UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Onko Max Sene parempi laulaja livenä kuin veljensä? Siis ilman autotunea.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vuodot ovat pilailua. Mä en halua uskoa, että kaikki ilo ollaan pilattu paljastuksilla.
Tahallisuuttako joku on paljastanut biisit?
Ei ollut valitettavasti pilailua. Nyt asiasta on jo lehdissäkin
Tähän asti kuulluista Sexmane ja Cyan Kicks kuulostavat parhaimmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voiko joku laittaa sen listan tänne?
Lista on jo tässä ketjussa, mutta tässä se uudelleen. Biisien nimet puuttuvat, mutta esiintyjät ovat biisien julkaisujärjestyksessä.
1. To Cyan Kicks
2. Pe Sexmane
3. Ma Sara Siipola
4. Ti Jesse Markin
5. Ke Win95man & Piispanen
6. To Sini Sabotage
7. Pe MG & Nublu
Istuuko tuo lista tähän Ylen kuvaukseen: Mukana on ensijulkaisunsa tekevän artistin ysäri-dance-tanssittaja, upeaäänisen laulajan voimabiisi, indie-suosikin uran kenties hienoin kappale, kahden nimekkään artistin yllättävä duo kovalla kertsillä, räjähtävä rock-anthem maailmalla keikkailevalta bändiltä, todella intensiivinen biisi yhdeltä tämän hetken kuunnelluimmista artisteista sekä tunnetun artistin nostattava klubi-bängeri
Vai onko tämä jo analysoitu? Kuka olisi esim tuo indie-suosikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vuodot ovat pilailua. Mä en halua uskoa, että kaikki ilo ollaan pilattu paljastuksilla.
Tahallisuuttako joku on paljastanut biisit?
Ei ollut valitettavasti pilailua. Nyt asiasta on jo lehdissäkin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ee902614-1be1-4580-a9c7-846187…
Mulla nousee kohta savu korvista, niin pettynyt! :D
Jos tuo lista pitää paikkansa, niin pelkästään nimien perusteella mun ääni menis Cyan Kicksille. Mutta avoimin mielin odotan kaikkia biisejä, ja paras biisi voittakoon.
Iso pettymys. Toki kappaleet pitää kuulla, mutta esiintyjäkattaus ei vakuuta.
Miten YLE voi aina töpätä tämän.
Jos noi vuotaneet nyt on kilpailijat niin suomi voi skipata tän vuoden viisut ihan suosiolla.
Aika pettymys on tuo lista. Toivottavasti biisit kuitenkin yllättää positiivisesti. Tai toivottavasti edes yksi biiseistä olisi edustuskelpoinen. Eihän niitä tarvi kuin sen yhden hyvän. Mutta mitään viisujen voittajaa ei tuosta joukosta kyllä löydy, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen nettisivujen tarinoissa oli jonkun aikaa näkyvissä UMK-edustajien esittelyt. Koko vuodettu lista pitää paikkansa.
Mä törmäsin listaan tänään viisukuppilassa, mutta jos ymmärsin oikein se on ollut tiedossa jo viikkoja? ja nimenomaan ei ylen mokan takia vaan joku vuotanut. Toivon, ettei biiseistä pätkiä kuitenkaan kuulunut oikeasti kun joku kirjoitti, ettei napannut :(
Itse sain tietää tuosta alunperin Jodeliin vuodetusta listasta n. pari viikkoa sitten Viisukuppilasta eli kyllä sitä on spekuloitu jo aika pitkään. Biisien nimet listassa eivät pitäneet paikkaansa. Esim. CK:n biisin nimenä oli Whisper.
Minkä ihmeen takia Cyan Kicks pääsee jo toistamiseen mukaan melkein perättäisinä vuosina?
Pientä suosimista havaittavissa, sama koskee myös juontajavalintaa.
Ehkä pidetään umk, mut vetäydytään euroviisuista? Ei mee turhaan rahat hukkaan vai onko se jo maksettu
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti kuulluista Sexmane ja Cyan Kicks kuulostavat parhaimmilta.
Mistä niitä voi kuunnella?
Iso nokia areena ja esiintyjät pieniä
Vierailija kirjoitti:
Jos noi vuotaneet nyt on kilpailijat niin suomi voi skipata tän vuoden viisut ihan suosiolla.
Joo, "poliittisista syistä" jätetään väliin.
Toivottavasti Loreen osallistuu tänä vuonna uudelleen ja voittaa kolmannen kerran!
On nuo kyllä silti rohkeita, että lähtivät mukaan tänä vuonna suuren Käärijähypetysvuoden jälkeen. EI ole mikään helppo paikka ( ja Spotifyn Suomen viime vuoden toisiksi soitetuinkin taisi olla UMK-biisi Ylivoimainen).
nyt kiinnostais kuulla ne 400 muuta lähetettyä biisiä, oliko noi oikeesti parhaat sieltä vai kuuluisimmat
Toivon viimeiseen asti että lista on väärä. Liikaa paskaa suomi-räppiä!!