Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
3281/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni viime vuoden juryfarssin jälkeen totaalisesti maku euroviisuihin. Nyt en enää jännitä Suomen puolesta, ihan sama ketä sinne lähetetään.  Kun kerran miljoonien ihmisten mielipiteellä pyyhittiin persettä parin juryihmisen takia.  Siksi valitsen esityksistä tasan sen josta itse tykkään enkä mieti yhtään millä voisi saada juryääniä. 

Oletko käynyt hakemassa apua terapiasta? Käärijälle kävi loppupeleissä ihan hyvin, hänellä on ollut elämänsä vuosi. Lordi voitti aikanaan, mutta jatko ei ollut enää samanlaista juhlaa.

Kuka väitti ettei Käärijälle käynyt loppupeleissä ihan hyvin keikkailun ym. kannalta? Ei se silti juryfarssia miksikään muuta. 

Ei se ollut mikään farssi. Käärijä oli jurypisteissä neljäs, ei viimeinen, eikä edes kymmenen sakin ulkopuolella, mitä sitäkin jo pelättiin. Käärijän edellä olivat vain Ruotsi, Israel ja Italia, kaikki kolme ovat hyviä.

Vierailija
3282/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiwiblogssin Williamiin ei No Rules oikein uponnut 🙄. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku vielä väitti, että nuo kehuvat kaikkia :D 

Vierailija
3284/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ja kumma 😂

Vierailija
3285/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna tuo tapahtui jo UMKssa. Kaikki (josta äänestänyt maksoi) annetut äänet eivät jostain syystä rekisteröityneet lainkaan.

Kun syytä kysyttiin, UMK taho viittasi kysymykseen kintaalla. Koskaan ei syy selvinnyt.

Minä päätin jo silloin että jatkossa en yhteenkään äänestykseen osallistu. Katson, mutta en äänestä.

Tässä UMK-viisu-touhussa on aina ollut sellainen tosi tunkkainen hyväveli-kerhon meininki. Jee jee fantsuu kreisii, ai ihmiset menetti rahaa no älä oo noin downer. Kaikki tehdään vähän sinne päin, kunhan saadaan kavereille duunia ja on fantsukreisimeno päällä24/7.

Vierailija
3286/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihmisten kisat, yhtenäisyyden hengessä. En erottele sieltä ketään minkään perusteella. Olen seurannut Euroviisuja jo 50 vuotta.

Olen hetero  (jos tieto on sinulle merkityksellinen).

Vierailija
3287/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä, siltähän tuo vaikuttaa. Olet oikeassa.

Vierailija
3288/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun 2023 lopussa UMK:n tuottaja maalaili tän vuoden ehdokkaita. Että sieltä löytyy comebackin tekevä konkari, Euroopassa keikkaileva kova livebändi, Suomen menestyksekkäin sooloartisti sekä todella yllättävä duetto.

Siis kyllähän toi tavallaan täsmää Sini Sabotageen, Cyan Kicksiin, Sexmaneen tai ens yön MG-eestiräp-hommaan. Mutta mun päässä noi olis voineet olla myös Jenni Vartiainen, Amorphis, Anatude tai, en mä tiiä, mikä tahansa yllättävä duetto mitä noi aivan samat jäbät ei olis tehneet jo aiemmin.

Vierailija
3289/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se ollut mikään farssi. Käärijä oli jurypisteissä neljäs, ei viimeinen, eikä edes kymmenen sakin ulkopuolella, mitä sitäkin jo pelättiin. Käärijän edellä olivat vain Ruotsi, Israel ja Italia, kaikki kolme ovat hyviä."

Se todellakin oli farssi. Ruotsi ei ollut niin hyvä, mitä juryäänet antoivat ymmärtää. 

Vierailija
3290/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna tuo tapahtui jo UMKssa. Kaikki (josta äänestänyt maksoi) annetut äänet eivät jostain syystä rekisteröityneet lainkaan.

Kun syytä kysyttiin, UMK taho viittasi kysymykseen kintaalla. Koskaan ei syy selvinnyt.

Minä päätin jo silloin että jatkossa en yhteenkään äänestykseen osallistu. Katson, mutta en äänestä.

Tässä UMK-viisu-touhussa on aina ollut sellainen tosi tunkkainen hyväveli-kerhon meininki. Jee jee fantsuu kreisii, ai ihmiset menetti rahaa no älä oo noin downer. Kaikki tehdään vähän sinne päin, kunhan saadaan kavereille duunia ja on fantsukreisimeno päällä24/7.

