Jotkut odottavat sitä, koska "hänellä on niin monta hittiä", mutta mä en tiedä yhtään hänen kappalettaan.
En olisi etukäteen osannut, mutta nyt olen kuunnellut Mikaelin ja nublun Universumia. Se on hyvä.
En lähde kyllä ketään kuolaamaan tänä vuonna. Eikä onneksi ole ketään kuolattavaa tänä vuonna t.ex annaliisa
Sara Siipola on monen ulkomaalaisen mielestä Suomen ykkönen. Oon katsonut monta ranking-videota eri maiden semifinalisteista ja Sara on sijalla 2-5.
On se harmi, että Icona Pop teki jo sen Spa-kappaleen. Suomen olisi pitänyt tehdä se ja mennä sillä viisuihin. Ehkä ensi vuonna joku kunnon kuuma saunontatsibale? Tai ehkä se Sinin kuorinta onkin joku kylpylähoito.
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Sini suomeksi vai englanniksi? Sipuli on ainoa sana, jonka kuulee selvästi.
Suomalaisilla naisartisteilla on merkillinen trendi lausua sanat mahdollisimman epäselvästi ja sitten vielä tullaan selittämään, kuinka juuri biisin sanat ovat tärkeät ja merkitykselliset! Jos sanat on tärkeät, niin silloin ne lausutaan niin että kuulijakin ymmärtää.
Samaa mieltä, vaikka ihan syntyperäinen suomalainen olenkin, niin tämä oli sitten niin sitä "etelän vetelää", että levikset repes. Piano-osiotakaan en tajunnut. Ei kuitenkaan itkettänyt, vaikka sipulia mukana.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Sara Siipola on monen ulkomaalaisen mielestä Suomen ykkönen. Oon katsonut monta ranking-videota eri maiden semifinalisteista ja Sara on sijalla 2-5.
Kappale on ihan hyvä, mutta niin masentava, ettei sillä voi voittaa.
Onko Kaksplussalla yöketjua?
MGN ei pettänyt, hyvä biisi. Viisuihin vois lähteä joko Vox Populi tai No rules! ja näistä valitsisin jälkimmäisen.
Ei lähtenyt nyt migulilla biisi. Tylsä renkutus.
Eli parhaat on sit Sara ja Sini.
Vierailija kirjoitti:
Juryjen pitäisi rakastaa Windows95mania koska sen Henrin lauluosuudet on vaikeat. Jos Henri laulaa niin kuin enkeli niin pitäisi tulla pisteitä! Vai taasko Suomea sorsittaisiin tässä?
No Rulesissa ei ole kokonaisuutena sitä, mitä juryt arvostaa. Ei hupieurodancella saa tuomaripisteitä, vaikka Piispanen laulaisi omat osuutensa kuinka hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei lähtenyt nyt migulilla biisi. Tylsä renkutus.
Eli parhaat on sit Sara ja Sini.
Jos Sini on niin huono laulamaan livenä mitä täällä pelotellaan, käydään kilpailu varmaan Saran ja Cyan Kicksin välillä.
Siis hetkinen Venäläistaustainen narkki, joka avoimesti ihailee Putinia, laulaa suomalaisille että meidän mielipiteet on vääriä, ja määitään kuin lampaat vaikka väitetään olevamme leijonia.
Ja tälle jengi taputtaa käsiään että hyvä hyvä, tämä me lähetetään kertomaan sama Euroopalle. En nyt keksi mitää nöyryyttävänpää ja itseinhoisempaa kansallista tekoa kuin äänestää tätä viisuihin. Jonne ei tietenkään tätä tajua kun ihailee kaulatatskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappale on ihan hyvä, mutta niin masentava, ettei sillä voi voittaa.
Se nyt on paras mitä tarjota tänä vuonna. En nää muille kappaleille yhtään suurempaa potentiaalia. Tänä vuonna tuskin taistellaan voitosta joka tapauksessa.
MG, tylsä biisi, aggressiivinen ja outo sanoma. Ei tätä ainakaan.
Ainoa hyvä UMK kappaleista. Pakko valita.
Joko Henriä ja Teemua saa shipata.😁