Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
3261/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni viime vuoden juryfarssin jälkeen totaalisesti maku euroviisuihin. Nyt en enää jännitä Suomen puolesta, ihan sama ketä sinne lähetetään.  Kun kerran miljoonien ihmisten mielipiteellä pyyhittiin persettä parin juryihmisen takia.  Siksi valitsen esityksistä tasan sen josta itse tykkään enkä mieti yhtään millä voisi saada juryääniä. 

Vierailija
3262/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyä fakta on, että jollei Mikael huomenna vakuuta, niin äänestän Saraa. Pas-kanabiisis on sentään jokin melodia ja laulajalla jonkin verran ääntä. Vaikka tulee tosin häviämään muiden itäblokin samalta näyttävien ja samanlaisia voimabiisejä esittävien tuunattujen naisten sekaan... 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nakkihuulet muissa maissa vielä muotia niin kuin näköjään Suomen tietyissä piireissä? 

Vierailija
3264/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooks toi paskana biisi suomalaisten fiiliksestä Euroviisujen jälkeen? Toisaalta koko Eurooppa oli paskana, kun ylivoimainen yleisön suosikki ei voittanut. 

Vierailija
3265/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan järkyttävä tuo Sinin biisi. Nyt on kyllä pakko ihmetellä oliko tämä tosiaan parempi kuin 400 muuta?? 

Katottiin töissä taukotilassa ja naurettiin ihan kippurassa.kunnon hupibiisi

Vierailija
3266/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nakkihuulet muissa maissa vielä muotia niin kuin näköjään Suomen tietyissä piireissä? 

Ei. Pyritään luonnollisuuteen.

Vierailija
3267/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuohon paskana biisiin saahan biisin sopiva näyttävä ja moderni lavashow ja Sara laulaa livenä upeasti, niin kyllä mää uskoisin, että tuo olis top 10 kamaa finaalissa. Balladit on vaikeita, mutta tässä on onnistuttu. Ja tänä vuonna saattais tulla myös enemmän niitä juryääniä! 

Vierailija
3268/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun milelestä toi Sinin biisi on ihan kauhea. Mutta salaa tykkään siitä hitokseltaan. Tuo "kuori mua" jää kyllä soimaan päähän. 

Jossain ulkomaalaisella sivulla tuo biisi oli kiurjoitettu "Kouri mua" :D

Vierailija
3269/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää biisiä vieläkään, kanava vaihtuu. Liikaa agrea ja vidduja.

Käärijä on muuten ihan ok, mutta biisit ei. Mutta viisuhuuma oli mukavaa.

Vierailija
3270/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin mietin. Nehän jon niin last season. Samoin tekorusketus. Oikea karvaisuus rulez.

Vierailija
3271/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows95man huutaa minulle euroviisuja! Nauttisin kun näkisin sen Malmössä. Jos vaan live pelittää. 

Vierailija
3272/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni viime vuoden juryfarssin jälkeen totaalisesti maku euroviisuihin. Nyt en enää jännitä Suomen puolesta, ihan sama ketä sinne lähetetään.  Kun kerran miljoonien ihmisten mielipiteellä pyyhittiin persettä parin juryihmisen takia.  Siksi valitsen esityksistä tasan sen josta itse tykkään enkä mieti yhtään millä voisi saada juryääniä. 

Oletko käynyt hakemassa apua terapiasta? Käärijälle kävi loppupeleissä ihan hyvin, hänellä on ollut elämänsä vuosi. Lordi voitti aikanaan, mutta jatko ei ollut enää samanlaista juhlaa.

Vierailija
3273/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nykyään huulitäytteet yms jopa poistatetaan maailmalla, naisilla on kulmakarvat ihokarvat ja kainalokarvat.

Vierailija
3274/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt hakemassa apua terapiasta? Käärijälle kävi loppupeleissä ihan hyvin, hänellä on ollut elämänsä vuosi. Lordi voitti aikanaan, mutta jatko ei ollut enää samanlaista juhlaa.