Totta. Euroviisukarsinnan nimellä kulkeneesta ohjelmasta tämä överihymistely ja makeilu puuttuivat kokonaan. Olen katsonut umk:n kokonaan vain kaksi kertaa, viime vuonna ja Saara Aallon vuonna. Muulloin katsoin Melloja.

Vierailija
3291/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä umk-raadissa teinit valitsemassa näitä biisejä? En ole hetkeen kuullut mitään niin typerää kuin tuo viimeöinen biisi 

Vierailija
3292/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mallia Euroviisu-balladiin. Harmi, että jury vesitti jo vuonna 2000 yleisön suosikin voiton.

Vierailija
3293/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisukuppilasta myös tyrmättiin No Rules. :D Mä oon varmaan outo viisufani, koska musta toi on hauska parodia ja samalla aika bängeri. Ja Henrin laulu on tosi jees. Ymmärrän kyllä, ettei kaikkiin vetoa ja jakaa mielipiteitä. :D Näihin meiltä varustettuihin viisuihin tämä olisi just hyvä.

Vierailija
3294/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun joku usklataa tässä maailmassa suoraan pamauttaa rehellisen mielipiteesnsä johonkin asiaan, niin heti on porukka pahoittamassa mielensä. Inhoon just sitä, että kaikki asiat pitää sanoa jonkun mutkan kautta, ettei varmasti kukaan pahoita mieltään. Mulla on yks työkaveri joka töksäyttelee suoraan miten asiat on... ja rakastan häntä just sen takia. On ollut myös työkavereita jotka tulee ja nuolee esnsimmäisenä persereiän ja sitten vasta varovasri sanoo jonkun asian. 

.., Siis tuohon Wiwiblogsin Williamin suoraan mielipittesseen kommentoin. 

Vierailija
3295/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei se ollut mikään farssi. Käärijä oli jurypisteissä neljäs, ei viimeinen, eikä edes kymmenen sakin ulkopuolella, mitä sitäkin jo pelättiin. Käärijän edellä olivat vain Ruotsi, Israel ja Italia, kaikki kolme ovat hyviä."

Se todellakin oli farssi. Ruotsi ei ollut niin hyvä, mitä juryäänet antoivat ymmärtää. 

Olihan se  hyvä ja on edelleen. On se vaan kummallista, että noin moni raati meni ja tykkäsi Tattoosta 😂

Vierailija
3296/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun 2023 lopussa UMK:n tuottaja maalaili tän vuoden ehdokkaita. Että sieltä löytyy comebackin tekevä konkari, Euroopassa keikkaileva kova livebändi, Suomen menestyksekkäin sooloartisti sekä todella yllättävä duetto.

Siis kyllähän toi tavallaan täsmää Sini Sabotageen, Cyan Kicksiin, Sexmaneen tai ens yön MG-eestiräp-hommaan. Mutta mun päässä noi olis voineet olla myös Jenni Vartiainen, Amorphis, Anatude tai, en mä tiiä, mikä tahansa yllättävä duetto mitä noi aivan samat jäbät ei olis tehneet jo aiemmin.

Menestyksekkäin soolo artisti siis Miklu? Onkohan noin... Ja Sinikö on se konkari joka tekee come backia? Aika hiljaiseloa pitänyt jo vuosia niin en tiedä onko ihan konkari. 

Levy-yhtiöthän nämä on tuonne änkeneet, vähän rahaa pistäneet tiskiin. CK ei saa tehtyä läpimurtoa näemmä ilman UMK:tai tai viisuja. Karisma ja hyvät biisit tosin puuttuu.

Vierailija
3297/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä umk-raadissa teinit valitsemassa näitä biisejä? En ole hetkeen kuullut mitään niin typerää kuin tuo viimeöinen biisi 

Sehän on hyvä bilebiisi!

Vierailija
3298/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mallia Euroviisu-balladiin. Harmi, että jury vesitti jo vuonna 2000 yleisön suosikin voiton.

Juryista ei ole koskaan ollut muuta kuin haittaa. 

Vierailija
3299/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sietokyky loppui ennen biisin puoltaväliä, miten tällainen on edes otettu mukaan 🧐

Vierailija
3300/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopassa keikkaileva kova livebändi = Euroopassa lämppärinä keikkaileva coverbändi. Kuka on Suomen menestyksekkäin sooloartisti?

Ketju on lukittu.