Kuka väitti ettei Käärijälle käynyt loppupeleissä ihan hyvin keikkailun ym. kannalta? Ei se silti juryfarssia miksikään muuta. 

Vierailija
3275/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama. Siksi laittaisin tuonne No rulesin. :D 

Vierailija
3276/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka rakastankin Windows95manin ysäriparodiaa, niin Sara Siipola olisi paras valinta euroviisuihin. Spotifyn kolmonen ollut jo useamman päivän ja saanut tosi positiivisen vastaanoton. Ja onhan tuo biisi hyvä. Useita ysärihenkisiä biisejä tulossa tänä vuonna, joten tuollainen mahtipontinen ja oikeasti mieleenjäävä pop-balladi omalla kielellä olisi hyvä valinta. Ja kuvastaa suomalaisten tuntoja viime vuodesta. Sara on myös hyvä livelaulaja. Ei tämä viisuja voita, mutta top 10 voi olla täysin realistinen hyvällä livellä. Se ei Suomelle olisi ollenkaan huono saavutus.

Muut ovat liian tasapaksuja eivätkä tarpeeksi mieleenpainuvia. Winman olisi muuten hyvä, mutta tänä vuonna vähän niin ja näin, kun noita ysärihenkisiä tarjolla tosiaan useampi. 

Wiwi-William ei ole tainnut vuosiin lytätä UMK-biisiä, mutta nyt se

Kyllähän Deban tykkäsi Blind Channelista. Mistähän sulle on tullut käsitys, ettei olisi tykännyt? Jezebelia hän rakasti pitkän linjan Rasmus-fanina. William taas piti Jezebelia keskinkertaisena suuriin odotuksiin nähden.

Vierailija
3277/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan tosissani haluaisin nyt kuulla ne rannalle jääneet 400 kappaletta. 

Vierailija
3278/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitan vältellä näitä sateenkaarikisoja parhaani mukaan, mutta eilen silmiin osui jotain jäätäävää pashaa....kaksi pelleä windows95 paidat päällä esitti jotain mikä pitäsi olla rangaistavaa. Älkää näyttäkö lapsille etteivät saa noista tolloista vaikutteita. 

Vierailija
3279/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiwibloggsin Williamhan viime vuonna hehkutti Käärijää oikein urakalla. Samaan tapaan kuin nyt luetteli kaikki applet ja nokian puhelimet, niin samalla kommentointityylillä viimevuonna luetteli täysin randomeita positiivisia asioita Käärijästä monen minuutin verran. Niin että itsestä rupesi tuntumaan jo, että onko enää asiallista kommentaattorilta noin selkeästi asettua kannattamaankaan ketään tiettyä edustajaa. Eli taitaa olla vaan hänen tapansa ilmaista itseään, kun todella joko tykkää tai ei tykkää jostain, ja mun mielestä on ihan ok sanoa rehellisesti jos ei tykkää. Itse en nähnyt tuossa kommentoinnissa mitään todella loukkaavaa taikka henkilökohtaisuuksiin menevää, toisin kuin täällä palstoilla. Ja mun mielestä jos aiemmin Suomi on hehkutettu maasta taivaisiin, niin tavallaan pitää pystyä ottamaan vastaan myös yksi päinvastainen mielipide, ikään kuin tasavertaisuuden nimissä.

Vierailija
3280/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tuo tapahtui jo UMKssa. Kaikki (josta äänestänyt maksoi) annetut äänet eivät jostain syystä rekisteröityneet lainkaan.

Kun syytä kysyttiin, UMK taho viittasi kysymykseen kintaalla. Koskaan ei syy selvinnyt.

Minä päätin jo silloin että jatkossa en yhteenkään äänestykseen osallistu. Katson, mutta en äänestä.

Ketju on lukittu.